First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

ازاي اقدر اعمل Verify?

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (5 نقاط)  
+5 تصويتات
454 مشاهدات

حاولت بشتى الطرق اني اعمل verify للـaccount ولكن لحد دلوقتي بعد محاولة ٣ ايام معرفتش، انا حذفت الابليكشن اكتر من ٣ مرات وحملته تاني، وحليت اول تيست وبعدين عملت login ومفيش اي ميل جه من Taleek، وجربت ادوس على unverify اللي هي تحت الايميل في تاب الـprofile وبدون اي فائدة وفيه مسدج بتظهر فوق اول مرة بدوس على unverify فيها "oops, something’s gone wrong. The email could not be sent. Please try again."، اما من تاني محاولة بتقعد تـloading والميل مش بيجي في النهاية.

ممكن حل من فضلكم من اللي واجهته المشكلة وقدر يحلها؟

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

6 إجابة

بواسطة طالب جديد (31 نقاط)  
+2 تصويتات
انا كمان محتاجة حل لان مجاليش رساله تاكيد علي الايميل
انا بحاول فيه وإن شاء الله اذا لقيت حل هحطه هنا.
انا جربت اشوف الـSpam mails وملقتش شيء بس ممكن حضرتك تجربي يمكن يجيب نتيجة.
بواسطة طالب جديد (83 نقاط)  
+2 تصويتات
والله انا جديدة على طليق وما بعرف اي شي وعن شو بتتكلموا بس والله ادا عرفت راح اخبرك
لك جزيل الشكر.
بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
+2 تصويتات

السلام عليكم 

اولا لازم تتأكد أن الايميل صحيح 

وبعدها لو مش بتوصلك رسائل عليه زيى أنا بحثت على اليوتيوب ازاى تخلى الرسائل توصلى على الجيميل وفعلا وصلتلى رساله التأكيد من taleek  كانوا خمس رسائل دوست عليهم كلهم تأكيد لحد ما الحساب اتفعل .......

وعليكم السلام...
شكرًا لك على المساعدة.
انا جربت اني اعمل زي اليوتيوب ولكن ايضا لما تنجح وتأكدت ان الايميل صحيح.
بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
طيب ادخلى على الجيميل  ودوسى على التلت شرط اللى فوق وبعدين دوسى على الاعدادات وبعدين دوسى على الإيميل بتاعك وبعدها انزلى بالشاشه لتحت وشوفى مزامنه Gmail لو مقفوله افتحيها ولو مفتوحه اقفليها وافتحيها تانى ماشى
وبعدين ادخلى على التطبيق حاولى اضيفى كلمات للمجلد هيقولك  فعلى رساله التأكيد  بالإنجليزي  اعملى كده كذا مره واستنى شويه وان شاء الله رسائل التأكيد هتتبعت على الجيميل  هيكونوا اكتر من واحده فعليهم كلهم واستنى شويه وقوليلى  حصل ايه
+2 تصويتات
ادخلي ع gmail و اكتبي ف البحث tallek user اضغطي عليها هتلاقي كلمه verify now اضغطي بردو هتلاقيه اتفعل وبقا verified ع التطبيق ، واخيرا اللهم صلي وزد وبارك  وسلم على سيدنا وحبيبنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
بواسطة طالب محترف (4.2ألف نقاط)  
+2 تصويتات

السلام عليكم، الأستاذ إبراهيم قال أنه يعمل على هذا المشكل.

الرابط

بواسطة طالب جديد (1 نقطة)  
0 تصويتات

المشكلة حصلت معايا ولسة عاملها حاليا اذهب للتطبيق ثم :

١- profile نضغط علي 

٢- نضغط علي كلمة Unverified 

3- سوف يرسل لك رسالة علي البريد الإلكتروني الخاص بك

"Hi from Taleek,

Thanks for joining the taleek family. Please, verify your email to start using taleek smoothly.

Please click on the button below. "

٤- اضغط علي Verify Now

133 Online Users
0 Guest 133 Member
Today Visits : 28058
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44198217

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...