First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

تطبيق طليق IOS [ تمت إجابته ]

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب متحمس (687 نقاط)  
+4 تصويتات
1.6ألف مشاهدات
هل تطبيق طليق IOS سوف يدعم اصدار 9.3.5 ؟؟

اذا لا ممكن حد يعمل APPLE ID  على الاصدار بتاعه الحديث و ينزل التطبيق (طليق و z american english) و يدهونى لنزل من عليه التطبيقين و اغيره .
تمت إجابته

7 إجابة

بواسطة طالب متحمس (922 نقاط)  
مختارة بواسطة
0 تصويتات

أفضل إجابة
هل تريدهم بصيغة iPA؟

أتوقع إذا نزلته رح يطلعك من البرنامح بسرعة
لا فى طريقه انك تعمل apple id يعنى account تانى تخترعوه على جهازك الايفون و تنزل عليه البرامج ديه و تدينى ال apple id يعنى ال account ده علشان اخش عليه و هحمل التطبيق من الاكونت اللى انت ادتهونى علشان انت نزلته اصلا عليه و عملت الطريقه دى قبل كدا بس كانت من قناه على اليوتيوب .... بس كنت بسال هو التطبيق نزل اصلا فى app store و لا لسه؟؟؟؟
أكيد نزل،شوف رابطه على الصفحة الرئيسية على الموقع
أو اكتب Taleek في المتجر

بالنسبة لطريقتك،أول شيء جرب حدث جهازك،إذا ما يحدث نجرب طريقتك،يعني مثلا تعطيني حسابك وأنا أخليه من قائمة التطبيقات التي تم إضافتها للحساب،هيك يعني؟
مفيش تحديث ليه جيت احمله قالى لا يتوافق مع جهازك انا بقترح انك انت اللى تعمل apple id على جهازك الايفون و تنزل على التطبيق و تدهونى و الباسورد بتاعه ( اعمل appleid جديده غلشان همتسحه بعد ما انا اخده و احمل التطبيق و اقولك تمام ) احمل التطبيق
لو هتعمله ممكن استغل ده و تنزل برنامج z american  english و chrome و you tube كمان
جهازي iPad
ما أظن تفرق،صحيح؟
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
هل تريد رابط التنزيل؟
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
جهازي إصدار 12.4.9 متاح عليه التطبيق

إذا أردت أضيف لك الرابط على التعليقات هنا

ولكن إذا كان لا يدعم لن ينزل مع الأسف وستظهر لك إشارة حظر التنزيل رغم التوفر على App Store
للاسف تظر لى لايتوافق مع جهازك و عرفت ان الطريقه الوحيده لتنزيل الرنامج انى احط apple id جديد على الايباد و يكون صاحبه منزل البرنامج علشان اخش على  و اعرف احمله
بواسطة طالب جديد (74 نقاط)  
+1 تصويت
هو التطبيق هينزل كمان 10 ايام فلما ينزل شوف الموضوع ده لو مشتغلش ساعتها دور علي حد يعرف يدهولك
بواسطة طالب مبتدئ (255 نقاط)  
+1 تصويت
غير معلوم بعد ، لا نعلم التطبيق اي الاصدارات سيدعم ، استاذ ابراهيم لم يتكلم بخصوص هذا الموضوع
بواسطة طالب مبتدئ (150 نقاط)  
+1 تصويت
على مااعتقد انه يشمل جميع التليفونات
يا رب بجد
بواسطة طالب جديد (9 نقاط)  
+1 تصويت
نعم يدعم

وتم نزول التطبيق اليوم علي اجهزة ios
116 Online Users
0 Guest 116 Member
Today Visits : 47052
Yesterday Visits : 64489
Total Visits : 45470439

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...