First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

❤لما ربنا يبعتلك رسالة من حد جميل ❤

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
+17 تصويتات
2.9ألف مشاهدات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

ساعات الواحد بيفقد الامل في حاجات كتير ويحس ان ده مش مكانه وانه غير اللي حواليه ومش عارف يتأقلم و...و .....و  فتبدأ الافكار تتراكم جواك وتتصارع لحد ما تلخبطك وتبقي مش عارف تعمل ايه.. وعلي قد ما تقاوم الصراع ده بتغرق فيه... وكل ما تحاول تطلع تلاقي نفسك بتغوص اكتر واكتر ... لحد ما توصل لنقطة تفقد فيها الامل وتبقي في النقطة السوداء فربنا بعفوه وكرمه يلحقك ويبعتلك رساله زي دي فتحس ان الدنيا كلها اتبدلت في لحظة وربنا مسح علي صدرك وشال عنك برسالة غير متوقعة وكان ممكن ماتشوفهاش بس ربك كان له حكمة ووصلهالك.

اللهم لك الحمد علي نعمة حب الناس حتي لو كان فرد واحد انا راضية بيه .

مش عارفة انا ليه كتبت بس رسالة نورة هزتني من جوه ولاقيتني بكتب وحبيت افضفض معاكم واقولكم ربنا قريب ماتضعفوش عشان اي حاجة وكملوا طريقكم وخلوا هدفكم قدامكم مش وراكم وطول ما نيتك خير هاتحصد خير " وعلي نياتكم ترزقون" .

قبل على ما اسيبكم احب اقولكم جبر الخواطر ثوابه عظيم

يمكن... لاء اكيد بكلمه طيبة منك تفتح ابواب امل لناس كتير خليك انت السبب في بسمة اللي حواليك❤. 

دمتم بخير جميعا وفي رعاية رب العرش العظيم.

جزاك الله خيرا وجعله في ميزان حسناتك نورة 

احلي نورة في الدنيا

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

21 إجابة

بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
+11 تصويتات
You know you have special place here you all things you smile even we don't see it just enough feeling

Be comfortable

" this moment will pass "

You get better even by feeling sad on something
I'm sure it will pass but I'm so scared that I can't keep my smile until get that point
Thank you for your words
I appreciate that
Good bless you
Absolutely,  you can
I hope you get better
We won't forget you so don't let your smile pass
I'm trying Mekhaimar and inshallah I will success
Thanks a lot my dear friend
Please, could you pray for me
I'm sure you will succee
Inshallah
That's why we are friends you don't need to thanks me
In shallah i will
You don't need to ask,  i will ask our Allah to you and im absolutely sure he will accept me because he achieved alot for me
I didn't find enough words to express my feelings
Thank you Mekhaimar I will pray for you
God bless you, protect you and keep you safe from all harm at all time
And help you to finish your project and your study
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+10 تصويتات

مساء الخير يا اجمل مرفوته heart

نوره معاها حق فعلااا كم انتي جميله ومحبوبه من جميع من هنا 

ونوره فعلاا جميله ورسالتها جميله ترد الروح heart

ادامكم الله بسمة للموقع heartheart

جبر الخواطر شيء عظيم جداا وثوابه كبير جدااا heart

مساء النور يا بيرو ❤
انا اللي معايا تحبك قوي كده كفاية ذوقك واخلاق وحبك مساعدة غيرك ربنا يحبب فيكي خلقه ويفرحنا بنجاحك ونحتفل معاكي بتحقيق حلمك ان شاء الله ❤
عندك حق نورة حد جميل قوووي وكلامها جميل زيها ربنا يحميها ويحفظها ❤
بواسطة طالب اسطوري (11.7ألف نقاط)  
+9 تصويتات

وعليكم السلام ورحمة الله تعالى و بركاته 

جزاها الله خيرا عزيزتنا نورة التي أدخلت البسمة على قلبك حبيبتي مرفووت 

أدام الله سعادتكم 

شكرا لمشاركتنا , لندرك قيمة الأخوة و أننا هنا عائلة 

وبإذن الله ندعم بعضنا باستمرار 

فقد بعثكم الله تعالى نورا في حياتنا 

بالتوفيق للجميع smiley

يسعد مساكي خدوج ويجعل ايامك كلها خير ❤
اللهم امين يارب العالمين نورة فعلا تستاهل كل خير وانت كمان خدوج تستاهلي كل خير يا جميل وربنا يديم علينا الحب والمودة والرحمة بينا جميعا
وما يحرمني منك ابدا
دمت بخير وسعادة وصحة وعافية ❤
اللهم آمين و إياكم حبيبتي ^_^
تسلمي خدوج ❤❤❤
هل بإمكانك القدوم للشات لبضع ثواني؟
روحت يا خدوج وبيعطيني شاشة بيضاء وكاتب code error
مساء النور ^_^
مسكينة يا مرفوت ಥ_ಥ
إذا ...يعني إذا تمكنت من الدخول فناديني , وبإذن الله تجدينني هناك قبلك أساسا ههه
دمتِ بخير :)
حاضر خدوج
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+8 تصويتات
اللهم بارك في عائلة طليق كلها و يديم المحبة

انا ايضا مريت بمثل هاد الموقف فعلا بعض الرسائل كتخليك  تضحك من أعماق قلبك و كتحس براسك طاير بالفرحة

الله لا يحرمنا من بعض

و انت يا مرفت فعلا تستاهلي كل خير حبيبتي

بالتوفيق ان شاء الله
يسعد مساكي وايامك كلها مريوم ❤
فينك مريوم مختفية ليه يارب تكوني بالف خير
فعلا مريم الضحك بينسي حاجات كتير ربنا يديمها عليكي نعمه وتضحكي دايما من قلبك ويفرح ويسعدك سعادة الدارين يا قلبي❤
وانت تستاهلي اكتر مني بكتيرررررر ❤
أهلا جميلتي ميرفت
الحمد لله اختي كلشي بخير
ان شاء الله قريبا نرجع لهاد المنتدى الرائع لي كيدخل السرور على قلبي بناسو الطيبين مثلك
شكرا على كلامك الجميل و دعواتك الاجمل
ولك بالمثل حبيبتي
تسلميلي يا مريوم وان شاء الله نتجمع كلنا قريب ونعمل حفلة جامدة
ان شاء الله يارب
بواسطة طالب عالمي (7.2ألف نقاط)  
+8 تصويتات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

حسناً لا أعرف ما  أقول لقد شعرت بالخجل الشديد، وسأبكي من شدة فرحي لأنك سعيدة الحمدلله رب العالمين أنك سعيدة، أنتم جميعاً هنا أخواتي وأخوتي وأتمنى لكم الستر والعافيه في الدنيا والآخرة، وأن يرزقكم الله تعالى من حيث لا تحتسبون، ولا يضيق لكم صدراً ولا تدمع لكم عيناً ولا يفجع لكم قلباً ولا يضيع لكم أي جهد يارب العالمين. 

وشكراً. 

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
تسلميلي ياعمري ويسلملي قلبك الطيب واخلاقك الجميلة وروحك الحلوة وكلامك اللي يريح القلب ويجبر الخاطر تسلمي من كل شر ويرزقك سعادة الدارين يا قلبي ويكرمك بكل الخير والفرح والسعادة وتنجحي وتحققي اهدافك وتوصلي لاعلي الدرجات ❤❤❤
دمت بخير وسعادة وصحة وعافية ❤❤❤
بواسطة طالب عالمي (7.2ألف نقاط)  
ولك بالمثل أختي الغالية ❤️❤️❤️❤️.
تسلميلي يا قلب اختك ❤❤❤❤
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
+8 تصويتات

كلامك يامرفت خرج بصدق و قد أرسل الله لك رسالة من قلب صادق 

الحياة مليئة بالمتاعب و المصاعب في كل جوانبه من

القريب قبل البعيد 

الأهم لا نضعف و لا نستسلم له 

و ليحرص الإنسان على ملازمة من إذ وقع أقامه و إذ 

أخطأ صحح له و المؤمنون إخوة 

يسعد صباحك جرير
سلمت يداك يا اخي علي كل كلمة فما في شك ان المؤمنون اخوة وان كلنا في حاجة لبعض وربنا يهدينا جميعا ونكون في عون بعض ودايما الناس تفهم معني الاخوة الصحيحة .
جزاك الله خيرا وجعله في ميزان حسناتك وربنا يرزقك كل الخير وتحقق كل ما تتمني
بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
+7 تصويتات

نعم.................

هذى الحالات تحدث معى كثيرا ولكن الاغلب تكون الرساله لى آيه قرآنيه تتعلق بموضوع انشغالى تجبر بخاطرى وتعيد لى الحماس من جديد 

ما الطفك يا الله يا من استجبت دعائى والحمد لله جبت النتيجه وطلعت الاولى على مدرستى 

يا رب يوفقك يا ميرو وكل اصدقائى هنا فى الموقع 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نصيحه 

لا تستخف بالكلمه الطيبه ولا بالكلمه السيئه  وحتى رسول الله يقول وان العبد ليلقى بالكلمه لا يلقى لها بالا فيهوى بها فى نار جهنم وان العبد ليلقى بالكلمه لا يلقى لها بالا فيدخل بها الجنه

الخلاصه داوم على الكلام الطيب♥♥♥

طب انا مشعارفة اقولك ايه ولا ايه يا نور بس هبدا من الف الف مليون مبروووووك النجاح ياقمر وربنا يفرح قلبك دايما وتحققي كل احلامك والله مبسوطة قوي خبر حلو ربنا يحميكي.
ثانيا فعلا كتير تلاقي الرسالة ايه وممكن تفضل تتكرر علي مدار اليوم او اليومين تلاتة اللي فيهم الازمة والحمد لله ربنا ارحم بعباده.
ثالثا بقي قولتي كلمتين ماكنتش عايزة اقولهم بس الحمد لله انك قولتيهم اهو انا سبب حالتي كلمتين تلاتة خرجوا من ناس ماقدروش مدي تأثيرهم علي بس الحمد لله رسالة نورة اللي ربنا بعتها كفت ووفت.فبلاش نستخف بالكلام فهو رصاص تخرج ولا تعود.
دمت بخير وسعادة وصحة وعافية❤
بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
حبيبتي  الغالية يارب دايما اشوفك فى اعلى المراتب ويوفقك دايما عزيزتى
اللهم امين يارب العالمين واياكم ياجميل ويزيدك من فضله ونعمة ❤❤❤
بواسطة طالب محترف (4.2ألف نقاط)  
+7 تصويتات

اكيد يا ميرفت بكلمة حلوة ممكن تتصلح كل الأحوال و يبقي في رضا و راحة نفسية 

بحييكي يا نورة علي ما تفعلي من اجلنا 

الحمد لله أن اسمي محمود رضا

صح محمود بكلمة حلوة وابستامة لطيفة او ب best answer مثلا ههههههههه باحب انكشك دايما يا حودة هههههه ربنا يديم عليك الرضا دايما ويسعدك سعادة الدارين يا قلبي ويكرمك بكل الخير والفرح والسعادة❤
بواسطة طالب محترف (4.2ألف نقاط)  
هههههههههههه
بواسطة طالب عالمي (7.7ألف نقاط)  
+7 تصويتات

مساؤو روف ❤️❤️.

معك حق بكل كلمه قلتيها ،وبصراحه نور لم تبالغ أبدا بما قالت وقد قالت ما هو صحيح ، انتي عنجد جميله ومتميزة هنا ربي يحفظك ويارب يبعد عنك كل الحزن وكل حاجه بتدايقك يا ميرفت ❤️

وكمان في عبارة قرأتها قبل كدا وعجبتني جدا : 

الكلمه الطيبة ليس لها وقت محدد ، فهي تأتي في أي وقت 

كان معناها كدا ..

ربنا يخلي كلل ايامك حلوة وجميله مليئة بالهناء وبالسعادة  ⁦⁦( ꈍᴗꈍ)⁩❤️

دمت بخير ❤️

مساؤو فل وورد وياسمين مريوم ❤❤❤
تسلميلي مريوم انت اكتر مني والكل هنا بيحبك قوي وبيحب خفة دمك ربنا يحميكي ويحفظك ويكرمك بكل الخير والفرح والسعادة وتحققي كل اللي تتمنيه ونفرح بنجاحك يااارب ❤❤
الجملة معناها جميل وفعلا الكلمة بتفرق كتير ممكن تطلعك سابع سماء وممكن تنزلك سابع ارض بس الناس تعرف وتقدر قبمة الكلمة.
بواسطة طالب عالمي (7.7ألف نقاط)  
تسلميلي حبيبتي ميرفت❤ بجد اسعدتيني ربي يسعد قلبك وكل من تحبيين❤❤❤❤❤❤
نعم ،هذا ما اقصده أيضاً :)
دمت بخير ❤❤
بواسطة طالب مبتدئ (323 نقاط)  
+6 تصويتات

ما أجمل الكلام اللى بيخرج من القلب  نوره كلامه صادق جدا ..جزاها وحزاكى الله خيرا يا ميرفت كلامك فى وقته بالنسبه لي ❤

يسعد صباحك خلود ❤❤❤
حقيقي خلود مافيش احلي من الكلام اللي بيخرج من القلب وبعفوية ومن غير تخطيط ولا مصالح بيعمل للقلب ريفرش يخليه يفوق ويا سلام لو جه في وقته بيخليكي طايرة.
طب بما ان الكلام جه في وقته لو محتاجة تفضفضي انا موجودة يا بطوط ❤
بواسطة طالب مبتدئ (323 نقاط)  
صدقتى ^ ^
شكرا جزيلا من قلبى❤❤
العفو يا جميل ❤❤❤
بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
عُدل بواسطة
+6 تصويتات
صباح فل وعسل يا ميرو

وحشتيني يا فرفوش عاملة أي

جزاها الله كل خير للجميلة نورة الي اسعدت قلب حبيبتي ميرو❤ ونورة سكرة ❤  ربي يبارك فيها بنت طيبة بافعالها وكلماتها بكل معنى كلمة واختها زنوبة بردو ربي يحفظها ويعجل شفائها ❤❤❤

أما انتي يا ميرو❤ ما اقدرش اوصفلك انتي اد اي محبوبة ومميزة عند الكل ، انتي الي تفرحي الكل هنا نحبك يا ميرو قد الكون ❤❤❤❤ ربي يسعدك قلبك ويفرحك بكل ايامك دائما يا سكر ويوفقك ويبارك فيكي ويجزيك كل خير ويديمك بالخير والسعادة دائمة ❤❤❤❤❤❤ We Love You

بالتوفيق لك عزيزتي وللجميع
صباحو فل وورد وياسمين نوجا ❤❤❤❤
فعلا يا نوجا نورة دي بنت سكر ربنا يحميها ويحفظها ويباركلها في كل شئ حد كده يتحب حتي من غير ماتشوفية ويا خراشي علي صورة البنت اللي حاطها ان اقنعت نفسي خلاص انها صورتها ههههههه وزوزو كمان بسم الله ما شاء الله عليها ربنا يحميها ويحفظها من احلي الناس واطيبهم ربنا يخليهم لبعض ويحبب فيهم خلقه ❤
تسلميلي يا نوجتي ويخليكي لي ولا يحرمني منك ابدا ابدا ابدااااااا يااارب ويديم الحب والخير بينا ويرزفك كل اللي تتمنيه يا قلبي ويحميكي من كل شر ويرزقك سعادة الدارين ويكرمك بكل الخير والفرح والسعادة يا بطوط ❤❤❤ اللهم امين يارب العالمين
بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
تسلملي يا ميرو على كلماتك ودعوة حلوة ❤❤❤
اللهم امين أجمعين ولكي بمثلها وأكثر ربي يديم المحبة ❤❤❤
اللهم امين يارب العالمين جميعا يا بطوط ❤❤❤❤
بواسطة طالب عالمي (7.1ألف نقاط)  
+5 تصويتات

ما اجملها من رساله من غير موعد ومن غير سبب ... كانت كلماتها من القلب ومثل تلك فهي لا تدخل قلوبنا فقط بل تخترقه وتذيب ثلج الاحزان ويظهر ربيع قلبك من جديد..

​​​​​​كنت بدي اكمل ..لكن....

نختصر....

انتي فعلا تستحقي كل شي جميل انتي شخص رائع ..روحك جميله وكلامك طيب..ودعواتك اروع..قد اثرتي فينا انتي ايضا....

طيب وانا بحبك يا ميرو⁦(・_・)⁩⁦♥️⁩

يسعد صباح اللوز الحلو اللي بيقول كلام حلو زيه ❤❤❤❤❤❤❤ والله كلامك حلو قوي يا لوزة الكلام الصادق بيخترق قلوبنا .
تسلميلي لوزة انت كمان من اطيب القلوب اللي قابلتها في طليق وروحك حلوة وبتحبي دايما مساعدة غيرك ❤❤❤
انا كمان بحبك بحبك بحبك كتير كتير كتير لوووز ❤❤❤
نيالي عنجد. ميرو بتحبني.⁦(. ❛ ᴗ ❛.)⁩⁦♥️⁩
ربي يسعد قلبك ما أجملك واجمل كلامك⁦♥️⁩✨
والله بحبك جدااا يا لوز❤❤❤ وباتمنالك كل الخير وباتمنالك تفرحي فرحة مالها اول من اخر يااارب ❤❤❤
يخليلي قلبك الجميل⁦♥️⁩✨
يارب... وياك إن شاءالله⁦♥️⁩✨
بواسطة طالب محترف (4.6ألف نقاط)  
+5 تصويتات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...

إن شاء الله تكوني بخير و أحسن حال... ربي يديم هذه النعمة التي نعيش فيها ألا و هي عائلتنا الجميلة، و جزاها الله خيرا نورة على رسالتها الجميلة و التي إن دلت على شئ دلت على صدق نواياها و نقاء قلبها ربي يسعدها دنيا وآخره و يرضى عنها...heartheart

سعيدة أن الله قد أسعد قلبك و جبر بخاطرك و يارب دائمآ تكوني سعيدة و بخير و نورة لم تبالغ في كلامها فأنت بالفعل جميلة و مميزة و تستحقين كل خير و دخلتي قلوبنا جميعا بكلامك الجميل و دعواتك أدامك الله لنا عزيزتي ميرفت ❤❤

و جبر الخواطر فعل عظيم و ثوابه أعظم و لي قصص كثيرة حدثت معي جبر الله فيها بخاطري مرات كثيرة برسائل أو آية قرأنية و كانت تلك الرسائل تأتي في لحظة يكون فيها كل شئ في أسوء حال لأفاجأ برسالة من الله غير متوقعة تعيد الأمل و السكنية و الإبتسامة إلى قلبي...

و استغرب كثيرا من أشخاص يلقون بالكلمة أيا كانت  دون التفكير في الأثر الذي قد تتركه في قلوب الغير...

و تذكرت عبارة جميلة تقول:_ 

من سار بين الناس جابرا للخواطر أدركه الله في جوف المخاطر 

و الحياة مليئة بالصعوبات و المشاكل و الهموم لا شك في ذلك و لكن مادمنا مع الله سبحانه وتعالى فنحن بخير و كل ما نحتاجه هو الإخلاص في القول و العمل و حب الله و الثقة انه على كل شئ قدير...

صباحك سعيد حبيبتي ميرفت و كله خير و سعادة و حب و راحة بال ❤❤❤❤

و إن شاء الله ربي يبعد عنك كل هموم الدنيا و يجبر بخاطرك جبرا يليق بجلاله و عظمته... اليوم أسعدك الله برسالة و في الغد ينتظرك أيام مليئة بالسعادة و الخير بإذن الله  ❤❤❤❤❤❤

يسعد صباحك وايامك كلها اسراء ❤❤❤❤
فعلا نورة من الناس الجميلة والطيبة في الموقع ربنا يجزيها كل الخير ويفرح قلبها دايما ويرزقها النجاح والتفوق ان شاء الله في كل حياتها ❤❤❤
مش عارفة اقولك ايه بعد كلامك اللي يرد الروح ده ومش عارفة اقولك انا بحبك قد ايه وتعليقك دايما بيفرق معايا وباستناه وباحس ان كلماتك من رسائل رب العالمين لي ❤ ربنا يديم الحب والمودة بينا وتفضلي دايما تفرحيني بكلامك الحلو ❤❤❤❤
عند حق في كل كلمها قولتيها واخلاصنا لربنا هو اللي بيحمينا ربنا يرزقنا واياكم تقوي رب العالمين ويسعد قلبك اسراء سعادة الدارين ويحفظك من كل شر ويحميكي ويريح بالك ويجبر بخاطرك واشوفك دايما ناجحة وسعيدة❤❤❤❤
مساء النور حبيبتي ميرفت ❤❤❤
فعلا نورة إنسانة طيبة و جميلة ربي يسعدها و يوفقها دائمآ...❤❤
حبيبة قلبي يا ميرفت أسعدتني كثيرا بكلماتك و ارحتي قلبي ربي يرزقك بسعادة الدارين و يرضى عنك و يرضيك بتحقيق كل ما يتمناه قلبك... اللهم آمين ربي يديم المحبة و المودة بيننا ❤❤❤❤
يوم بعد يوم يزيد يقيني أن وجودك في حياتي لم يكن صدفة و إنما تدبير من رب العالمين ربي يخليكي ليا و لا يحرمني منك ابدا و إن شاء الله ربي يرزقنا جميعا تقواه و يرزقنا عفوه و رحمته...
حبيت اقولك أني لم و لن انساك يوما من دعائي أبدا و أدعوا لك بالخير و السعادة و كل ما هو جميل و أتمنى من أعماق قلبي أن يبعد الله عنك كل شر و لا يترك لك هما الا فرجه... مهما كان الذي تمرين به الآن تذكري أن هذا الوقت سيمر لذا حافظي على ابتسامتك الجميلة و اجعليها سلاحك ضد صعوبات الحياة و همومها...
احبك في الله جدا جدا جدا أختي العزيزة ❤❤❤❤❤❤❤
دمت في أمان الله و رعايته حبيبة قلبي ❤❤❤❤
يسعد صباحك ويسعد قلبك في كل لحظة بتمر عليه ❤❤❤❤ صباح الفل والورد والياسمين اسراء ❤❤❤
انا مش لاقيه اي كلام يعبر عن السعادة اللي انا حاسة بيها دلوقت وانا بقرأ كلامك ودعائك لي وتشجيعك وكأنك بتطبطبي علي انا بحبك كتير اسراء وانا كمان عندي نفس الشعور ان ربنا عرفني عليكي في التوقيت ده لاني محتجالك ومحتاجة كلامك واحساسك الجميل وذوقك واخلاقك ربنا يحميكي ويحفظك ويكرمك بكل الخير والفرح والسعادة ويريح قلبك ويجبر بخاطرك دايما ان شاء الله ويسلمك من كل شر ❤❤❤❤
اللهم امين يارب العالمين واياكم ياجميل ويزيدك من فضله ونعمة ❤❤❤
دمت بخير وسعادة وصحة وعافية ❤❤❤❤
يسعد مساك حبيبتي ميرفت و أيامك كلها ❤❤❤❤
إن شاء الله تكوني بخير و أحسن حال...
 لا أجد ما أقول فالكلمات هربت مني و تركتني محتاره أمام كلماتك الرقيقة و الجميلة و مش عارفه اوصف فرحتي برسالتك يلي أدخلت السرور و السعادة إلى قلبي كثيرا ❤ شكرا من أعماااق أعماااق قلبي على كلماتك الطيبة التي كانت لقلبي بلسما
و ربي يجبر بخاطرك و يريح بالك و يسعد قلبك دائمآ
بحبك جدااا جدااا ❤❤❤❤
يكفيني فقط قراءة تعليق منك و يصبح يومي أجمل و مزاجي يتحسن مهما كان الذي مررت به...
سعيدة جدا اني تعرفت على قلب جميل و محب للعطاء و الخير مثلك و الذي أصبح وجود أشخاص هكذا في الحياة قليل جدا... و الله يا ميرفت انت شخص نادر جدا و لا يفرط فيك سوى شخص لا يعرف قيمتك و اهميتك ❤❤❤
اللهم آمين يارب العالمين و لك بالمثل و بل اكثر عزيزتي ...
 دمت بخير و سعادة و راحة بال و رضى من الله سبحانه وتعالى
❤❤❤❤❤❤
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+4 تصويتات
ان الله لا يضل مخلص...ناقص بس لينا شويه اخلاص اي كان شغل او دراسه  و حب ربنا من قلبك وتبقي عارف ان ربنا رب المستحيل ساعتها ربنا هيعطينا كل شئ في الدنيا واولهم السعاده
يسعد صباحك يوسف
احسنت و عندك حق "ناقص بس شوية اخلاص" ولازم نحاول ونجاهد نفسنا عشان نوصلهم.
جزاك الله خيرا وجعله في ميزان حسناتك وربنا يرزقك كل الخير والفرح والسعادة.
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
اللهم امين واياكم
بواسطة طالب جديد (63 نقاط)  
+4 تصويتات
سلام عليكم اختي

احسنتي اختي جبر خواطر ثواب عظيم

واحب العبادات إلى الله( جبر الخواطر )

اسمع غيرك ،خفف عنه ، اجبر بخاطره ؛ يجبر الله بخاطرك

رغم اني جديدة هنا لكن من خلال قراءة منشوركي يا اختي ادركت كمية المحبة موجودة بين الأعضاء في هذه موقع

ربنا يديم المحبة
تسلميلي الهام ونورتينا يا جميل ❤❤❤
شكرا علي كلامك الجميل فعلا هنا هتلاقي اخوات بجد رغم انك ماشوفتيهمش قبل كده وهاتحبيهم جدااااااا لو قريتي التعليقات شوفي احنا بينا حب وموده قد ايه وان شاء الله تكوني لاء خلاص انت بقيت اختنا وبجد نورتينا ويااارب تكوني مبسوطة معانا ولو احتاجتي اي حاجة قولي جزر هتلاقيني ههههههه
شكرا لك اختي على كلامك طيب
ربي يديم المحبة بين بيناتنا
سؤال اختي هل تتعلمين لغة انجليزية وهل تماريسيها هنا
واذا حبيتي ان تمارسي لغة فانا جاهز ايضا لكي نمارس . رغم اني مارستها قبل شوي  في شات مع احد عضوات ربي يجزيها خيرا
اللهم امين يارب العالمين
ايون الهام انا من متعلمي اللغة الانجليزية هنا علي طليق. علي zamerican English زي ما تحبي نرتبها ونتكلم في الشات
صباح الخير اختي مرفث
عايزاكي في الشات في موضوع ممكن تجي
حاضر
انا اسفة لسه شايفة الرسالة
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
+3 تصويتات

انتى شاعره ؟

بت انتى بتعرفى تكتبى الكلام الحلو داه ازااى ههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لقد صدقت نوره فى كلاامها 

انتى كذالك فعلا 

انتى محبوبه من الكل هنا انتى فرفوشه الموقع مجرد وجودك فى الاعضاء الاونلاين بيدى طاقه ايجابيه ليا 

لما بشوف سؤال او اجابه ليكى بكون عايزه اصوتلهم بدل المره عشره 

♥♥♥♥♥♥

ااااوبااااا منول بتقولي يا شاعرة ❤❤❤❤  انا مش مصدق نفسي يا لمبي ههههههه كده هنافس كوين وهاتبقي انتي جمهوري الوحيد ههههههههه
بحبك بحبك بحبك وبمووووت في خفة دمك ههههههه
وبعدين انت عارفة انا شحنت الموبايل مخصوص عشان اوفي بوعدي معاكي انت ورنا وخلصت تعليق علي منشورك وقعدت انادي  لاقيتك نمتي ورنا كذلك وقعدت انا وجاميكا نكلم نفسينا من الوحدة ههههههه
تسلميلي ياقمري وربنا يرزقك كل الخير والفرح والسعادة وتحققي كل اللي تتمنيه يا قلبي ويحميكي ويحفظك من كل شر ❤❤❤❤
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
+3 تصويتات

اممممم مش بعرف اكتب كلام كتير 

بس انا بحبك في الله❤️❤️❤️❤️ وانت شخص جميل ربنا يوفقك ويرزقك حب الناس ويبعد عنك الشر ويفرحك يا جميله ♥️

يسعد مساكي وايامك كلها سارة ❤❤❤
ايه الكلام الحلو ده كله والله ده كتير علي  تسلميلي ياقلبي❤❤❤❤ ربنا يفرحك يا سارة ويجبر بخاطرك واشوفك دايما ناجحة وسعيدة ويفرح قلبك وتحققي كل اللي تتمنيه ويحميكي من كل شر ❤❤❤
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
حبيبتي ❤️ تستاهلي اكثرررر
ولك بالمثل إن شاء الله ❤️❤️❤️
تسلميلي سارة ❤❤❤❤
بواسطة طالب محترف (4.3ألف نقاط)  
+3 تصويتات

اهلا اختي ميرفت❤

وده شي مش غريب عن نوارة الموقع ابدا

ربنا يحفظها ويبارك فيها

وانت ياحبيبتي بتستاهلي كل الخير❤❤❤

ربنا يحفظك ويبارك فيكي يارب

كل يوم عن يوم عم يزيد حبي ل هالعائلة ❤❤❤

بالتوفيق الكم يارب♡♡♡
اهلين بيان ووحشتيني يا جميل ❤❤❤❤
كنت لسه هادور عليكي يا زهرة البستان علي راي نوارة ههههههههه ربنا يكرمها ويحميها ويرزقها الفرح كله
وانت كمان بيان تستاهلي كل الخير والفرح والسعادة وربنا يوفقك دايما ويرزقك النجاح والتوفيق وتحققي ما تتمني ويخليكي لي ولا يحرمني منك ابدا ابداااااا ❤❤❤❤
بواسطة طالب محترف (4.3ألف نقاط)  
ياقلبي انا❤
طب شو بدي قول بعد هالكلام هاد❤❤❤
ربي يفرح قلبك اضعاف مافرحتي قلبي ع هالدعوات الطيبة التي متل طيبة قلبك ❤❤❤
اللهم امين ياعمري ولك بالمثل واكثر ان شاء الله
ربنا يوفقك ويجزيكي كل الخير
دمتي في امان الله محررتنا المتالقة❤❤❤
انت تستاهلي اكتر من كده بيان حبيببتي
اللهم امين يارب العالمين...الله علي الدعوات الجميلة واياكم ياجميل ويزيدك من فضله ونعمة
بواسطة طالب محترف (3.7ألف نقاط)  
+2 تصويتات

بجد رسالة جميلة جدااا 

ادام الله محبتكما heart

تسلميلي روجاااا ❤❤❤❤
اللهم امين يارب العالمين
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
+2 تصويتات
هو انا كنت فين
كنت مخطوف يا عم عبده وانا وجرير دفعنالك الفدية هاتها بقي هههههههه
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
هو انتو عيرتوني بكم دولار صح انا اسوى كثير ولا عطوكم ياني بالرخيص
هههههههههه لاء طبعا دفعنا شئ وشويات
135 Online Users
0 Guest 135 Member
Today Visits : 44902
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44215042

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...