First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

كل واحد يحكي تجربته مع طليق في تعلم اللغة لحد دلوقتي بعد شهور إطلاق للايفون بمعني هل مستواك يتقدم بسرعة نصيحتك للتعلم السريع والاستفادة

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

2 إجابة

بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
+1 تصويت

هو انا اندرويد بس اكيد مستوايا اتحسن عن الاول 

يعني انا بدرس صيني في الاول مكنتش بعرف افرق بين الرموز وبشوفهم زي بعض دلوقتي لا بشوف إن في فرق و عرفت اكتر عن الثقافة الصينيه وحبيت اللغه اكتر وبقيت متحمسة اتعلم اكتر 

بالتوفيق للجميع

بواسطة طالب جديد (7 نقاط)  
عُدل بواسطة
طيب تقدري تقولي نسبة ثبات المعلومات من الحلقة كام. وهل بتحتاجي مراجعة مع نفسك بنسبة كام ولا التطبيق مساهم معاكي لما استخدمتيه.
وربنا يوفقك.
مش فاكره بصراحه لأن انا كنت بتفرج علي اليوتيوب فكان في وقت طويل بين كل حلقه والتانيه فأنا سمعتهم كتيير اوي بس اعتقد انك لازم تسمع كل فيديو مرتين علي الأقل مرة تسمع وتردد وتكون مركز ومرة تكتب ملاحظات وبعد كده الي هتكون محتاجه انك تسمع كذا مرة الكلمات الجديده وطريقة كتابتها دة بالنسبه للصيني
شكرا جدا لحضرتك
هو حضرتك اتعلمتي حاجة غير الصيني عل المتن
عفوا
لا إن شاء الله في المستقبل بعد ما اتقدم في الصيني إن شاء الله
بواسطة طالب جديد (11 نقاط)  
+1 تصويت
بصراحة أحببت الدراسة في طليق رغم لدي مستوي b1. في اللغة الألمانية وجدت الدراسة في طليق كتتبية المعلومات و تعلم بعض الكلمات الجديد ة علي العموم طليق أعتقد ستكون أول منصة في الوطن العربي لتعلم اللغات ولما لا في العالم في حالة ترجمة الدروس
عُدل بواسطة
مقارنة بين المنهجية في طليق وفيما تعلمت اي منهما الافضل؟
 وايضا من حيث التفاعل في الحلقة،هل هذا مفيد معك؟
احكي لي تجربتك كي استفاد مِنك.
واعانك الله.
135 Online Users
1 Guest 134 Member
Online Members
Today Visits : 58680
Yesterday Visits : 43190
Total Visits : 46034931

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...