First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

ساعدوني مجتمع طليق وذا امريكان انجليش

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب مبتدئ (200 نقاط)  
+7 تصويتات
109 مشاهدات
انا اعاني من مشكلة التهتهه ف الكلام ذي ا ابراهيم  اول ما بدأ لو حد منكم شافه انا سمعته ف فيديو قبل كده وهو بيقول انه بيحاول يحل المشكله دي وغصب غني فعلا انا بحس ان دماغي بيبقي مليان بالافكار بس لما اجي اتكلم اقطع في الكلام وخصوصا فى العربية بس يعني بتكلم انجليزي كويس جدا بطلاقه والحمدلله ياريت لو حد يقدر يساعدني يقولي اعمل ايه هل ف كورسات معينة أو تمارين اقوم بها لان الموضوع ده معطلني جدا وبيخليني محبطة

ملحوظه انا ملاحظة أن مستر إبراهيم ما شاء الله تحسن جدا وده ظاهر في الفيديوز الأخيرة بتاعته وحتي مفيش تقطيع ف المونتاج كتير مقارنة بقبل كده نفسي ابقي ذيه يارب يشوف سؤالي عشان يقولي اعمل ايه مع اني  عارفه ان ده ضرب من الخيال ياريت تصوتولي عشان يشوف سؤالي واسفة الإطالة جزاكم الله خيرا جميعا

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

1 إجابة واحدة

بواسطة طالب جديد (97 نقاط)  
+1 تصويت
فعلا انا كمان بعاني من التهتهه برغم من وجود ما يقال في دماغي
بواسطة طالب مبتدئ (200 نقاط)  
بجد نفسي في حل انا عملت سيرشيز كتيير علي يوتيوب بس ما وصلتش لحاجه بس انا سمعت ا ابراهيم بيقول ان ده حاجه لا اراديه بيبقي في افكار كتيير جدا موجوده ف الدماغ بسرعة كبيرة الفم مش بيقدر يلاحق المخ بتحصل التهتهه ف الكلام
120 Online Users
1 Guest 119 Member
Online Members
Today Visits : 26849
Yesterday Visits : 65156
Total Visits : 45692268

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...