First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

ما تيجوا نشجع بعضツ♡

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب متحمس (1.4ألف نقاط)  
+13 تصويتات
376 مشاهدات
مساء الخير 。^‿^。

ممم انا من رمضان لحد دلوقتي مفيش مود خالص علشان ادرس معرفش ليه وخاصه اني خلصت كل الدروس الصيني والتطبيق مش شغال معايا اصلًا ومش قادرة اراجع واكيد في كتير زيي بيحصل لهم فتور وزهق مفاجئ بيوقفهم عن التكمله فـ اي رأيكم نشجع بعض اي حد يدخل يكتب اللي بعده يدخل يشجعه حتي لو مش محتاج خلينا نشحن طاقه بعض ومتنسوش تشجعوني علشان دا اكتر شئ بيخليني اكمل ❤️❤️

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

7 إجابة

بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+3 تصويتات
ربنا معاكي يا منه

ما تستسلميش للاحباط و الفشل لأن دي دوامه غرقت فيها قبل كده وبقي عاندي فتور وسبت الدراسه خالص بس استاذه رومانتك شجعتني الحقيقه و رجعت تاني فعلا التشجيع حاجه فعاله جدا

فانتي لو سبتي مره هتسيبي تاني و تالت

فخلي الدراسه عاده واتشجعي مع اخواتك هنا في الموقع  

عارفه ان دلوقتي مفيش دروس وان التطبيق مش شغال ممكن تراجعي من اليوتيوب و الملاحظات الي بتكتبيها وكمان ده صيني يعني عاوز مراجعه كتير

بس انشاء الله التطبيق يتصلح في اقرب وقت ⁦❤️⁩✨
حاضر ي حبيبتي هحاول بأذن الله .. بالتوفيق ليكِ ي قلبي ❤️
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+3 تصويتات
حبيبتي بحكم انك تدرسي نفس اللغه عندنا سلسلة انا واختي مليار هتساعدك جدا بتحسين خطك بالكتابة وفهم الرموز الصينيه ولكن ماتحفضيها ادخلي ع السلسلة من المقدمة الى ثالث درس وابدي معنا اكتبي بيدك كل منشور فيه عشر رموز وايضا صح مافيه دروس بس فيه استماع للغه تابعي كثير مسلسلات افلام برامج هتساعدك كثير ماتستسلمي ياحبيبتي اتشجعي وابدي معانا وعملين كمان قواميس اكتبيها عندك والله يوفقك وتتقني اللغه
حاضر هبدأ بيها بأذن الله سلسله جميله زيكم .. بسمع مسلسلات واغاني كـ استمتاع صراحة مبستفدش منهم.. بالتوفيق ليكِ ي حبيبتي ❤️❤️
بواسطة طالب جديد (47 نقاط)  
+2 تصويتات
والله عندك حق انا اتلخبطت الامور عندي

لكن الحمد لله مرحلة ومتاكد انها ستمر لذا لا تقلق اخي Just Keep Studying

Hard times Makes You STRONGER
حاضر بأذن الله... بالتوفيق
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
+2 تصويتات
انا دخلت مشان اشجع لقيت الاجابات كلها مثبطة انا شو ذنبي

منو راح يشجعني الحين ههه
بالتوفيق ليك ان شاء الله
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
لنا ولكم اختاه اختي اكسري الروتين لو عندك واحد راح ترجع همتك زي اول
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+2 تصويتات
انا عندي فكرة بما انكم كلكم محتاجين لي يشجعكم خلينا نعملو مقايضة انا نشجعكم و انتوما شجعولي التطبيق باش يشتغل يمكن حتى هو انتقلو فيروس الخمول لاني كنحاول معاه  اكتر من اسبوع و ما راضيش يخدم

بالتوفيق للجميع ان شاء الله
التطبيق مش شغال مع الجميع نصبر شويه اكيد مستر ابراهيم وكل اللي معاه هيلاقوا حل قريب وهيبقي افضل تطبيق تعليمي ... بالتوفيق ليكِ ي جميلة ❤️❤️
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
ان شاء الله حبيبتي و اكيد ثقتنا كبيرة  في الاستاذ الكبير إبراهيم عادل و فريق العمل الله يكون بعونهم و يوفقهم
شكرا اختي منى على مداخلتك الجميلة
بواسطة طالب محترف (4.5ألف نقاط)  
+1 تصويت

⁦(. ❛ ᴗ ❛.)⁩ أهلين ميناا ، بما أن الدروس متوقفة ومَ باغية تذاكريها ، شوفي مسلسلاتت تراها مفيدة بعد خاصة يوم تتقدمي فاللغة بيفيدك الاستماع المتكرر هذا ، شوفي أغاني وكذا ذا ما يعتبر مذاكرة بس هو خطوات زينة فتعلم اللغة الصينية . 

بالتوفيق ⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩

عُدل بواسطة
منه* حبيبتي انا بسمع مسلسلات واغاني كـ استمتاع مبعرفش استفيد منهم بحكم انهم بيتكلموا بسرعه مبعرفش القط حتي كلام من الاغاني زي مثلًا الانجليزي او التركي فـ بحبهم بس مبستفدش للاسف ... بالتوفيق ليكِ ي جميلة ❤️
بواسطة طالب محترف (4.5ألف نقاط)  
مش المطلوب أنك تلقطي كلمات ، بس أنك تسمعي بشكل كافي مهم لأن إذا توقفتي عن الاستماعع وجيتي بعد سنة تحاولي تسمعي ناااه بيكون أصعب من لو كنتي تسمعي باستمرار ، وليكي ي لطيفةة ❣️
بواسطة طالب محترف (4.2ألف نقاط)  
+1 تصويت
إنا بردو كنت بدرس فرنساوي لكن توقفت بعد رمضان و توقفت حتي محادثة كيف احجز غرفة في الفندق

علي فكرة أنا لست مبتدئ

انا بشجعك لكن مفيش حد بيشجعني هههههههه
بالتوفيق ليك بأذن الله فترة وهتعدي ان شاء الله
76 Online Users
0 Guest 76 Member
Today Visits : 11534
Yesterday Visits : 48088
Total Visits : 45236631

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...