First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

ما الفائدة من التطبيق وكل ما هو متاح لى أن أشاهد الفيديوهات؟ [ تمت إجابته ]

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (10 نقاط)  
+1 تصويت
267 مشاهدات
التطبيق مازال بطىء (جهاز اندرويد) ولكن عندما يعمل وأقوم بتحميل الفيديو او ملف ال pdf يحتاج أن أدفع مقدما للاشتراك.

ففكرة أن يكون تطبيق مجانى غير مطبقة، ومشاهدة الفيديوهات فقط فأنا  استطيع فعلها ع اليوتيوب.
تمت إجابته

4 إجابة

مختارة بواسطة
+1 تصويت

أفضل إجابة
ملاحظ هجوم على كلامى مبالغ فيه، انا طبعا مقدر ومحترم جدا مجهود الجميع وكلامى نابع من شغفى ورغبتى ف التعلم منهم جميعا. لا يوجد تقليل منى لمجهودهم ابدا.  ولكن من حقى أيضا التعبير عن رأى زى اى حد واعتقد من خلال تعليقاتنا جميعا يقدروا يطوروا التطبيق لشىء أفضل.

فياريت نفهم ده كويس.....
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
هيه اخي .. هاد رائك وما حدا يقدر يعارضوا وإلا ما كان المحررين قبلوا السؤال .. ولكن نحن كنا نوضح لك الامر ليس إلا ورأيك علعيني وعراسي .. بس لازم نوزن الكلام قبل لا نقوله ..
شكرا ع ردك، ولكن كلامى موزون واحترامي للجميع محفوظ.

اللى ضايقنى من تعليقكم هو انكم قلتم انى لا احترم مجهود العاملين في التطبيق وانت حاليا بتقول انى كلامى غير موزون. وده شىء غير مقبول.
كلامى كان استفسار وابداء رأى لما أواجهه من خلال استخدامي للتطبيق، وذكرى بانى أستطيع مشاهدة الفيديو اونلاين فسيكون من خلال القناة نفسها ايضا، فلا يوجد عدم احترام أو عدم تقدير ف كلامى.
وشكرا ليكم جميعا ..
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
+2 تصويتات
صباح الخير

تستطيع مشاهدة الفيديوهات قبل نزولها علي اليوتيوب واعتقد سيكون هناك حلقات متاحة فقط علي التطبيق نتيجة قيود اليوتيوب

حفظ كلمات الدروس بملفات خاصة بكل حلقة وداخل مجلدات طبقا لطريقة ترتيبك متاحة فقط علي التطبيق .

تستطيع قراءة ملف الpdf وهذا متاح فقط علي التطبيق.

تستطيع اختبار نفسك بعد كل درس وبعد كل وحدة وهذا متاح فقط علي التطبيق.

اعتقد سيكون متاح الحصول علي شهادة في القريب ولكن لنعطي الرجل فرصة في مساعدتنا فهذا التطبيق يكلفة وقت وجهد هو اولي بهما ولكنه فضلنا علي نفسه فبرجاء الصبر فانا مثلك تمام ولكنني اصبر وعلي يقين بان رب العالمين سيساعده لاننا جميعا في حاجة لهذا التطبيق.

شكرا وعذرا على الاطالة
شابوو ريفو هههههههه
والله عندك حق جداا في كل كلمة قلتيهاا بجد ... مفيش اي تقدير ولا احترام المستر مدينا وقته كله في الاخر نقوله هو اي الفيده ....
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
ربنا يخليك يا جوجو ❤❤❤
بس انا بدات اتعب من اسئلة التطبيق فما بالك هو احساسه ايه ربنا يعينه
اه والله عندك حق ... بجد ربنا يعينه
بواسطة طالب محترف (4.5ألف نقاط)  
+1 تصويت

يا أخي ، يُمكـن مشاهدة حلقتيـن على التطبيق في اليَـوم بشكل مجّانـي! 

التطـبيق الآن مُتعَـب ولازال قيـد العمل عليـه ، تفهمُـوا الوضـع لو سمحتُـم !

+1 تصويت

صباح الخير ..

يا اخي لازم نقدر جهود المستر شويه يعني مينفعش كدا والله .... انك تدرس اللغه كله مجاني علي التطبيق الحاجات المدفوعة ما هي الا زيادات وليس بضروره يعني عادي ان مجبتهاش مش حاجة اساسيه غير باقي التطبيقات تخلص تلاقي نص المستويات بفلوس ..... يعني المستر ادانا وقته وتعب جدا معانا واحنا نطلع نقول اي الفيده في الاخر ! 

يا اخي علي الاقل احترم جهده حتي لو مش عاجبك التطبيق .... المستر مش مجبور اساسا انو يدينا حاجه ببلاش دا احنا المفروض نحمد ربنا ونبوس ادينا وش وضهر ان في حد زي مستر ابراهيم في الحياه ...

اما عن مشاكل التطبيق فا دا امر طبيعي التطبيق عليه ضغط هائل جدا ... وكل شئ هينحل بإذن الله ...

143 Online Users
0 Guest 143 Member
Today Visits : 4242
Yesterday Visits : 60675
Total Visits : 45730313

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...