First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

مشكله في فتح الوحده !! [ تمت إجابته ]

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (13 نقاط)  
+2 تصويتات
197 مشاهدات
دلوقتي المعروف في التطبيق أن الدرس مش بيفتح الا لما اعدي اختبار الدرس اللي قبله وهكذا

تمام ؟

تمام.

انا دلوقتي جيت ع الدرس اللي قبل اختبار الوحده الثالثه في A1 وكانت النسبه 91% ولسه الاختبار فقط

دخلت ع الاختبار وخلصت الفيديو وجيت ع الاختبار قالي اضغطي ع حسنا فقط لأنه لسه مفيش اختبار زي الوحدات اللي قبلها وبيكون التفاعل مع الفيديو فقط

وجالي تمام أنه خلصت

بس بخرج لقيت النسبه لسه نفسها 91% ولقيت الوحده اللي بعدها اللي هي الرابعه متفتحتش برده ايه الحل ؟!!!!!
تمت إجابته

2 إجابة

بواسطة طالب محترف (4.2ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+1 تصويت

أفضل إجابة
حاولي إطفاء الجهاز و الدخول مجددا، ثم اجتياز "الاختبار" مجددا، لا تركزي على النسبة المئوية، سابقا كان هناك خطأ عندي فيها، أعدت الاختبار مرتين، أعطاني نسبة 150%. بعدما أطفأت الجهاز و خرجت و دخلت مجددا إلى حسابي أصبحت النسبة عادية 100%.

أتمنى أن ينجح هذا الحل معك، و أن تعلمينا في تعليق إن كان قد نفع، ليستفيد من يواجه نفس مشكلتك.

بالتوفيق Eman.
ايوه انا جربت تاني انهارده لما اتيح لي فتح الدروس في اليوم لاني كنت مخلصه الدرسين امبارح ..ونفع والوحده الرابع فتحت
ولكن فتح المستوي الثاني A2 وفارغ
بس انتي في اي وحده أو مستوي ؟!
المستوى الثاني A2 فارغ لأننا لم نصل إليه. ستضاف وحدات و دروس أخرى في المستوى A1. هي فقط لا تظهر حاليا.
أنا في اللغة الألمانية حاليا في المستوى A1. الوحدة الرابعة.
هناك حاليا 3 دروس متوفرة فقط. آخر درس تمت إضافته عن شهور السنة. لا يزال هناك دروس متبقية و كذلك اختبار الوحدة لم يتم إضافتها بعد.
إذا كنت قد وصلت إلى الوحدة 4. الدرس 3. إنتظري إضافة الدرس الرابع. بعد ذلك قومي بحل الاختبار و سيفتح الدرس 4.
في ما قبل كانت تتم إضافة 3 دروس أسبوعيا، لكن مؤخرا نقص العدد، ربما هناك ظروف خاصة للأستاذ.
بواسطة طالب متحمس (922 نقاط)  
0 تصويتات
هل جربتي تدخلي الاختبار وتضغطي حسنا من جديد

يمكن ينجح

بس إذا ما فتحت الوحدة إلي بعدها تكون مشكلة
شكرا لك جربت انهارده نفع اعتقد كان معلق
99 Online Users
0 Guest 99 Member
Today Visits : 57065
Yesterday Visits : 65156
Total Visits : 45722468

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...