First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

الإناث سيطروا على المنتدى

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
+16 تصويتات
2.6ألف مشاهدات

غياب الذكور عن المنتدى شيء مخيف وخطير 

لست ضد الإناث في شيء و لكن روح التنافس تولد الإبداع فلو قلبت ناظريك لم وجدت أحد منهم 

و أنا أهيب و أدعوا معشر الذكور إلى الرجوع إلى المنتدى  لا سيما العمالقة منهم أمثال 

السيد و أحمد حمزة 

و في نفس الوقت أشيد برافع الراية و المناضل في ميدانه  و الذي مازال مستمر و ينشر حروفه المبعثرة

عليه عين الرضا محمود رضا 

لكن نحن معشر الرجال  إذا غاب منا سيد قام سيد 

فالهمة الهمة الهمة الهمة 

لا يغلبونا الإناث 

[ هههههههههههههههههههههههه ]

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

21 إجابة

بواسطة طالب جديد (68 نقاط)  
+9 تصويتات
الرجال قوامون على النساء

لكن في المنتدى ده النساء قوامين على الرجال
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
ههههههههههه
شد حيلك يا احمد و عاوني
ههه
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
عجبتننييييي ههههههههه
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
مساء النور ^_^
ظننت بأن  الرجال يكونون عصابة ضدنا هههه
جرير , فيكم من يرون الواقع ههههه
بواسطة طالب محترف (2.6ألف نقاط)  
ههههه سبحان الله الكرة الارضيه اتشقلبت
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
ههههههههههههههههه عجبتنى ايضا
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
السلام عليكم :)
كيف حالكم ؟
إن شاء الله دوما بألف خير وصحة وسعادة
بواسطة طالب محترف (2.6ألف نقاط)  
وعليكم السلام
بخير الحمدلله وانت؟!
الانترنت خطفك مجددا لازم يتعاقب كده ههههه
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
مساء النور على الحبيبة زينب :)
الحمد لله , أدام الله نعمه
هههه بلى , يجب اتحاذ إجراء صارم ضده هههه
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
+8 تصويتات

تعرف جرير انا فعلا مشتاقة لهؤلاء الناس 

وأتمني ان الجميع يعود الي الموقع كما كان منذ افتتاحه 

هناك الكثير والكثير اتمني أن يكونوا في أفضل حال ويعودوا لنا من جديد 

الموقع مفتقدهم بالفعل .... لهم كل التحية والتقدير ....

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
صادقة إن شاء الله يرجعوا
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
السلام عليكم
إن شاء الله يعود لنا أولئك الأعضاء المميزون
بواسطة طالب عالمي (6.9ألف نقاط)  
+8 تصويتات

والله شدني العنواااان قلت لما اجرب ادخل 

والله حفزتني اني اجاوب علي السؤال علي الرغم من غيابي

لا تقلق لسنا بشئ مقارنة بكم وبروعة كلامكم 
لاسباااااااااب ما 
.........!!!!

شكرا لك اخي جرير لست بشئ مقارنة بكم ..laugh

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
انت السيد
الذي في مدرسته تعلمت
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
ياااااسلااااام يعني كل العناوين اللي بنحطاها ماشديتش حضرتك لكن العنوان ده اللي شدك فعلا عنصرية هههههههه
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
هااااااا
ماتدخل بيني وبين السيد
ههههه
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
هههههههه كده يا جرجير بتبيعني هههههه
بواسطة طالب عالمي (6.9ألف نقاط)  
اهلا اخوتي الغاليين ......
والله لا توفي كلماتي مدي حبي لكم انتم"ميرفت وجرير "بعد الان
لقد جعلتووني استشعر بحلاوة المنتدي وجمالة الذي كنت اسعي نحوة
وبما اني اتكلمت عربي بقا
تعالوا نتكلم شوية بلدي كدا عشان نفرفش عليكم ونسبط بعض
وانت ي جرير ما اسميك به هو جامع الممختصر
ازاي ي استاذة ميرفت هو لما بشوفلك بوست اوتعليق بسيبوه ف حالة .......!!!!!!! لا ابدا ما يحصل ي اما اصوت والم الشارع ههههههههه او اعلق عليه
بس مش حضرتك دي كبيرة عليا شوية؟
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
اهلا وسهلا بيك السيد
ربنا يخليك السيد كلنا اخوات وربنا يوفقك وتنجح في امتحاناتك على خير باذن الله
اما بقي بالنسبة لانك بتصوتلي ده انت من يوم ما دخلت المنتدي عملت خمس ست تعليقات مش اكتر تحب اعدهم ههههههههه
بس ولا يهمك معذور عشان امتحاناتك بس بعد كده اما اشوف والا هاطلعك ع المسرح مع جرجير وعبد الخالق هههههه
حضرتك هنا غلاسة مش اكتر ههههه
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
+7 تصويتات

ههههههههه طول عمرنا يا ابني مسيطرين

حلووووين ومافيش الا احنا

جاااامدين ومافيش الا احنا

❤❤❤❤❤❤❤

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
مااااشي لكم جولة ولنا جولات
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
يا بني قالوا زمان في الاحتمال والجلد مذكورة في المعجزات ههههههه
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
هههههههههههههههههه
بواسطة طالب مبتدئ (323 نقاط)  
ضحكككت على كلامك يا Mervat هههههه
صدقتى ^ ^
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
تدوم الضحكة خلوووود ❤❤❤
بس بذمتك مش احنا مافيش زينا هههههههه
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+7 تصويتات

بخصوص الموضوع ده احب اوضح ثلاث نقاط 

.

.

.

يارب يكونوا وضحوا devildevildevil

بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
واضحين جداً الثلاثة نقاط عبارة عن نساء بالإضافة إليكِ ستعيشين معهن سويا ، ...
بواسطة طالب عالمي (7.1ألف نقاط)  
واضح جدا ⁦(. ❛ ᴗ ❛.)⁩
ههههه
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
النقطة الثالثة ما وضحت لي
ههههههههههههههههههه
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
عبير ادخلى الشاات ضروووووورى
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
السلام عليكم ^_^
شكرا على التوضيح عزيزتي عبير , بدونك كنا ضايعيييييييييييييييييييييييين
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
هههههه يا اكرم النساء كتار في كل حته ومسيطرين كمان (ايموشن الراجل ابو نظاره سوده ده ههههه ) وزي ما قالت ميرفت جامدين ومفيش الا احنا  
ههههه جرير خلي لوزه توضحهالك هي قالت انهم واضحين ههه
دخلت يا بت يا منول
وعليكم السلام
يا دوجو انا مش عارفه من غير كنتم عملتوا اي بس ربنا يحفظني عشان افيدكم اكتر واكتر (نفس الايموشن الي عند اكرم ههههه)
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
ماشي راح ابلغ البابا
ياخذ الجوال منك
ههههههههههههههههه
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
لااا المرادي انت بلغ استاذ طارق (وزير التربيه والتعليم)
لاني حاليااا مكتشفه ثغره اني افتح كروم او يوتيوب فالتابليت بتاع المدرسه الي هو مسلمهولناا وبما اننا فاجازه فبستغل التابليت خصوصاا لما اجي اقرا كتاب او حاجه
او اسمع فيديو وحالياا بستخدمه فالمنتدي لحد ميصلحولي تليفوني الي باين كده نسوه  هههههههههه
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
مساء النور ^_^
هههه بدونك يا عبير , بدونك لا شيء جميل~(>_<。)\
عبير أظنني إطتشفت شيئا خطيرا
هناك منظمة خطيرة و سرية (تسرق الإلكترونيات )
فحاسوبي لم يرجع منذ ذهب لمصلح الأجهزة , والآن هاتفك
ألا تشكين معي؟  ؟؟ ؟ ؟  ؟؟ ؟   ؟ ؟؟
بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
+6 تصويتات

هههههه العنصريه يا ناس

بس بقولكو ايه متحاولش ترجع النشاط من جديد لمجرد انك احسست بالهزيمه هههههه

الكلام تحته كلام اه منك يا جرير كنا اصدقاء والان ستقوم المعركه وبالتاكيد تعرف من سيفوز اكيد احنا 

الا تعرف اننا القوه الناعمه والقوه الغاشمه ايضا انا بالغت شويه صح هههه

بس خلاص المعركه بدأت يا معشر الذكور انتهى الامر وبدأ الجد

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
اهلا بأم المعارك هههههههه
وأنا و الرجاله مستعديييين
هههه
بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
اذا اتفقا
ولكن نصيحه انسحبوا لن تقدرو علينا هههههه
الا تعرف قصه الرجل الذى طلب من زوجته كبايه شاى راحت راميه السكينه فى وشو فى النص بالضبط ودخلت فى الجمجمه اهو احنا ممكن نعمل كده هههههه
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
كويس عشان نلبس الدروع
ههههههه
بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
لازم ولكن لقد كانت خطوه متهوره منك ولم تلتفت الى الخطر الحقيقى الذى سيلحق بكم
استمع...........
اولا مش هيبقى فى تفاعل كبييير على منشوراتكم
مش هنعمل تانى اب فوت واحتمال توصل بينا القصوه ونعمل دون فوت وشوف بقى كام واحده هتعمل ههههههه وانتو لو عملتو مش هيأثر علينا انتوا كام واحد يعنى ههههه
يا بنات اهدو مش كده
لا بقى مش هما اللى بدأو ههههههه
بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
+5 تصويتات
الحمدلله الرجال موجودين ♥️ جرير  ، خلاص أعطيناك ٤ ما في مشكلة ابقى عليهن عشرة
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
هههههه
دايما تكرمني أكرم
بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
تسلم اخي أكرمك الله
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
واضح فعلا ان العنوان استقطبهم
اكرم اللي مابيعلقش ولا بيكتب كومنت واااحد جه هنا كتب كومنت وتعليق كمان
انا مشقادرة اصدق
بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
ههههه ميرفت واضح أن العنوان هو النقارة ضربت للم شمل الرجال و ماذلك فقط حتى أنتن الإناث دخلتن بقوة بقوة شمارات
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
السلام عليكم ^_^
في هذه الملاحظة , ميرفت أثبتت جدارتها لتقود جيش الدفاع عن النساء هههه
ما هذا التحيز أستاذ أكرم ؟
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
عُدل بواسطة
+5 تصويتات

خلااااص راااحت عليكم 

احنا الاسااس و الباقى كله شنط و اكيااس

ههههههههههه

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
عجيييييييييييييييييييب
هههههههه
ايه الكلام ده ياملكة الاحساس
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
ايوه ايوه انا الى محدش يتوقعنى اغيب اغيب و ترجع تسمعنى
هههههههههههه
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
ههههههههههههههه
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
انا مبجيبش حاجه من عندى بسمعهم فى المسلسلاات ههههه
انا اتفه من انى اقعد االف كلام زى داه ههه
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
لا
انت مبدعة و متألقه و متفردة في ميدانك
خليك واثقة من نفسك
و قارع الجبال و قولي ياجبل مايهزك ريح
ههههههه
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
هههههههههههه ايوه ولله بحاول اكون زيك كده و اكتب كلاام حلو بحاول بكل طاقتى ولله هههه
بس فى النهايه هفضل انا منال هههه
بواسطة طالب عالمي (6.9ألف نقاط)  
لا دا كلام مصري وبما انك مش من هنا ف حابب اوضحلك القصد ف كام نقطة كدا.........
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
+5 تصويتات

السلام عليكم 

سأوضح ثلاث نقط , لكن ليست مثل عبير devil(لايوجد إيموجي يضحك ههه)

. إن شاء الله يعود كل الغائبين , من إناث و ذكور 

.. نحن الإناث عندنا روح رياضية , لن نقوم بمظاهرة إن وجدنا عدد الذكور أكثر منا 

... إعترفوا الهزيمة 

و أثناء قراءتي للتعليقات كدت أموت من الضحك , لكن القاضي يحب الهدوء 

دعوه يحكم بهدوء 

(تُرفع الجلسة لآخر الشهر الجاري )

بالتوفيق للجميع smiley

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
الأيام دول وكم من كثرة أصبحت قلة
و العكس
يا بنت الجزائر  كنت خبر زائر
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
خير أم خبر تقصد ؟
ههه
منووووو , أنا كنت في الشات و لكنك خرجتِ ಥ_ಥ
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
بل خير خبر
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
ههه لا تسرق النقاط مجددا
لا تحقرن صغيرا
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
الثلاث نقاط بتوعي واضحين اكثر  (B
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
مساء النور ^_^
وهل قلنا غير ذالك يا عبير ؟ هههه
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
جرير سامحنا وحدك انت بالمعركة ههههه
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
هههههههااااي
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
تحياتتت يا أخ عيد الخالق هههه
وهل هههههههااااي
أصبحت موضة الموقع ؟ هههه
بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
+5 تصويتات
هههههههه

كنا قاعدين مبسوطين ومستورين كلنا أي الي خلاك تفكر بفكرة دي وتنشر منشور دي  يا اخي جرير

اعجبني العنوان الإناث سيطرو على المنتدى

احب اقولك ان اخواتي ميرفت وخديجة ومنال وعبير ابهروكم ان الاناث ليس من صعب انتصار عليهن اليس كذلك يا جرير ههههههه

ربي يزيد من اعدادنا ونسيطر ليس على الموقع فقط إنما على العالم هههههه

بالتوفيق للجميع
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
هههههههههه
لذة الانتصار تكون على قوة الخصم
و نحن قاااااادمون من بعيد
هههه
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
مساء النور ^_^
لن نخيب ظنك حبيبتي نوجا , و نريد صنع جيش كامل هنا ههههه
الطريق بعيد يا أخ جرير , قبل أن تصلو سيكون كل شيء في قبضتنا هاهاها " ضحكة شريرة ههه "
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
قادمون من بعيد حلوة هاي ما معلوم متى نوصل ههههههههههن
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
سننتظر إلى أجل غير مسمى إذا, ما باليد حيلة ههه
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
+5 تصويتات

السلام عليكم 

و لأننا أنقياء قلوب ...

سأبارك لك بمناسبة وصولك لل3500 نقطة 

منها للأعلى يا رب 

ألف ألف ألف ونص ألف مبروك يا جرير  

تدخل معنا لسباق الوصول للطالب الأسطوري 

بالتوفيق للجميع smiley

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
شكرا خدددددوج
على الروح الرياضية و الله يبارك فيك
خلاص راح احذف المنشور علشانك
ههههه
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
جرير مبارك. لك. وصولك ل 3500 نقطه بالتوفيق يارب تستحق ل خير
عقبال الاسطوري ياارب   
بالعوفيق يارب
وشكراا دوجو  :-*
اسمك بيفكرني باسم الحاكم الاماريتي الاي كان في ارض زيكولا كان اسمه جرير برضوا هههههه
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
مساء النور ^_^
العفو أخي جرير , هذا لتعلم بأننا أطيب منكم هههه
لا تحذف المنشور , فهو دليل انتصارنا عليكم هههه
بواسطة طالب متميز (1.7ألف نقاط)  
ألف مبروووك جرير عقبى لما تصير طالب أسطوري
بجددد متتت ضحك ههههه
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
ههههههههههههههااااي
آمين و عقبالك
بواسطة طالب عالمي (5.9ألف نقاط)  
+5 تصويتات

طول بالك لسا رح نسيطر على التحرير 

لما تترك التحرير انت وأكرم رح يبقوا المحررين بنات انشالله 

اه في نور صح بس هاد لسا صغير معلش laugh

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
عجيب
وعندكم خطط لسيطرة هههههه
ماشاءالله على قولت المثل
اكل العنب حبه حبه
ههههههه
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
مساء النور ^_^
ههههه لكن سمر معها الحق , لا تنكر ذلك هههه
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
+4 تصويتات
البركة فيك انت ب 4 رجال وانا ب 4 ونص  و لا يهونون الجماعة مرفت ب رجالين وهيك انتصرنا
بواسطة طالب محترف (2.6ألف نقاط)  
هههه يا سبحان الله !!!
نعم سمعت به ههههههه
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
ههههه الحمد لله أنك فهمتِ ههه
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
ليش مستغربة مو عملتلك مرفت برجالين  يعني لسة مثل حظ الانثيين
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
هههه هذه نقطة مفيدة أخي عبد الخالق هههه
بواسطة طالب محترف (2.6ألف نقاط)  
هههه فعلا نقطه مهمه صارت حجه لك ها هههه
عندك حق ^_^
بواسطة طالب متحمس (922 نقاط)  
+4 تصويتات

أهم شيء ما يكونوا مشغولين بالألعابcrying

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
ههههههههههااااي
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
بابجي (–:
او فري فاير صح ههههه
بواسطة طالب متحمس (922 نقاط)  
هذه ألعاب الجوال بس
الله يستر من ألعاب الكمبيوتر وأجهزة الألعاب
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+4 تصويتات

ههههههههههههههههههههه

احنا دايما مسيطريييين هههههه معلش بقي 

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
ههههههه
نعود شيرين و نأخذ الرايه منكم هههه
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
ههههههههههه هنشوف
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
نحن قادمون من بعيد  متى نوصل ما بعرف بس قادمون ههههههه
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
ههههههههههههه يا مسهل
بواسطة طالب محترف (4.2ألف نقاط)  
+3 تصويتات

ههههههههههه 

انا بدعي يقعوا في حروفي المبعثرة و ميقموش تاني ههههههه

خلاص هيحتلوا المنتدي لازم نقوم علي رجلينا و نواجهم 

هههههههههههههه

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
نعم
يالله نتعاون ونجمع الرجاله
ههههههه
بواسطة طالب محترف (2.6ألف نقاط)  
+3 تصويتات
ههههههههه

يا ماشاء الله الزعيم تحدث ياسادة

حسبت من العنوان ان الكاتب ولم يخطئ حدسي :))

فعلا كنت افكر بهذا قبل مده، اغلب المتواجدين اناث لأنهن مجتهدات امزح امزح

بالتوفيق اخيي
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
هههههاااي
أيام قليلة و سوف نسحب البساط
منكم
ههههه
بواسطة طالب محترف (2.6ألف نقاط)  
هذه من المستحيلات السبع اخي ، لكن بلاش عنصرية يا عمو
المفروض تفرحوا بكده لانهن امهات المستقبل وهن مجتهدات ماشاء الله ، بد ما يكونوا قاعدين على بابجي :)))
وتشجعوهن بس يالاه
بواسطة طالب محترف (2.6ألف نقاط)  
انا امزح وحسب هه
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
ههههههههه
خلاص ولا تزعلي
( عاش الحماس ) على قول أستاذنا إبراهيم
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
أكيد زينب و أنا
أمزح
هههه
بواسطة طالب محترف (2.6ألف نقاط)  
لا ما زعلت  طبعا ههه
كنت فقط امزح هههه
عاش يا استاذ
بواسطة طالب متميز (1.7ألف نقاط)  
+3 تصويتات

لا تستغرب أخى جرير 

فدائما ما يبهروننا بنات حوااااءlaugh

طبعا كلهم إخواتنا ربنا يحفظهم 

ويجعل كلامنا خفيف عليهم..  هههههههlaugh

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
ههههههه
هم يبهرون لكن نريد ابناء ادم أيضا يبهرووونا
بواسطة طالب متميز (1.7ألف نقاط)  
God willing bro
they'll see
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+3 تصويتات
يا سلام قديش سعيدة بهالشي

يا عم احنا مسيطرين وما في حد بيقدر علينا ولما من الذكاء الكثير

وراح نبقى مسيطرين والايام راح تحكم بينا
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
ههههههه
نشوف ياشهود راح استنهض الهمم
صبح مساء لا اكل و لا افتر
حتى نعود لسيادة الميدان
هههههاااااخخخخخ
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
ماااشي اضحك هلاء بس راح نشوف مين راح بضحك بالاخير
وكل الى راح تعمله على الفاضي احنا البنات اذكياء وبنقدر نعمل المستحيل واذا بدك تعمل الضعف راح اعمل 10 اضعاف وخليها ببالك البنات راح يبقوا مسطرين والايام هي التي تحكم بينا
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
+3 تصويتات

من الماضي الجميييييييل ..  

بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
والله احنا حذرناكوا انتم حريين بس لو عملنا حاجه منش هنتنازل عن القرار
بواسطة طالب محترف (2.6ألف نقاط)  
بس حبيبة "كم من فئة قليلة غلبة فئة كثيرة بإذن الله "
الحذر واجب هههههه لاحظ اننا نحن الاناث في انقراض ههههههه
اسفة على التشائم ههههه
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
أحسنت زينب
والله يبارك في القليل
هههه
بواسطة طالب محترف (2.6ألف نقاط)  
ههههه انا قلت الحقيقة بسس عشان ياخدوا الاحتياطات اللازمة ههه
لن أقول امين ههههههه
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
انا اقول هههههههههههه
62 Online Users
0 Guest 62 Member
Today Visits : 2355
Yesterday Visits : 34333
Total Visits : 42561028

25.3ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.4ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...