First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

Notes about the word grow [ تمت إجابته ]

في تصنيف اللغه الانجليزيه
بواسطة طالب متحمس (739 نقاط)  
+3 تصويتات
233 مشاهدات
كلمة grow لها أكثر من معنى

الأول ينمو My child grew up

الثاني يربي I grow chicken at home

الثالث ينمو له Tad grew legs

ولكي ننسب الفضل لصاحبه فهذا كله شرحه الأستاذ إبراهيم عادل في الملف الصوتي لكورس القراءة الحلقة العاشرة

اللهم علمنا ما ينفعنا وانفعنا بما علمتنا وزدنا علما يا رب العالمين سبحانك اللهم وبحمدك أشهد أن لا إله إلا أنت أستغفرك وأتوب إليك
تمت إجابته

1 إجابة واحدة

بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+1 تصويت

أفضل إجابة
احسنت فعلا انا لحد دلوقت باحب اراجع علي حلقات zamerican English لاني باستفاد منها دايما

جزاك الله خيرا وجعله في ميزان حسناتك

وربنا يكرم م ابراهيم بكل الخير والفرح والسعادة
شكرا جدا على الدعوات الجميلة دي بإذن الله حضرتك هتوصلي الهدف اللي عايزاه طالما دايما بتراجعي على الحلقات القديمة بالتوفيق ان شاء الله ❣️
يسعد مساك ميسي
تسلملي يارب من كل شر
كنت عايزة اقولك معلومة مش عارفة اذا كنت عارفها ولا لاء " انك لما بتضغط علي علامة الصح اللي جنب الاجابة ده معناه انك اكتفيت ومش عايز اجابات تاني وان دي افضل اجابة بالنسبالك وبالتالي السؤال يكتب عليه تمت اجابته وكل اللي هايجي يكتب اجابة هايكتب...بس تحت الاجابات الموجودة فهمتني ؟
وطبعا انت لما بتختار الاجابة دي صاحبها بياخد خمس نقاط لانها best answer يعني انا اخدت دلوقت خمس نقاط بمجرد ما انت اختارت الاجابة ولو شيلت العلامة هاتتخصم الخمس نقاط يارب اكون قدرت اوصلك المعلومة ولو كنت تعرفها يبقي حلال علي الخمس نقاط هههههههه
شكرا لحضرتك أنا حاسس إن حضرتك فاهمة بس أنا بردو لسه مش فاهم ههههههه
يعني حضرتك قصدك إن لما بختار أفضل إجابة محدش هيقدر يعلق على سؤالي تاني
ع العموم حلال لحضرتك الخمس نقاط أنا مش هشيل علامة ال best answer
شكرا إن حضرتك نبهتيني ♥️
العفو تحت امرك
ولا يهمك نقول كمان هههههه
انت دلوقت اختارت اجابتي صح لو طلعت علي سؤالك فوق هتلاقيه مكتوب جنبه " تمت اجابته " يعني  خلاص انت مش محتاج اجابات تاني وماحدش هايعرف يدخل يكتب اجابه لانك قفلت السؤال واختارت افضل اجابة
بس اللي عايز يعلق يعمل ايه يقدر يدخل ويشوف السؤال ويكتب كومنت بس تحت اي اجابة من اللي موجودة بالسؤال قبل قفله
هاه كده تمام ولا اقول كمان هههههههه
عُدل بواسطة
لاء عادي شيلها انا مش هازعل ماتقلقش هايجيلي غيرهم باذن الله الخير كتير والحمد لله ههههههه
 انا كنت هانبهك في سؤالك السابق بس خوفت صاحبة الاجابة تضايق وقولت ممكن تكون كمان عندك معلومة وابقي ضايقتها علي الفاضي
لما حصل هنا اتأكدت انك غالبا ماتعرفش
لو احتاجت اي معلومه اسال وكلنا هنجاوبك
شكرا لحضرتك جدا أنا مصر بردو إني مش هشيل ال best answer
بالتوفيق إن شاء الله ♥️
طب الحمد لله ان انت مصر هههههههه باهزر معاك
جزاك الله خيرا وجعله في ميزان حسناتك ❤
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
هلاا مرفوووت ... تصدقي كنت لسه داخلة اقووول نفس الكلام بظبط ! هههههه ....
..
فعلاا انا كنت عايزه اجااوب للقيت السؤال مقفول ... بس قلت استني لما يرد عليكي علشان يظهرله تعليقي .... but it’s okay... مشكوووره مرفت❤️❤️☘️
153 Online Users
0 Guest 153 Member
Today Visits : 51088
Yesterday Visits : 60675
Total Visits : 45777110

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...