First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

ممكن مسااعده بلييييييييييييز ❤ [ تمت إجابته ]

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
+18 تصويتات
303 مشاهدات

صباح الخير يا جماعه 

انا بقالى حوالى شهر واخده الاجازه و اكيد كلكم لاحظتو انى كنت بتفاعل قليل و فى ناس كانت تحسب انى فى فتره غياب 

بس انا مش فى فتره غياب ولا حاجه كل الموضوع انى دمااغى فااضى مفيهوش اى افكار علشان انزلها هههه زى ما تقولو كده اول ما باخد الاجازه بفتح دماغى و اقعد انزل كل حاجه فضلت احشيها طول السنه ههههههه 

تعرفو انا ولله كنت بفتح الموقع كل يوم بس من غير تسجيل دخول هههه بقعد اتفرج على منشوراتكم و اجاباتكم الجميله و لما منشور او اجابه بتعجبنى بدخل اصوتلها و اخرج تانى هههه 

فأنا حاليا قدامى حوالى شهر و نص على ما ابدأ 3 ثانوى و اسيب المنتدى ف عايزه اعمل عدد كبيير من المنشورات علشان يفيد الناس بعد كده فى فتره غيابى 

ف عايزه اعرف ايه نوع المنشورات الى انتو كنتو حابنها منى زمان او اى افكار مثلا عايزنى اعملها  لانى بجد عندى وقت فراغ كبير بس بكسل اكتب ههههه

مستنيه اجاباتكم و اقتراحاتكم 

❤❤❤

تمت إجابته

4 إجابة

بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+2 تصويتات

أفضل إجابة

اولاا يا مناال هو اي شيء منك جميل حتيه انتي بس ومالكيش دعوه 

ثانيا كان في حجات كتير بتعمليها جميله مثلا صور واوصفها بلغتك او مثبل شرح اي حاجه فاللغه شرحك جميل جدا وبطرق رائعه 

وغيره الصراحه كل حاجه منك حلوه ❤

شكرا عبير على تعليقك الجميل ♥♥
انا ان شاء الله هرجع تانى انزل فى سلسله معلومات لن تندم على معرفتها من بكره ان شاء الله ابقلى تابعيها هيكون فيها معلومات جميله هتعجبك ان شاء الله ✔
بواسطة طالب عالمي (7.1ألف نقاط)  
+4 تصويتات

فتره غياب اه....للاسف..

طيب في فتره غيابك القادمه حاولي تدخلي أقل شي ساعه في اليوم وقسميها في اليوم ...

ثانيا اي شي منك جميل....انتي هاتي ابداعك واحنا نصفق لك ....

مانا لسه قايله مخى فاضى ههه
طيب انتى كنتىحابه حاجه معينه و عايزانى اكمل فيها ؟
كان عندك سلسلتين رأيت فيهم تفاعل كبير..ليه ما تكملي عليهم...
اختبر نفسك في الانجليزي...
ومعلومات قد ترغب بمعرفتها..او شي مثل هيك
تمام ماشى هبدأ من بكره ان شاء الله
انتظرك اذا...⁦(◍•ᴗ•◍)⁩
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+3 تصويتات
الشهر ونص دول تكملي فيهم الانجليزي علي زي امريكان وتحفظي جمل كتير وتمارسي اللغه وتمارسي الاستماع ...وسيبك من النشر الان اصدقائنا هنا مش مقصرين الله يبارك في عمرهم ....او حتي منشور واحد كل يوم

مش عارف شوفي هتعملي اي والي يريحك
انا ان شاء الله يا يوسف هخلص المستوى الثانى على اخر 8 كده لو فضلت مستمريه على خطتى
و هحاول بردو اوازن هنا على الموقع و هرجع انزل تانلا فى سلسله معلومات لن تندم على معرفتها عايزاك تتابعها هتستفيد منها ان شاء الله
و شكرا على نصايحك الجميله
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
العفو....ربنا يوفقك ويسعدك في اي شى تعمليه
بواسطة طالب عالمي (7.2ألف نقاط)  
+2 تصويتات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 

بالتوفيق منال ان شاء الله تعالى تحصلي على درجات عاليه وان شاء الله تعالى لن يضيع لكِ تعب وتحققي جميع أحلامك وطموحاتك ، اللهم امين يا رب العالمين . 

وشكراً . 

شكرانوره على جرعه الحماس الجميله دى ♥♥
ان شاء الله انتى كمان تحققى كل احلامك
132 Online Users
0 Guest 132 Member
Today Visits : 15549
Yesterday Visits : 58106
Total Visits : 45497025

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...