First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

اكثر من حساب في التطبيق ..:)

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+8 تصويتات
417 مشاهدات

مرحبا .. يسعد مسائكم جميعا .. 

كان عندي استفسار .. شو الميزات اللي ماراح تكون موجوده اذا ما فعلت الحساب ؟؟ 

لانو بدي اتعلم لغه عربيه بعد ... بس ما عندي اكثر من حسابيين .. وسويت فيهم اسباني وفرنسي ... فا اذا سوويت حساب وهمي شو اللي راح يأثر علي ؟؟ غير انو ما في تعديل الحساب و خاصية الflash cards في شي تاني ؟؟

وسؤال بعد .. هو في خاصية تغيير اللغه .. بعرف ان منها موجوده حاليا لكن هل راح تكون متوفره في المستقبل ايا كان القريب ان البعيد ولا ما عندكم علم.... 

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

5 إجابة

بواسطة طالب محترف (4.0ألف نقاط)  
+3 تصويتات
سهل جدا تعمل ميل وتفعل حسابك افضل متضمنش ممكن تحتاج تغيير الباسورد أو اي حاجه توقف حسابك فهتفقد تقدمك انصحك بعمل ميل حقيقي
بواسطة طالب محترف (4.5ألف نقاط)  
أتفق ⁦◉‿◉⁩ ، جناوي افتحي حساب جديد أفضل لك~
بواسطة طالب جديد (0 نقاط)  
لا يمكن تفعيل الاايميل على التطبيق حاولت كثير جدا لكن دون فائدة
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
+2 تصويتات
راح اشرحلك كل تجربتي

انا عندي حساب واحد سجلت فيه انكليزي بس ماضهر ولا درس فيه وللحين لا انا اقدر احذفه ولا اغير لغته

قمت عملت حساب ثاني اشتغل منيح

الثالث اشتغل بردو في التركي

لما نزل العربي عملت الرابع بس ولا واحد فيهم وهمي كلهم ربطتهم هلى كوكل بس فاتح فيهم التطبيق فقط
بواسطة طالب متحمس (1.1ألف نقاط)  
+1 تصويت

جربت ادخل كضيف قبل كده بس محفظش التقدم بتاعي يعني هتسمعي اول درس ومش هيفتح معاكي التاني غير لما تسجلي حساب 

بس يعن اي حساي وهمي 

بواسطة طالب متحمس (1.4ألف نقاط)  
0 تصويتات
تقريبًا مش هيبقي حساب وهمي ي جانو بصي اعملي ايميل عادي فيس او جوجل جديد وادخلي منه مش هيحصل حاجة انا اصلا عندي اتنين جوجل وواحد فيس ومفيش اي مشكله... معرفش هيبقي في امكانيه لدا ولا لا بس مش لازم تغيري ممكن في وقت ما تلاقي نفسك حابه ترجعي للغه تاني اعملي واحد جديد افضل مش هياخد حاجة واربطيهم ببعض علشان متتلخبطيش .... اتمني اكون فهمت صح واقدرت اوضحلك.. بالتوفيق ي قلبي ❤️
بواسطة طالب جديد (0 نقاط)  
0 تصويتات
تطبيق مذهل جدا
125 Online Users
0 Guest 125 Member
Today Visits : 27351
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44197512

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...