First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

الاستاذ ابراهيم وعد....

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب متحمس (577 نقاط)  
+2 تصويتات
836 مشاهدات
الاستاذ ابراهيم وعدنا أن التطبيق سيتحسن على آخر الشهر والتطبيق مازال بطئ جداً وفيه مشاكل كثيرة .

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

4 إجابة

بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
+6 تصويتات

\مساء الخير :

ووعده لم يخلفه أبدا.. اللي مطلوب من حضراتكم الصبر لا أكثر من ذلك ,

صدقني استاذنا كتيير مضغوط ويفعل كل ما بوسعه علينا فقط بالدعاء له .

ان شاء الله جميع الأمور سوف تتظبط وتكون أفضل .. شكرا لحضرتك ..

بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
عُدل بواسطة
اهلا روماا ! يسعد مساك يا جميلة❤️❤️
نزلت منشوور من مراجعة الااسبانيه فيكي تشوفيه وقت تكوني فااضيه ..
https://bit.ly/2TcijYE
يسعد أوقاتك .. ألف شكر  حبيبتي لأنك أرسلتيه لي .. تحياتي لزوقك الراقي
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
ياهلا وغلا بأختي الغاليه كيفك طمنيني عنك مشكوره ع مساعدتك لنا ومهما تكلمنا مانوفيك حقك مالنا الا الدعاء الله يكرمك بكل خير ويسعدك دنيا واخره يارب والله واحشتني يااختي اتمنى تكوني بخير
وحبيت اقولك الاستاذ ماقصر والله الله يجعلها بميزان حسناته وانا اشوف التطبيق مافيه شي بس مااعرف ليش يقولون بطيء
حبيبتي مرام والله اشتقت لك يااماا .. قد ايه محظوظة بتلك العائلة الراقية ..
يسلم زوقك وكلامك الطيب منحرمش حبيبتي ويجازيك كل خير ويسعدك ربي
وان شاء الله أستاذنا بنتهي من أشغاله هتلاقوه معنا مرة اخري مثل الأول ..
طمنيني عنك انت حبيبتي وعن عيونك . لا ترهقي نفسك كثيرا .
والله مش كثر اشتقتلك اكثر  احنا اللي محظوظين والله بوجودك ربي يكرمك بكل خير
الله يسلمك ياغاليه ويخليك لكل عين ترجيك ياعيوني
بأذن الله حنا بإنتظاره والله
والله انا عيوني الحمدلله بدت تتحسن ان شاءالله احسن ماتوصي حريص مو قاعده امسك الجوال كثير ومابقعد بالضوء كثير والنظاره علي من اصحى لين انام وان شاءالله خير
الحمد لله حبيبتي انها في تحسن .. احسن شئ  فعلا ابعدي عن الضوء وان شاء الله ربي هيشفيك تماما
يحميكي ربي ويرزقك براحة البال والسعادة الدائمة ... امين
ولله انا بدعيله اما اجي اصلي ومش قصدي أنه خلف بوعده انا عايز اعرف بس إن كان فيه مشكلة ولا لا
بأذن الله دعواتك ياقمر
ربنا يسعدك دنيا واخره ويوفقك ياغاليه
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+3 تصويتات

هو انا اعتقد ان المشاركه بتاعتك دي مكنش ليهااا داعي حضىتك كده اكنك بتقول ان المستر مش بيلتزم وبيخلف وعده وده غلط تمااما 

حضرتك هو انت فاكر ان المشاكل موحده والاصدارات موحده!!؟ 

حضرتك لكل نوع تليفون طبيعته الخاصه 

يعني المشاكل بتختلف من تليفون لتليفون شوف بقي في كام نوع تليفون بكام مشكله المستر بيحاول يحلهاا 

الرحمه حلوه برضوا ولازم نحس بالي المستر بيعمله هو وفريق العمل 

لازم نصبر ونساعد غيرنا طالاما بيعمل من اجلنا وندعمه حتي لو ابسط حاجه بالكلمة الايجابية والدعوة الحلوة عشتن.لما نطحت احنا فموقف نلاقي الي يدعمنا ويدعيلنا 

مستر ابراهيم عمره ما خلف واعده وتاريخه يشهد بكده....انتظر اخي وكل الامور هتبقي تماام 

بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
معلومة صغيرة المشكلة لم تكون في back end ملهاش دعوة ابدا بنوع الجهاز او إصداره ودي هي المشكلة ال قال عليها المستر وحاليا التطبيق احسن من الأول بكتير
ولولا الضغط عالمستر لانتهى كل شي ولكن طليق لا يزال ماشي بوتيرة كويسة عالتطبيق
مرحباا محمد كيف حالك ها مستعد للامتحانات
خلااص هانت شد حيلك
ايوه فاهمه دي فاابطئ وفي مشاكل تانيه بسيطه بتكون علي حسب التليفون والاصدار
وحالياا مشكله البطئ دي اتحلت عند اغلب الناس
صدقتي والله بكل كلمه ربنا يكرمك ياقمر
المشكلة مش في تيليفوني المشكلة في ال back end المستر قال كده وبعدين ايه اللي عرفك أن المستر مضغوط وهو اللي قال إنه المشكلة دي هتتحل على آخر الشهر مش انا اللي بقول أنا بسأل بس عشان اشوف ايه الاخبار ولو مكنتش صابر مكنتش قعدت سبع اشهر استنى لدلوقتي مش كل اما حد يجي يقول مشكلة في التطبيق يبقى كده مش صابر وبيزود الضغط على الاستاذ والاستاذ وهو اللي عايز يعرف مشاكل التطبيق
* حضرتك كتير هنا المشكله اتحلت معاه انا التطبيق عندي سريع وزي الفل ومحمد فوقي اهوه قال ان التطبيق سريع معاه

* يعني اي مين الي عرفني ان.المستر مضغوط امال هو بيصيف فالمالديف يعني ولا اي!!!؟

* قال واحنا لسه اصلاا مخلصناش الشهر واتحلت عندي من اكتر من اسبوع ولو متحلتش عند البعض فصبرا ال ياسر وقريب الدنيا هتظبط
* مشاكل التطبيق معروفه والمستر طلع ففيديو وقال انه عارف بيها
* واخيرا كان ممكن تسال نفس السؤال بطريقه افضل
تسلمي يارب يا ميميي واياكم حبيبتي  ♥♥
أنا آسف كان ممكن فعلا أسأل بطريقة احسن من كده همسح السؤال
مفيش داعي ولا للاسف ولا لمسح السؤال ممكن تعدله مثلا اي اخر اخبار التطبيق وهكذا
وعادي ممكن اي حد فينا يكتب كلام ويكون قصده حاجه تانيه خالص بس الناس ممكن تفهمه بطريقه تانيه
بالتوفيق لك
+3 تصويتات
اخي كلامك كله ع بعضه خطاء بخطاء شوية تقدير من حضرتك وشوف متى نزل المقطع تاريخه بالضبط عشان تعرف انه قاعد يشتغل من كل قلب التطبيق صار احسن من الاول بكثير وماعاد فيه اي تعليق لربما المشكله من جهازك ولاتنسى انه من جهاز الى جهاز يختلف انتظر لربما ينزل تحديث للتطبيق شامل لكل الاصدارات واكيد راح ينزل ولكن يجب عليك الانتظار الاستاذ مضغوط كثير وان شاءالله راح تنحل المشكله قريبا انا عندي التطبيق زي اللوز وماعاد فيه تعليق ولا عاد تطلعلي time out
أنا مغلطش في حاجة انا بقول اللي حصل بس عشان اعرف ايه الاخبار مش اكتر انا لحد دلوقتي صابر ومقدر جدا اللي بيعمله مستر إبراهيم
اقرا كلامك كويس راح تعرف انه فيه اخطاء كثيرة كان تقدر تكتب اخر اخبار التطبيق ومشاكله هل انحلت ؟ ومن هذا الكلام والكل عنده التطبيق اتحسن الا انت اتأكد من الاصدار عندك
عُدل بواسطة
أنا عندي اخر اصدار انا آسف عشان أسأت في كلامي لكن مكنتش اقصد الإساءة والله همسح السؤال
بواسطة طالب محترف (4.2ألف نقاط)  
+1 تصويت
السلام عليكم.

الأستاذ إبراهيم قال قبل نهاية الشهر.

نحن اليوم في فاتح يوليوز. التطبيق سريع جدا اليوم عندي. أتمنى أن لا تكون خالة خاصة.

حاول الدخول إلى حسابك، و بشرنا معك إن كان سريعا عندك أيضا.

بالتوفيق.
79 Online Users
0 Guest 79 Member
Today Visits : 50843
Yesterday Visits : 69117
Total Visits : 46096144

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...