First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

عدنا بس مش بعد غياب :)

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+10 تصويتات
370 مشاهدات

مرحبا ..

اولا حابه اوضح امر قبل ما اقول اي حاجة .. انا شخص مزااااااجي اوي حرفيا .. ولما بضايق بقفل من كل حاجة .. وفي منكم عرف اني كنت ناويه اسيب الموقع وجديا اخدت القرار دا بسبب ظروف عائليه ... وبعد كدا رجعت ومستحملتش قلت خلاص اسبوع راحه ونرجع وبردو مستحملتش وقلت لازم انزل منشور ... فا ياريت تتعودوا علي كدا ان ممكن فجأه عادي جدا تلاقوني غيرت صورة البروفايل والنبذه وكل حاجة فا ياريت متتصدموش ... وبصراحة المره دي فعلا الموقف كان صعب عليا اوي اني ارجع لكن مهنتش علي نفسي اني اشوف اني بضيع حلمي قدام عيني والسبب في دا اصلا مش فارق معاه ولا حتي هيحس انو جرحني بكلامه .... ما علينا ... خلينا في المفيد ...

عاملين ايه ؟؟ وحشتوووووووني اوي حرفيا ... مش متخيلين بجد اتعذبت قد ايه اليومين اللي فاتوا ... .... واتصدمتتت صدمات في اليومين اللي فاتوا ... يالهويييي مرفت وجرير بقوا محررين ههههه رؤساء المافيا بقوا من حكام الموقع هههه مبروووك والف مبروك ليكوا ❤️ 

ان شاء الله هرجع تاني ولسلستي الجديده بإذن الله .... بصوا انا عارفه ان في ناس لما هتقرأ المنشور هتضحك عليا اووووي ... بس فعلا مقدرتش اني اسيب الموقع كدا.. يمكن مشاكلي متحلتش ميه فالميه ... ولكن بقيت احسن ..

اسفه علي الاطاله ... 

قولولي لو في حاجة فيتاني ... وميرسي لكل حد سأل عليا ❤️ لڤ يو all ❤️

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

7 إجابة

بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
+2 تصويتات
ايه العائلة المتنمر الاكبر ههههههه

كان اخي مدمرني بس تعلمت التجاهل اذا كنت مثلي

فنصيحة هو ماراح يتركك بكل الاحوال تعلمي تتجاهلي وفكري لقدام لانو راح يبقى كثير هههههههه

وهاي الضحكة دير بالك تضحكيه جتب العائلة كله بتطلع عليك بعدها ههههه
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+2 تصويتات
اه يا جنى شفتي شنو وقع لينا بغيابك

اكتملت عصابة جرير ههههههه

في الحقيقة كنت دايما كنتخيلك بنت صغيرة و فرفوشة كيفما كتقولو و لكن اليوم خليتيني نحس انك وحدة كبيرة هههههه

على اي حال خير وسيلة للتعامل مع مثل هذه المواقف التجاهل

خليك دايما فرحانة و فرفوشة

الله يسعدك و يبعد عند الهم و الحزن
بواسطة طالب عالمي (7.2ألف نقاط)  
+1 تصويت

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 

أهلاً جناوي كيف حالك ؟ 

لا بأس يا جميله خذي بعض الوقت ثم عودي الينا بقوه كبيرة وهمه عاليه ان شاء الله تعالى . 

وشكراً .  

بواسطة طالب عالمي (7.7ألف نقاط)  
+1 تصويت
جناوي ،كان بدي احكيك بهالموضوع :( عنجد أنا ما كنت بعرف انك غيرتي الصورة بس شفت حدا بيسألك عالشات ليش حاطه مغلق ومدري شو .

عنجد تدايقت وزعلت وكان بدي احكيكي ، بس مو مشكله عادي الواحد لما بيتدايق مش بيكون ليه نفس ف حاجه حتى لو شوكولا نوتيلا ههههههه

والحمدلله انك تحسنتي ، أهم شي انك بخير هلأ ؟؟ . ربي يبعد عنك التعب والإرهاق ويبعد الشر وكل حاجه وحشه عنك يارب ❤❤❤

أنتظر منشوراتك الجميلة ❤❤❤ دمتِ بخير يا ثُكااار ❤❤❤❤
بواسطة طالب اسطوري (11.7ألف نقاط)  
+1 تصويت

السلام عليكم 

واضح يا جنة بأنك شخص مزاجي ,ولكن ماباليد حيلة 

فلطفك يجعلنا نتغاضى عن هذا حاليا ههه

سعيدة بأنك غيرت قرارك , وبصراحة معرفة بأنك مزاجية أمر جيد 

هذا حتى لا نقلق كثيرا laugh

نسيت الأستاذ أكرم + رجااااء 

بالتوفيق للجميع smiley

بواسطة طالب عالمي (8.2ألف نقاط)  
0 تصويتات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ....شلونج جنتي الجميلة عساج بخير heartheartheartheart

شوفي يا عزيزتي كل إلي عليج تسوينه لا تتخذين قرار خلي وقت يمر على الموضوع كم ساعة أو يوم فتكونين هني فكرتي وقررتي عدل والأيام تعلم كوني بخير هذا الأهم :)...

بواسطة طالب محترف (4.5ألف نقاط)  
0 تصويتات

أنا حاسة أنك تتكلمي فويس مش تكتبي ⁦ಡ ͜ ʖ ಡ⁩ صوتك واصل لعندي ي لطيفـة! 

الله يوفقك ومتتركيناش يا أناناسة ❤️❤️

205 Online Users
0 Guest 205 Member
Today Visits : 25504
Yesterday Visits : 55702
Total Visits : 44251327

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...