First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

هل التطبيق سينتهي ولن نراه [ تمت إجابته ]

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
+7 تصويتات
446 مشاهدات
في حال ان عندكم علم واكيد عندكم علم ولكن انا من سنتين وانا بتابع المستر ابراهيم وكجزء من حياتي يهمني اعرف اخباره وصحته ف اذا حد من المحررين او مدير الموقع يعرف معلومة ياريت يطمنا

قناة اليوتيوب والتطبيق مش شغالين وخاصة مشاكل التطبيق والكل عارف كدة ف ياريت خبر يطمنا المستر على الاقل

بمواقع التواصل الاجتماعي بقيت الاقي انتقاضات كتيرة للتطبيق ك اي فايدة التطبيق بدون دروس وأي فايدة قناة مش شغالة وسيرفر واقع وناس كتيرة قالت احنا هنحذفه ونعطيه نجمة وده طبعا هياثر بالسلب

نقطة ثانية من المفترض اننا نحتفل بالمليون الاولى لطليق ولكن لم تصل بعد ف نرجوا لكم الخير وقلت انوه علشان التطبيق وسمعة القناة
تمت إجابته

6 إجابة

بواسطة طالب متحمس (1.1ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+2 تصويتات

أفضل إجابة

هو ان شاء الله التطبيق هيبقي كويس جداا بس اصبر شويه... صبرا ال ياسر 

كمان اختي فثانوي وامتحاناتها كانت الكتروني، والمنصه الي الوزاره صارفه عليها مليارات كانت بتقع ويجي 70 % من الطلاب مكنوش بيعرفوا يدخلوا او كانوا بيدخلوا متاخر 

اختي كان الامتحان بيفتح معاها دايما فاخر الوقت وبتقعد لوحدها اوقات فاللجنه واوقات فالمدرسه كلها 

يعني منصه وزاره عملاها وصرفه عليها مليارات بتوقع 

فاصبر بقي وان شاء الله تتحل 

وعمو احمد قال ان مستر ابراهيم كويس 

الامتحان بتاع التابلت والمنصات بتتعرض لهجوم اثناء الامتحانات والتقنيات عندنا مش قوية في الحماية عشان تصد هجمات مفاجأة لان غالبا كيف الوزارة تسيب سيستم يقع وتصرف عليه وتحصل نفس المشكلة هم مش حولها من شوية كل المشاكل ال بتحصل سواء مع الوزارة او مع التطبيق من المخربين ويمكن ال بيحصل مع الوزارة اسواء من ال بيحصل في التطبيق ف ملهاش دعوة بالعدد او بجودة السرفر لان اكيد المستر بيقدر يوفر سرفر كويس ولكن المشكلة في المهاجمين
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+5 تصويتات
متقلقش هو كويس الحمدلله والامور تمام مفيش مشاكل بس اكيد في ضغط الفتره دي

وهينشر منشور ان شاءالله بعد انهاء كل مشاكل التطبيق
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+4 تصويتات
ايه المايوه الاولي دي ؟

هي استاذه رومانتك بتقول ان استاذ احمد عطيه قال ان الاستاذ بخير
بواسطة طالب عالمي (6.6ألف نقاط)  
مرحبا يوستينا
هو قصده مليون مشترك على قناة طليق
وفقك الله
اه تمام وهو عدلها
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
+3 تصويتات
انا كل اللي اعرفة من زملائنا ان م ابراهيم بخير وانه جاري تحديث التطبيق والذي تعرض اكثر من مرة للهاكرز وهو ماعطل نزول التحديث نتيجة هذا التخريب

ولذلك اطلب منكم الصبر فهو ليس شئ هين ربنا يقويهم ويقدرهم يحلوا كل المشاكل عن قريب ان شاء الله

دمت بخير وسعادة محمد
أنا حاقد عللجماعة الهكر دول من ايام معمل تطبيق ذامريكان دول مشاكل والله لا ينصرهم أنا صابر معاهم مدام الفكرة وضحت ف فيوم أن شاء الله مش هتقف قدامهم حاجة
بالهوي تهكير  لدرجه
للاسف حصل معاه قبل كده في زي اميركن
بس تخطي الموضوع
وساعتها اعلن انه هيعلم لغات تانيه و البرمجه تقريبا
انشاء الله خير
وتعدي علي خير
هي شغلانة الهكر مش جديدة اتعرض مرتين او أكتر في ذامريكان وهيحط عليهم الفترة الجاية المشكلة ان في جماعة كدة شغلهم عبيط وياريت تعبهم يروح في الباي باي
بواسطة طالب محترف (3.2ألف نقاط)  
+2 تصويتات

جوابي ليس له علاقة بموضوعك، لكن أحببت أن أذكِّر نفسي وأذكِّركم،

التطبيق يتعرض لمحاولات إختراق كثيرة، هناك الكثير من المخربين والكثير من الحاقدين. الفريق يواجه الأمرَّين من أجلنا!

أعرف أن كلامك نابع عن حب. لكن علينا أن نصبر. فالموضوع أعقد مما نتخيل!

بالنسبة لبطئ التطبيق، السبب هو  - الخادم Server - وهو مكلف جدا ! تصور كمية الضغط عليه ! من الطبيعي أن يكون التطبيق بطيئا ! فهناك الآن أكثر من مئة ألف يستخدومن التطبيق و 90 بالمئة منهم يدرسون أكثر من لغة واحدة !

م ابراهيم وفر لنا جميع اللغات على التطبيق مجانا ! لم يحرمنا من أي لغة! علينا أن لا ننسى هذا! الضغط على التطبيق يصعب حتى تخيله! أظن أنه من الإجحاف أن نطالب الفريق بأكثر مما يقدمه ! فالأمر مكلف جدا !

رغم كل الضغط التطبيق ومحاولات التخريب ما زال يعمل وهو يشتغل بسرعة عالية جدا وقت الفجر. فالفريق يصل الليل بالنهار عملا لأجلنا!

وفق الله معلمنا وفريق طليق ووفقنا جميعا لما يحبه ويرضاه. 

فعلا معاك حق بس انا اتكلم واخوه على ان الناس بقت ترا ان في استهتار من المستر وان المستر مش مهتم بالقناة ويسلام بقا المعادين للمستر يستغلوا
وربنا معاهم واحنا معاهم للنهاية
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
هو بخير يااخي والحمدلله اموره تمام ماتخاف

ثانيا بأذن الله قريبا هتسمعو المفاجات الساره

وثالثا اعداء النجاح حاولو يهكرو الموقعين والتطبيقين وعشان كذا نتايج التخريب قاعد يتم حلها قريبا بأذن الله راح ينزل التحديث ونتمنى منكم الصبر
نفسي امسك الواحد منهم القمه في وجهه المستر متحمل كتير والناس بتظن فيه شر للاسف مالنا الا ندعيله
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
والله يااخي مانقول الا حسبي الله ونعم الوكيل فيهم ... وان شاءالله قريبا هتسمعو الاخبار السارة
130 Online Users
0 Guest 130 Member
Today Visits : 3337
Yesterday Visits : 64489
Total Visits : 45426763

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...