First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

اريد اجابه من شخص بيدرس في جامعه الازهر [ تمت إجابته ]

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+7 تصويتات
456 مشاهدات
السلام عليكم

سؤالي موجهه لو حد في الازهر

انا في ثانوي بس مش ازهري ومدرستش في الازهر ولو عاوز في الجامعه ادخل الازهر هل ينفع ولا لا

انا اسف سؤال ملوش علاقه بالمنتدي بس محتاج اجابه علي السؤال ده ضروري
تم إغلاقه بملاحظة: تمت إجابته

3 إجابة

بواسطة طالب جديد (135 نقاط)  
+4 تصويتات
لو عاوز تخش كليه ليها علاقة بعلوم الشريعة طالما مش هينفع تخش حاول تجيب المنهج وتدرسه
الموضوع صعب مع نفسي .الطريق واسع وبيتاخد بالتدرج واكيد هحتاج حد يحطني في اول الطريق
بواسطة طالب جديد (135 نقاط)  
اخي ممكن تدرس العلوم الشرعية من النت عادي جدا انصحك بكتاب
السبل المرضية
ربنا ييسر الامور
بواسطة طالب محترف (2.6ألف نقاط)  
+3 تصويتات
انا سالت واحده صحبتي قالت لاء وفي ناس تانية كمان كنت بسمعهم بيقولوا انه مينفعش ان شاء الله خيير

بالتوفيق
ان شاء الله خير
شكرا يا زينب
بواسطة طالب محترف (2.6ألف نقاط)  
ان شاء الله ، لا شكرا على واجب .
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
+2 تصويتات
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

من راي يا يوسف الافضل انك تسأل في الجامعة نفسها ده المكان الوحيد اللي تقدر تاخد منه اجابة وافية علي سؤالك
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
تعرفي يا ميروو ..
انا حلمت بيكِ مرتين .. :) هههه كنت عايزه اقلك من كذا يوم وبنسي ..
اللي هاموت واعرفه انووو ازاي دخلتِ في الحلم التاني .. هههه هو الحلم كان مزيج بين اني كنت تعبانة جدا ولعبة days gone كنت بلعبهاا قبل ما انام .. بس اللي هااموت اعرفه انتِ دخلتِ الحلم ازاااي ههههه ..
بس الحلم الاول بقي .. كنت بحلم بمنشوورك واحنا بنحكي عليه اللي هو (ما تيجوا معايا) شفته قبل ما انام فاا كنت عماله اقولك لو تضيفي فيه معلومات انجلش وحااجات زي كده ههههههه ...
هههههههههه دخلت الحلم التاتي اموتك هههههههه
لو تيجوا معايا كنت في الاول باقول كل اللي بيدرس لغة يترجملنا فقرة او يكتب معلومة عن البلد باللغة اللي بيتعلمها بس ماحدش ساعدني غير في اول منشور فبقيت باضيف اسامي الاماكن بالانجليش او اشير لدرس زي معلومة الفرق بين mount & mountain بس ماحدش جاوب برضوا هههههه ان شاء الله يقدرو في الرحلة الجاية
هههههههه تقريباااا ... اللي مجنني اننا كنا جوا اللعبه سوا مع الشخصية اللي في اللعبه خيالي واااااسع اوي هههههههه ...
هههههه .. انا بقي اللي فاكراه بعني .. كنت بسألك عن معني كلمة "فضول" ... وبعدين قلتلك ليه مترجميش الكلماات اللي ممكن تكون جديدة عن الاغلبية وكداا .. ريلي داا كله كان في الحلم بجد ههههههههههه مش عارفة ازااي .. ههه
هاااخد جولة دلوقتي عليهم .. في حاجات مشفتهااش ..
ههههههههه
فضول يعني curiosity عرفتها من م ابراهيم في دروس zamerican English
يب انا اصلا كنت عرفاها بس مش عاارفه اشمعنا الكلمة دي اللي سألتك عنها ههههههههه ..
...
امممممم عندك موضوع نحكي فيييه ؟؟ الحياااة ملل اووووووي بجد ! (ايموجي بيضرب ايده علي وجه ) ههههه اكبد عرفااه
105 Online Users
0 Guest 105 Member
Today Visits : 37489
Yesterday Visits : 65156
Total Visits : 45702905

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...