First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

مشاهده درسين فقط فى اليوم !!! فكيف استطيع المراجعه [ تمت إجابته ]

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (39 نقاط)  
+2 تصويتات
197 مشاهدات
كيف استطع مراجعه ماسبق لى من دروس
فى حاله مشاهدة درسين فقط فى اليوم واداه تحميل الفديو او ملخص ال BDF يلزم اشتراك مدفوع
تم إغلاقه بملاحظة: تمت إجابته

3 إجابة

بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+4 تصويتات

أفضل إجابة
يمكنك مشاهدة جميع حلقات السابقة بدون استثناء قبل تشاهد الحلقات الجديدة بشرط لا تجتاز الا ختبار في الفيديوهات السابقة
شكرا لك على التوضيح
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+2 تصويتات
مساء الخير

اولا نعم تحميل الفيديو وpdf مدفوعة

ثانيا انا بس بشوف 2 فيديو باليوم ولما بدي اراجع برجع اشوف الفيديوهات كمان مرة وبارجع الجمل والكلمات وبكرر لغاية ما يسهل على السان تكرار الجمل وحفظهم

تحياتي
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+1 تصويت

اهلا اخي ...

شوف بالنسبة للدروس ... فيك تراجع قبل لا تدرس الدرسين الجداد... بس اهم شي لا تجتاز الاختبار هيك ما راح يتحسب عليك درس هو الدرس بيتحسب يوم تجتاز الاختبار ..

اقولك علي حاجة؟ اوقات بكون مشغوله ومش بقدر ادرس في اليوم دا ... باجي اخر اليوم اخد الدرسين اللي عليهم الدور مش بذاكرهم لا بحل اختبرهم بس كدا واسبهم علشان تاني يوم اجي اذاكر الدرسين دول من غير ما احل اختبار ما ميتحسبش عليا درسين تاني ...فا كدا باخد اربع دروس في اليوم دا ...:) الموضوع بسيط جداا اخي ... 

اما بالنسبة للملفات PDF مش شايفها مشكله اوي لان كدا كدا حتي بلاشتراك هتكون جوه التطبيق بس اوفلاين .. مش فرق رهيب يعني

شكرا لكى
95 Online Users
0 Guest 95 Member
Today Visits : 41015
Yesterday Visits : 71608
Total Visits : 45399981

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...