First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

حساب يوتيوب

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب جديد (118 نقاط)  
+10 تصويتات
284 مشاهدات

قبل ستة اشهر انا كتبت سؤال في اليوتيوب يمكن ضايق الاستاد ولا احب اكرر السؤال هنا لكن يعلم الله ان سؤالي ما كان المقصود منه الاهانة او اي شي، الاستاد شاف التعليق ورد عليه لكن بعدها حسابي انحظر ولما اكتب تعليق ما يظهر للناس فقط يظهر لي، وانا منتسب من 6 اشهر، ما أمن لكن اقصد اني احب القناة ويمكن سؤالي ما كان مفروض ينسأل، اللي اطلبه ان الحظر ينرفع :) ان شاء الله اني تأدبت بعد ستة أشهر :)

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

5 إجابة

بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
+2 تصويتات
ارفع مشكلتك للاخت رومانتك  بس ما اعتقد راح ينفع بتصير غلطات الله يسامحك ههههههه بس بنرحب فيك بالمنتدى اخي ترانا لا منتسبين ولا شي
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+2 تصويتات

مساء الخير.... يمكن انت بيتهايقلك مش اكتر 

لان في تعليقات كتير جداا مش بتظهر ومنهك بعض تعليقاتي وده لان في كلمات المستر حاظرها مش شرط متكونش مناسبه بس 

دعنا نجرب شيء.... ادخل علي اخر فيديو دلوقتي  علي طليق واكتب ( مرحبا )ولما تكتب تعالي هنا ورد عليا وقولي انك كتبت وهدخل اشوف ظهر ولا لا واقولك

بواسطة طالب جديد (118 نقاط)  
تم كتبت تعليق
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
في الحقيقه مفيش حاجه ظهرت يمكن فعلاا معمولك حظر من القناه يوتيوب
طيب ما تستعنل حساب تاني بقي لحد مالمستر يشوف سؤالك ده
بواسطة طالب محترف (4.0ألف نقاط)  
+2 تصويتات
اعتقد ان شاء الله مستر ابراهيم هيتقبل اعتذارك.
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
الله يوفقك اتمنى الادارة شافو تعليقك ودامك اتعلمت من خطائك خلاص هذا كافي
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
+1 تصويت

ولله مش عارفه اقولك ايه يعنى بس هو اكيد كان سوء تفاهم 

و بالنسبه للتعليقات الى مش بتظهر على اليوتيوب داه بيحصل كتييير وحصل معايا شخصيا اكتر من مره بس مش شرط ان تعليقك مخالف او كاتبه فيه حاجه مسيئه 

المستر بيبقى عامل حظر لكلمات معينه او اليوتيوب مثلا بيخفى التعليق الى فيه ذكر مواقع او اعلان عن حاجه وكلها بتكون حجات غير مقصوده 

ان شاء الله الوضع يتحسن  فى اقرب وقت و يعود لك حسابك

118 Online Users
0 Guest 118 Member
Today Visits : 21490
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44191661

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...