First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

اقتراح للأستاذ أحمد جلال [ تمت إجابته ]

في تصنيف اللغه الفرنسية
بواسطة طالب متحمس (739 نقاط)  
+4 تصويتات
323 مشاهدات
نفسي إن حضرتك تكتر من الجمل في الحلقة عشان بحس إن أنا تائه ومش فاهم حاجة

أنا بقالي حوالي شهرين بدرس فرنساوي ولحد دلوقتي مش عارف أكون جملتين باللغة الفرنسية

اتمنى إن حضرتك تنفذ ده وشكرا ❣️
تمت إجابته

2 إجابة

بواسطة طالب عالمي (9.2ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+7 تصويتات

أفضل إجابة
وعليكم السلام ورحمة الله ...حقيقة أ،ا مستغرب لسؤالك ..فكيف بعد شهرين لا تعرف أن تقول جملتين لكن بعد ما قريت اسمك Lionel Messi عرفت ان السبب هو انشغالك بالكورة- بهزر معاك - لكن بالفعل أكيد انك غير متابع لأننا من الدرس السادس الوحدة الأول " استخدامات فعل الكينونة " بعد دراستك للدرس المفروض تكون قادر على التعبير عن نفسك في عشر جمل وكذلك الدرس التامن بعد فعل الملكية تكون قادر أيضا عن التعبير عن ستة جمل ..يعني شخص قادر على التعبير ب16 جملة وليست جملة أو اتنين بعد ( أسبوعين - 3 أسابيع ) لأن معدل نزول الدروس على التطبيق 3 دروس اسبوعيا ...فرجاء ابحث عن سبب لذلك وحاول تصحيحه ونحن معك
بواسطة طالب اسطوري (11.5ألف نقاط)  
منور الدنيا هنا يا باشا :)  
ميسي - لو في اي حاجة يقدر أ. أحمد يساعدك بيها او اي صعوبة بتواجهها على وجه التحديد - ياريت تكتبها في بوست تاني وتكون مفيدة للجميع ان  شاء الله - وقريبا باذن الله سنبدأ العمل على اتاحة فرصة لتوجيه سؤال للمدرس داخل التطبيق
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
طبعا دي وقاحة مني  بس بما انكم هون نستغل الفرصة هههههههه
استاذ انا تلميذك من سنة 2018 والفضل لله ثم لك عديت الثانوي وانا مخلص عندك فقط المستوى الاول كان التطبيق شغال منيح (زي امريكان انجلش) بعده التطبيق ما اشتغل عندي وانا معتمد على اليوتيوب فقط  نشرت مشكلتي في موقع زي امريكان وانا كلي ثقة بانكم ستجدون حل
شكرا لك استاذ لن اوفيك حقك اسال الله ان يجازيك عني  وعن 7 ملاين طالب خير الجزاء
يا مستر أنا مش قصدي إن أنا مبعرفش اكون جمل
أنا كنت ببالغ شويه
بس قصدي إن الميت إبراهيم كان قالنا إن لازم نحفظ جمل واهم حاجة الجمل
أنا آسف لو حضرتك زعلت من سؤالي بس أنا مش قصدي أقول حاجة على حضرتك ده بالعكس أنا حابب طريقة شرح حضرتك بس نفسي إن حضرتك اكتر من الجمل ده اقتراح مش اكتر وشكرا إن حضرتك رديت عليه
أنا مش مصدق إن الأستاذ إبراهيم عادل رد عليه I am over the moon ♥️♥️
بواسطة طالب عالمي (9.2ألف نقاط)  
السلام عليكم ..عمر ما حد يزعل من سؤال أو اقتراح ..كلنا هدفنا الوصول بالطالب لمرحلة عليا ..لكن لابد اننا نعرف سبب الحالة اللي انت عليها وكنت شايف ان ده مش طبيعي بعد شهرين يعني 24 درس تقريبا يكون طالب غير قادر انه يقول جمليتن ودي حالة لابد التفكير فيها علشان نعرف موطن الخلل ونساعدك ...وبالتالي كان هدفي أعرف أكتر عن طريقة تحصيلك علشان نقدر نعالج الأمور في أولها ..لكن الفريق كله لا يبخل بوقت ولا جهد في خدمة أي طالب ..بالتوفيق ان شاء الله وأي صعوبة ياريت لا تتوقف عن ارسالها وابلاغنا بيها
شكرا جدا على ذوق حضرتك يا مستر ♥️♥️
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+3 تصويتات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️ 

مساء الخير ❤️ 

اقترلح رائع ان شاء الله يتم من اضافه جمل كثيره 

ولكن يمكنك ايضا ان تبحث عن قصص للاطفال باللغه الفرنسيه وتقوم بقرائتها وان شاء الله يتطور مستواك في اللغه 

بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩ 

149 Online Users
0 Guest 149 Member
Today Visits : 40103
Yesterday Visits : 71463
Total Visits : 45837523

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...