First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

دخول استاذ احمد جلال الموقع فرق كتير بجد ❤️❤️

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+7 تصويتات
114 مشاهدات

يسعد صباحكم :) ..

يجمااعة انا مش عارفة اقفل الموقع crying .. بجد وراياا هم ما يتلم ٠-٠ ما علينا ..

كنت داخلة اقوول حاجة عن مسيو احمد ..

وقد اي دخولة الموقع فرررق جدا وقد اي .. (انا كجنة) كنت مبسوطة اووي لما شفته بيرد علي الاسئلة فعلا شعوور رائع انه هيتفاعل معانا ان شاء الله .. واكيد يعني هو عنده خبراات في اللغة اكتر مننا بكتير وهو اللي يقدر يدينا الرد الصحيح .. 

فا شكرا ليكم جداا وشكرا لمسيو احمد انه دخل الموقع وهيتفاعل معانا باستمرار بإذن الله .. ويااااريت الاساتذة كلهم يجوا بجد الموقع هيفرق كتييير ودا هيفرق في نفوسنا كلنا لما نلاقي المستر/ مس بتاع اللغة .. بيتفاعل وبيرد علي الاسئلة بتاعتنا .. احساس رائع ❤️❤️ 

**ربنا يحفظكم ويبارك في جهودكم جميعا من اول مستر ابراهيم لحد كل فريق العمل خلف الكواليس وطبعااا كل الاساتذة.. مستر مصطفي .. مسيو احمد جلال .. ومس شيماء واستاذة رنا .. واستاذة شروق .. واستاذه الياباني والصيني الجداد (سوري معرفش اسمائهم اي :) وطبعاا استاذ اللغة العربية ... ربنااا ميحرمنااش منكم .. انتم بجد فخر العرب والامة الاسلامية .. شكرا لكم ❤️ **

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

3 إجابة

بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+2 تصويتات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️ 

صباح الخير 

كيفك جناوى اتمنى تكونى بخير ❤️ 

الموقع بقاا ادمان فعلا ههههههه 

فعلا جمييل ان شاء الله يدخل كل الاساتذه 

استاذه الصيني اسمها على اسمي الاء ⁦(◠‿◕)⁩ 

بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩ 

بواسطة طالب محترف (4.2ألف نقاط)  
+2 تصويتات

الحمد لله أن استاذ احمد هيتفاعل معنا 

و اكيد عندة خبرات و كمان متحدث اللغة بطلاقة فأكيد هيفدنا في حجات كتيييير

بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
0 تصويتات
انا فرحت جدا من تفاعله معانا ❤

ربنا يوفقهم ويكرمهم يارب ❤
166 Online Users
0 Guest 166 Member
Today Visits : 34698
Yesterday Visits : 55702
Total Visits : 44260516

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...