First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

نهايه مسابقه ع السريع ⁦。◕‿◕。⁩ [ تمت إجابته ]

في تصنيف اللغه الصينية
بواسطة طالب متحمس (1.4ألف نقاط)  
+11 تصويتات
501 مشاهدات

في البداية وحشتوني جدًااا .. وشكرًا لاي حد سأل عليا وخاصه ميرڤت جزاكِ الله كل خير ي جميلتي .. واسفه لـ اي حد ضايقته بدون قصد مني ♥️

اكتشف معني الكلمة وضعها في جمله مفيده باللغه التي تدرسها مع كتابه البينيين لها ⁦^_^⁩

اسرع وأصح اجابه له 5 نقاط ⁦ಠಿ_ಠ⁩

مؤخرًاا بقي في مسابقات وحاجات جميله جدًاا للغه الصيني فـ اعتقد كفايه عليا كداا ⁦(•‿•)⁩

وفي النهايه بشكر مرام صاحبه الفكره الجميله ولـ اي حد اتفاعل معايا وطبعًا لمستر ابراهيم علشان اخيرًا ظهر مجددًااا ولأنه سبب مهم اني بتعلم صيني حاليًا ومازلت مكمله ❤️

بالتوفيق للجميع و دمتم ديمًا بخير ⁦ಡ ͜ ʖ ಡ⁩❤️

تمت إجابته

9 إجابة

بواسطة طالب متحمس (1.1ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+7 تصويتات

أفضل إجابة
我是雷姆

أنا ريم

معناها أنا أكون .

البينيين wŏ shì

يعطيكِ العافيه على هذه السلسلة وإن شاء الله بميزان حسناتك

موفقة منة في رحلة تعلمك للصينية ♥️♥️
عاش ي حبيبتي .... بالتوفيق تسلميلي ❤️
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+7 تصويتات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️ 

مرحبا بعودتك 

بالتوفيق لكي وللجميع في دراسه اللغه الصينيه 

بالتوفيق ❤️⁦⁦(◕ᴗ◕✿)⁩

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

تسلميلي ي جميله ❤️
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
+6 تصويتات
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اولا مافيش شكر بين الاخوات وانا ماعملتش حاجة وانا باعتبرك اختي فعلا وباحبك جدااا وباحب روحك الحلوة ❤❤❤

ثانيا انا باحب سلسلتك وباتمني تكملي وماتوقفيش عشان كلنا حبين انك تكمليها عايزة تطوري فيها اوكيه او لو عايزة تعملي سلسلة اقوي ماشي لكن هاتوقفي نشاط فانا مش موافقة ولا اعتقد حد هنا موافق.

ثالثا خلي دايما عينيكي علي هدفك وانت هدفك تستغلي وقتك في انك تتعلمي وتعلمي يبقي استغلي الفرصة اللي ربنا اعطهالك هنا في طليق وهاقولهالك ثاني وعاشر ارمي ورا ضهرك وشجعي نفسك هاتشجعي اللي حواليكي وماتخليش حد يثبط عزيمتك او ينال منها حتي لو كنت انت قاومي نفسك وساعديها ماحدش بيساعد حد ماعندوش ولو جزء صغير من العزيمة والايمان بهدفه.

رابعا كفاية كده انا طولت عليكي ههههه بس مستنية تردي باسم السلسلة الجديدة او التطوير اللي هاتعمليه.

دمت بخير وسعادة وصحة وعافية يا منون ❤
بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
صباح الخير وفل وياسمين يا فرفوش ❤❤❤
عامله ايه ان شاء الله تكوني بأفضل حال
كيف صرتي يا موفوث ان شاء الله امورك بخير وسعادة
دمتي بالسعادة دائمة يا قلبي ❤❤❤❤❤
الحمد لله انا بخير ونعمة وبفضل من رب العالمين
تسلميلي نوجا علي سؤالك وانك علي طول بتطمني علي وبحبك كتير يا بطوط وباتمني ربنا يسعدك ويوفقك في دراستك وفي حياتك كلها ❤❤❤❤
الحمد الله حبيبتي
وشكرا على دعوة طيبة منك يا حبيبتي ولكي بمثلها
والله يسلمك يا سكر دا واجبي اسأل عنك وعن الكل مافيش استثناء انتو الكل اخواتي وعليتي محبة وانا بحبك يا بطوطة الي زي ما بيقولها ابانوك مشهور من يقول بطوطة في تتطليع أصوات ههههههه
دومتي بالخير والسعادة دائمة والتوفيق لك وللجميع ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ⁦^_^⁩

ميرڤت الجميله تسلمي ع كلامك الجميل ي حبيبتي انا موقفه مؤقتًا بس وهفضل موجوده بأذن الله شكرًا ليكِ بجد ع كلامك الجميل وتشجيعك وسؤالك عني جزاكِ الله كل خير ي قلبي ❤️❤️
بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
+5 تصويتات

ننتظر السلسلات الجميلة ديك ، بالتوفيق إن شاء الله ♥️

بأذن الله ... بالتوفيق ⁦^_^⁩
بواسطة طالب متميز (1.7ألف نقاط)  
+4 تصويتات

كل التوفيق لمتعلمى الصينية

تسلم ... وبالتوفيق للجميع ⁦^_^⁩
بواسطة طالب محترف (4.6ألف نقاط)  
+4 تصويتات

السلام عليكم..

اهلين حبيبتي منه❤... كيف حالك؟ 

بصراحة كانت سلسلة جميلة و ممتعة يعطيك ألف عافية على مجهودك الرائع و في انتظار السلاسل القادمة بإذن الله... فالقادم معك أجمل بكل تأكيد... ❤❤

موفقة في رحلة تعلمك و إن شاء الله تحققي جميع أحلامك...

دمت بخير و سعادة ❤

وعليكم السلام ❤️

الحمدلله بخير ي حبيبتي .. تسلمي ي جميله ع كلامك الجميع وبالتوفيق الدائم ليكِ ❤️❤️
+3 تصويتات
يسعد مساك منه

كيف حالك الأن لقد قلقت عليكي آخر مرة في آخر منشورك وان شاء الله الأن بأفضل حال وليه آخر المسابقة كذا نزعل منك ننتظر منك مزيد يا سكر

الإجابة

أنا shì

جدا wô  رمز دي مش متأكدة من بيينيين بتاعه

بالتوفيق لك عزيزتي وللجميع
قوليلها ترجع عشان هي ناوية ما تكتبش تاني
عُدل بواسطة
صباح الخير وفل وياسمين بأختي منوش ❤❤❤❤
وصباح فل لك يا مرفوث ❤❤
اي الي انا سمعتها
بيصير كدا يا منوش بيصير انك تتركي كل شي وتتركينا فاحنا تعودنا على منشورك مفيدة وحلوة يصير تتركينا في نص الطريق
طب تعالي اقولك انتي من دخلتي الموقع وقررتي تعملي المسابقة أو السلسلة رائعة الي ما بنكر اد أي استفدت منها لان كانت دائما مراجعة النا ككل الي يتعلمو اللغة الصينية مش دي كانت هدفك انك تعلمي وتتعلمي بنفس وقت طب ليه تقرري تتوقفي دلوقتي ، فالحياة مليئة باللحضات صعبة وبردو بل حلوة وانتي اذا واجهتي موقف صعب المفروض ما تستسلمي له وانتي اذا عملتي كدا كأنك حاولتي تهدمي حلمك أو الهدف الي بنيتي حلمك على اساسها يا منه وما تحسبيني جاية اعاتبك لا والله ، بس والله لان اريد خير الك ونريدك ترجعينا ولأن مصدومة لحد دلوقتي من آخر منشور معرفش أي الي حصل معاكي وربنا يعينك ويقويكي يا منوش فيا حبيبتي منوش قوي عزيمتك وشجعي نفسك واستغلي الفرصة زي ما قالت اختي مرفث ربنا يجزيها كل خير الي دائما تشجع الاخرين وارجعي النا فتاة قوية الي نعرفها ومميزة بأسمها وبمنشورها ومكانتها في المنتدى وبس كدا اختي مرفث كفت ووفت بكلام أكثر مني ومنتظرين منك إجابة ومسابقات وسلاسل حلوة يا سكر دومتي بالخير والسعادة دائمة ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
مساء الخير ❤️
حبيبتي تسلمي ع كلامك الجميل ودافعك وسؤالك عني جزاكِ الله خير ي قلبي .... انا وقفت السلسله بس بأذن الله مش هخرج من الموقع وهفضل موجوده ديمًا إن شاء الله وبجد شكرًا ليكِ ي جميله ❤️

wǒ 我 ⁦^_^⁩
ومساك نور حبيبتي ❤❤
افتكرت انك زعلانة مني بس الحمد لله ❤
وجزاكي الجنة اختى ويسعد قلبك وايامك دائما ❤
اي يا منوش نريدك دائما تكوني موجودة في موقع فأنتي منورة موقع حبيبتي وربي يوفقك ويكرمك يا جميلة ويبعد عنك كل تعب وهم ❤❤❤❤
نوجا يا نوجااااا ❤❤❤
انا بلغتها سلامك يا نوجا وفرحت جداااا وقعدت تدعيلك انبسطي يا ستي ما افتكرتنيش انا بنص دعوة من اللي دعيتهملك هههههههه
منون منورة الموقع والمواقع اللي حوالينا ❤❤❤
هههههه يا حرام يا منه في حدا ينسى ميرو في دعوات ❤❤
اي في أي يا ميرو انا جايلك يا حلوة❤ سمعت طير حلوة جت تناديني مرسلة من بنت سكرة❤ في موقع وهاي سكرة محلية موقع بوجودها ومنورها بردو ودائما تنشر بهجة في موقع للجميع  ❤❤طب تعرفي مين بنت دي ❤❤❤❤ يا حلوة
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
+3 تصويتات

انا اكون wo shi

انا الي بشكرك على وجودك وسلسلتك الجميله ❤️❤️وانتظرك منك ابداعات أكثر 

إن شاء الله تكوني بخير ❤️❤️ موفقه باذن الله 

عاش ي جميله ... بالتوفيق ليكِ ي حبيبتي ❤️❤️
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+2 تصويتات

اهلا منون ..:) ⁦⁦(◕ᴗ◕✿)... وحشاااني جدا والله ! 

اناا مش قلتلك مينفعش تختفي كدااا تااني ..:| انا اضايقت من غير قصد لانك مقولتيش انك هتخدي اجاازه :/ (بمزح بس) 

عمومااا نورتيني وكاانت سلسله حلوووه جدا بجد ❤️❤️ 

هستني ابدااعاتك منه ! ❤️❤️ 

دمتِ موفقة❤️ وبالتوفيق لكِ في رحلة تعلم الصينيه ❤️❤️

جانو الجميله وحشاني جدااا ي حبيبتي ... هحاول مطولش غيبه بعد كدا ⁦^_^⁩

بالتوفيق ليكِ ي حبيبتي ❤️❤️
136 Online Users
0 Guest 136 Member
Today Visits : 23948
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44194115

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...