First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

اُقسم باللَّه انا تِعب من كلمة غِياب وِرُحيل والصور السودة دي!!! ✔️✔️ [ تمت إجابته ]

في تصنيف تجارب شخصيه
بواسطة طالب عالمي (6.9ألف نقاط)  
+21 تصويتات
969 مشاهدات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. 

انا تعبت من كتر ما ادخل علي الاعضاء واشوف الغياب اللي بيحصل ف الموقع,والصور السوداء .

الموضوع يجعل الشخص منا مُحبط نفسيا. 

لذا لو رحل كل شخص فليرحل ف صمت ثم يعود وقت فراغة. حتي لا يُقلقنا عليه اكثر من هيك.

اين ايام زمان كانت رائعة جدا وكنت دائماً اكون متفاعل لكن فعلا"دوام الحال من المُحال".

رغم اني اغيب لكن لا أريد ان اودع احد او اترك احد فالموقع اصبح شغف, وافضل من مواقع التواصل الاخري لانك بتتعلم اشياء جديدة بتتعرف بتابع تعلم لغتك المفضلة علي ناس جديدة .....الخ

اسف خرجت عن اصول الكلمات الطيبة والعربية وتكلمت بالعامية لان الامر محزن.

حتي رحل اعز أصدقائي واخوتي. ي جماعة لا تجعلوا الموقع حجة ف انه يُضيع وقتكم بالعكس هو فعلا جعل مني اتطور واغير من افكاري وتتحسن نفسيتي حينما اراكم ويزداد حماسي ف تعلم المزيد,نحن هنا نتنافس ف ان يكون من الافضل ف تعلم واتقان اللغات

كلمتين ف الحلق كنت اود ان اقولهما. حتي استريح. 

شكرا لكم ,muchas gracias

تمت إجابته

12 إجابة

بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+2 تصويتات

أفضل إجابة

ولله انا مش عارفه اقول ايه لانى هغيب فعلا كمان شهر هههه بس يعنى الواحد لما يغيب اسبوع ولا اسبوعين يعنى بيكون غياب على الخفيف 

لكنى هغيب سنه كاامله ايوووه سنه و هكتب الحساب مغلق لمده سنه علشان الدراسه فهتوحشونى وللهجدا جدا و هيوحشنى الموقع الجميل داه بجد  بس انا مش عايزه اندمج فلاى المواقع و كده عايزه بس اتفرغ للمذاكره علشان اجيب مجموع عدل بدل الى حصل فيا السنادى داه ههه علشان لو استمريت على الدلع الى انا فيه مش هحصل حتى 80% هههه و انا عايزه ادخل طب 

ما رايك .......
اننا نكون اكبر عدد من الاعضاء كفريق واحد ونسمي هاي الفريق "فريق الدعم للموقع "✔️✔️
ونقوم بالتصويت والاجابه علي الأسئلة التي تخص اللغات وبكدا نضمن وجود تفاعل كويس علي هاي الأسئلة لان نادر ما يكون عليها تفاعل. بمعني اوضح اننا نتفاعل عليها دايما ونضمن ان الموقع يتحول الي انه يُنشر الاسئلة المفيدة والجيدة وكل ما كان المحتوي او السؤال جيد كلما نتفاعل عليه اكتر  وبكدا ايضا نضمن سلامة الموقع ويكون بيتكلم عن اللغات التي هي ف ضمن الخطط المستقبليه.
 #ها ما رايك؟
هل تنضمي لنا نحن الان اربعةهم"ELSAYED EIIID +NOUF+LOOZH+Ganna amro
ولله حاجه كويسه جدا و محمسه كمان
تمام ماشى ممكن انضم ليكم شهر سته داه و نعمل احلى شغل باذن الله
بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
غبتى اكتر من شهر
وسيد كمان بدأ يغيب كتير
وأيه مرجعتش تانى
اتمنا تكونوا بخير
اخبارك ايه يا رؤى♥️
انا الحمد لله بخير الغياب كان بسبب الامتحانات و الحمد لله خلصت امبارح
شكرا يا صديقتى على سؤالك ♥️♥️
بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
منال وحشتينى جدا
+7 تصويتات

والله انا لا غقصد احدا بعينه بل احب ان يكون الموقع كما كان زمان. واعلم ان لكل منا ظروووف وانا ايضا لدي تلك الظرووف لكن كلنا يعلم ان الموقع ايضا للتعلم لا ننسي ذلك. اسف مرة اخري لو كان كلامي شديد وارجوا ان لايُسئ احد فهمي. 

فانا ELSAYED Eiiid الذي تعرفونه هههههه شكرا لتقبل الامر. 

بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+5 تصويتات

انا آسفة اخي السيد لما سببته لك من احباط ..

وان شاء الله كما قلت نرحل بصمت..وان استطعنا نعود..

بواسطة طالب اسطوري (11.7ألف نقاط)  
السلام عليكم
الحمد لله أنك وضعت صورة كتاب جميل بدلا من السواد القاتل ذك هههه
دمتِ بخير أختي مروة ^_^
❤❤❤
وعليكم السلام خدوج
يا حبيبتي ضحكتيني كُلش hhhhh
ان شاء الله حتى لو اغيب ما اضعها..
الله يسعدك.‏.ويديمك بخير وصحة ان شاء الله
بواسطة طالب اسطوري (11.7ألف نقاط)  
مساء الأنوار (●'◡'●)
ههه إن شاء الله تدوم الفرحة ^_^
إن شاء الله
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+3 تصويتات
معاك حق والله شئ محبط ومحزن كل اصدقائنا تركونا وما تبقي الا القليل
الله المُستعان .وان شاء الله يتحسن كُل شئ ويصير الي الافضل دائماً.
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
هايتغير لما احنا نغيره مش لما نسيبه ونمشي
ما رايك .......
اننا نكون اكبر عدد من الاعضاء كفريق واحد ونسمي هاي الفريق "فريق الدعم للموقع "✔️✔️
ونقوم بالتصويت والاجابه علي الأسئلة التي تخص اللغات وبكدا نضمن وجود تفاعل كويس علي هاي الأسئلة لان نادر ما يكون عليها تفاعل. بمعني اوضح اننا نتفاعل عليها دايما ونضمن ان الموقع يتحول الي انه يُنشر الاسئلة المفيدة والجيدة وكل ما كان المحتوي او السؤال جيد كلما نتفاعل عليه اكتر  وبكدا ايضا نضمن سلامة الموقع ويكون بيتكلم عن اللغات التي هي ف ضمن الخطط المستقبليه.
 #ها ما رايك؟
+3 تصويتات

معك حق سيد لذلك كنت قررت  عندما سارحل سارحل في صمت 

بالتوفيق للجميع

يا منال انا عايزه اقعد شويه مع اصدقائي لاني بجد مقصره معاهم جدااا لو تعرفي كميه الرسايل الي جاتلي وقالولي اني مقصره معاهم ... مع انهم هما كمان مقصرين
ف عايزه افضي وقتي ليهم شويه قبل مابدا دروس وكده
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
عبير ممكن تفوتي على الشات شوي بدي احكي معك
حاضر يا شوشو منتظراكي ❤
يا ريتنى كنت من اصدقائك الى بيشوفوكى كل يوم ولكن الحظ بقا المسافه بينا حوالى عشر سعاات باسرع قطار فى مصر ههههههه
قريي جدااا باذن الله لما نكون مع بعض فنفس الكليه وقاعدين جمب بعض كده باذن الله هانت خلاص يا دكتور
❤❤❤
بواسطة طالب متحمس (1.1ألف نقاط)  
+3 تصويتات

عادي بغيب ومش بقول لحد ومحدش بياخد باله اصلا (ू˃̣̣̣̣̣̣︿˂̣̣̣̣̣̣ ू)

غير استاذه رومانتيك دايما بتسال عليا ❤

ما رايك .......
 #ها ما رايك؟
بواسطة طالب متحمس (1.1ألف نقاط)  
ماشي معاك
بواسطة طالب محترف (4.5ألف نقاط)  
+2 تصويتات

وأنا بتفـق معك سعيـد ~ مبحبش السواد ذا ⁦ಥ_ಥ⁩ .. وفعلاً أنا ملاحظاك تفاعلك قل كتييير لكن أحس بسعادة لما ما أشوف البروفايل أسود .. 

بلاش سعيد ههههههه
طيب نرجوا انهم يعملوا كدا
انت شرانيه كتييير عشان مدا قل تفاعلي كتيييير ههههه
شكرا ضحكتيني
⁦ಡ ͜ ʖ ಡ⁩ العفو الله يوفقك سعيد ، أنا حطلعلك كل ما أشوفك عشان أزيد الشر تبعي هيهيهيي
ما رايك .......
 #ها ما رايك؟
شوفت وبعت لاكثر من 35 شخص اليوم منهم انت
واه كويس! مبادرة لطيفااااه
انا اكيد موااافقة مليار
+2 تصويتات

تعرف السيد انا كان عندي نفس الشعور اليوم 

بس بغض النظر عن السواد والغياب والحضور انا مبسوطة انك رجعت تتفاعل امبارح والنهاردة

عود أحمد ❤

شكرا لك جدا ي بشمهندس ميرفت
وانبساطك يكمن ف انبساطي
غياب وحضور ههههن احنا رجعنا للمدرسة وانا ما اعرفش؟؟
ما رايك .......
 #ها ما رايك؟
موووووووووووووافقة جداااااااااااااا
وبافكر كمان اننا نعمل اصلا منشورات عن اللغات وزي ما كنت بقول لعبير نحول المنشور الغير خاص باللغة الي خاص باللغة باننا نترجمه او حتي نترجم كلمات فيه او مصطلحات وكل واحد باللغة اللي بيتعلمها ونعمل كومنتات تخص اللغة خاصة بموضوع المنشور ونزود النقاط والدعم للي بيجاوب معانا
تما اسعدتني موتفقتك الرائعة ميرفت
+2 تصويتات

صباح الخير السيد 

اتمنى تكون بخير 

هو معك حق بصراحة انا ملاحظة كتير الغياب بس اكيد عندهم ظروف قوية منعتهم من الدخول 

وان شاء الله الجميع يكون بخير واسباب غيابهم خير ويرجعوا بخير وسلامة 

واكيد الموقع راح يرجع متل الاول واحسن لانو فيه ناس مبدعين بجد ومهتمين بالموقع ومحتواه 

سعيدة ايضا برجوعك وبرجوع تفاعلك من جديد فانت تضيف شئ رائع للمنتدى اتمنى ان تبقى دائما هكذا 

تحياتي smiley

بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+2 تصويتات
هم مضطرين اغلبهم ثانوية عامة واخر سنة وفعلا انا حزينة ع رحيلهم بعضهم ماراح يقدر يدخل لسنة وانت وانا عارفين اهمية هذي السنة هي تحديد مصير لحلمنا اللي بنحلم بيه من  قبل دخولنا للمدرسه صح انه صعب نشوف الصور السودا بس يبقى اطمنا عليهم فيها انهم بخير وانه سبب غيابهم الدارسه الله يوفقهم
مرام حبيبتي
كيفك
اشتقتلك كتير كتير والله
ان شاء الله تكوني بخير
بواسطة طالب عالمي (6.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

كيف حالك اخي

اتفق معك اخي

ان شاء الله الجميع يتفهم الامر

بالتوفيق للجميع
ما رايك .......
 #ها ما رايك؟
بواسطة طالب عالمي (6.6ألف نقاط)  
طبعا انا معكم  في الفريق
بالتوفيق للجميع ✨
+1 تصويت

صباح الخير يا السيد

شوفت كم التفاعل معاك هنا وعلي منشورات تانية

شوفت ان التغيير مابيجيش لوحده ولا بيجي باننا نسيب الموقع ونمشي

كمل بقي اللي بدأته وافضل شجعهم يكملوا لحد مايبقي عندك قاعدة جماهيرية تشجعك تكمل

اتمني كلامي يوصل للجميع 

دمتم بخير جميعا ❤

تمام انا معك ف هيك.
انا ما اقدر اسيب الموقع صراحة لامي بستفاد منه اولا.
طيب انا مش هكمل لوحدي اكييد انت معايا تجيبي اللي تعرفيه وانا اجيب اللي اعرفة لحد ما انشر المنشور الخاص بفريق الدعم.
بالتوفيق لنا والله لو منت متفرغ كان هعمل حاجات كويسة بس يلا خير كل شئ ف وقته ان شاء الله.
معاااااك يا كبير ههههههههه
علي قد ما نقدر مش لازم نتفرغ انا كمان الفترة الجاية هايكون عندي ضغط شغل لتسليم المشروع التاني بس انا معاك من دلوقت وربنا ييسر
124 Online Users
0 Guest 124 Member
Today Visits : 33865
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44204015

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...