First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

بمناسبه ان مستر ابراهيم هنا فممكن معاد الايف يتاجل

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
+13 تصويتات
139 مشاهدات

السلام عليكم كيف حالكم 

كنت بقول بعني لو يبقي بالليل شويه كماان عشان الساعه 6 دي تحضير فطار وحالياا اناا الي عليا الاكل فلو سمعت الايف وانا بعمل الاكل مش بغيد اعمل زي الداده دودي وبدل ماحط التليفون فالغساله هحطه فالحاله المرادي ههههههه 

والله من ساعه معرفت مستر ابراهيم ونفسي احضرله لايف واتمني انه يكون مثلارعلي تسعه كده عشان نكون صلينا العشاء وفضينا والي وراه شغل يكون روح وكده 

وطبعاا الراي الاول لمستر ابراهيم والمعاد الي بناسبه طبعاا  ❤❤

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

9 إجابة

بواسطة طالب محترف (2.8ألف نقاط)  
+3 تصويتات

ازييك عبير ...:) 

اوياافقك الرأي جداا ... نفس حالتك ياا اختي ههههه بس انا ببقي خلصت فطار ببقي رايحة رحلة غسيل الموااعين ههههه 

ياريت فعلا لو يتأخر شويه هيكون افضل كتيير ...

دمتِ بخير عزيزتي :)❤️

بواسطة طالب محترف (2.8ألف نقاط)  
اوافقك ** مش عارفه اي الكلمة العجيبة اللي فووق دي ههههه
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
ههههههه اناا اصلا قراتهاا اوافقك وماهزتش بالي انهاا غلط هههههه

لاا احنا المغرب بيادن عندي سابعه وتلت وطبعاا الوقت الي قبله تجهيز فطار وبعد كده ياستي بفطر وبتبدا رحلت تنظيف المطبخ وغسيل المواعين ههههه
يعني قولي كده علي تمانيه وحبه هكون خلصت هتبدا بقي صلاه العشاء وبعد كده انا فاضيه هههههه
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
+3 تصويتات

أصبح دلوقتي وللا أتخانق ههههههه . معقولة انتِ اللي كاتبة كدة .. دودي ايه اللي بتكلمي عنها دي .. لا الصيااام واضح مأثر هههههه 

والاجابة الاولي اللي وراها حفلة مواعين ههههههه بتهظروا بجد 

كله يسيب اللي بأيده وقت ما يكون عنده فراغ شوية لينا احنا نقوله الداده دودي . ومواعين ههههههه .. 

ظبطي حالك يا عبير علي الموعد وبلغي الاجابة الاولي بعد الايف تروح تشوف مواعينها .ههههه 

بواسطة طالب محترف (2.8ألف نقاط)  
احمم .. ومين دي صاحبة الاجابة الاولي ?~?  اكيد مش انا طبعاا
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
لاا صبحي طبعااا ههههه
خلااص يا استاذه دودي اقصد يا استاذه رومانتيك ناجل الفطار وافطرهم بعد العشاء عادي والله بالنسبالي طالاما احضر اللايف هههههههه
والله هحاول وربنا يستر بقي
حاضر هبلغهاا ههههه
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
جناوي كنت لسه هبلغك هههههه
بواسطة طالب محترف (3.6ألف نقاط)  
+3 تصويتات
صباح الخير يا عبورة تقبل الله صيامك

ياقلبي الإعلان عن اللايف من مبارح بالليل نزل  على صفحة طليق عالفيس بوك لهيك للاسف لأ اعتقد ان الموعد ممكن يتغير ):
بواسطة طالب محترف (2.8ألف نقاط)  
هلا سمووره :) ...
فينها سلمي ؟ مش دلوقتي معادها ولا اي ؟؟
بواسطة طالب محترف (3.6ألف نقاط)  
أهلا جينوووو
بتكون نايمة يا حبيبيييي ههههههه
بواسطة طالب محترف (2.8ألف نقاط)  
ههههههههههه
مااشي لما تيجي قوليلها اني سألت عليها :)
اخباارك اي سمووره ؟
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
حبيبتي سموره مساء الفل ❤
اناا شوفته النهارده بس مش كله للاسف يعني
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
+2 تصويتات
يسعد مساكي عبير

هو الصيام ماثر اووي يا حبة عيني

طيب راي الوصفة الجديدة دي والمكونات الغريبة نحط التلفون في الحلة اكلة جديدة ولا ايه

انا عن نفسي اي وقت انا مستعدة وموافقة عليه المهم اني اشوف المستر وخلاص
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
هقولك الطريقه
حوطب حله ع النار وفيها ماء مغلي وقطعي بصل وطماطم وحطي بهارات وملح وانزلي ب2 تليفون نوع كويس منقوعين ومتنشفين كويس
ونص ساعه ع النار وبالهنا والشفاء هههههههه
انا حضرت بس مقطع كده
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
اممممم يعني لو حطيت ايفون مش هتتحرق الطبخة هتكون لذيذة يعني
طب انا ما بغرف اقش البصل والطماطم تحي انتي يا نونة تساعدني
بواسطة طالب متحمس (909 نقاط)  
+2 تصويتات

ههههه اجى اساعدك يا عبير انتى تحضرى الاكل وانا احضر اللايف واقولك المستر بيقول ايه هههههههه 

وبعدها يستى  هغسل معاكى المواعين 

لأ الحمد لله نصبت على اختى الكبيره وهى اللى بتطبخ وبتعمل كل حاجه وانا بمسح  بس هههههه  بلاش فضايح يا جماعه يلااا بقى ظبطى امورك عشان واضح انى هحضر اللايف وهغيظك cheeky

بواسطة طالب محترف (2.8ألف نقاط)  
ضحكتيييني والله ياا نوور هههههههه ..
——
اخبارهاا اختك ؟ عامله اي ؟... امتحنت حاجة تاني من يوم الفرنش ولا لسه ؟ ..
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
مجتيش لي يا ستي ههههههه
انا حضرت نص نص كده
سلميلي علي اختك هي عامله اي دلوقتي وعملت اي فالامتحانات
وبعدين انتي عايزه تنضربي صح
سايبه اختك الي بتمتحن هي الي تروق وتطبخ وانتي قاعده انتي عايزه تتعلقي جنب اللمبه ههههههه
بواسطة طالب متحمس (909 نقاط)  
هههههه والله  اختى امتحنت الكميا امبارح وقالت الحمد لله ادعولها بقى بكره يوم عرفه
لا مش هى اللى نصبت عليها دى فى تالته ثانوى مش بتعمل حاجه من اول السنه مره لبست وش المخده وقالت هرفع عليكوا قضيه يتخلوا واحده فى تالته ثانوى بتعمل مصالح هههههههه
اختى التانيه اكبر منها اسمها ندى هى اللى بتعمل كل حاجه
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
اه بحسب اصل لو كانت هي كنت هقولها خليكي مستريحه واناا الي هرفعهاا ههههه
ربنا يحفظكم لبعض ياارب
اميد طبعاا بندعيلهاا ربناا يوفقها يارب هي والي زيهاا
بواسطة طالب محترف (2.7ألف نقاط)  
+2 تصويتات
ممكن اجى اساعدك بعرف اطبخ هايل ههههههههه اما انا عقدتى المواعين وبالذات الحلة يعنى من الاخر انتى عليكى المواعين وانا عليا الاكل
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
هههههه اناا عن نفسي معنديش اي مشكله كنتي تعالي يا ستي ههههه
اماا كلام من غير فعل صحيح ههههههه
بواسطة طالب محترف (2.7ألف نقاط)  
هههههههههه ما انتى مقولتليش العنوان
بواسطة طالب متميز (1.7ألف نقاط)  
+2 تصويتات
thanks to Allah i dont cock so ill be there

another point you can eat phalphl except of cocking so you can watch him il live

looool

Allah with you see you there if able lol
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
طب يا سيدي يا بختك هههه
والله يا محمد هي فكره حلوه وكل حاجه بس صعبوا عليا اني افطرهم فلافل ههههه وعلي راي المثل نصوم نصوم ونفطر ع بصله ههههه
اناا كنت موجوده بس نث نص كده ههههه
بواسطة طالب متميز (1.7ألف نقاط)  
Allah save them for you and you for them
normally i eat phlaphel almost days i fest
i missed live did i miss something important
بواسطة طالب متحمس (844 نقاط)  
+2 تصويتات

هبقي ادخل انااا وابقي اقولك اي الي حصل laughlaugh

يلاا اختي بقي هنعمل اي وربنا يقدرني ع فعل الخير angel

بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
وتلله تستاهلي الي عملتوا فيكي هاهاهاها
قولتلك معاد خطا والحمد لله هيهيهيهي
تستاهلي ^_^
بواسطة طالب متميز (1.7ألف نقاط)  
+2 تصويتات
كل سنة وانتي طيبة ي عبير وعيد سعيد عليكم جميعاً ❤️
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
كيف حالك هيثم بارب الامور تبقي بخير واي عاامل اي فالامتحانات باذن الله تحقق ما تتمناه
انا بخير الحمد لله وانت بخير وصحه وسلامه يارب وعيد سعيد عليك
وكل عام وانتم بخير
79 Online Users
5 Guest 74 Member
Today Visits : 10561
Yesterday Visits : 34480
Total Visits : 11585043

20.0ألف أسئلة

109ألف إجابة

125ألف تعليقات

25.0ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
...