First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

أريد ان أسأل عن منهج معين لتأسيس الاطفال ف اللغة الانجليزية

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب مبتدئ (200 نقاط)  
+1 تصويت
145 مشاهدات
عايزة منهج اعلم الا طفال بيه اللغة الإنجليزية واسسهم في القراءة والكتابة يارب مستر ابراهيم يساعدنا في ده لان الاطفال مظلومة وبتتعقد من الانجليزي وهي صغير ة وبعدين نرجع نعالج فيهم لما يكبروا وفي ليتعلم ف الكبر وفي لا

طب ما ينفعش نلحقهم قبل ما يتلوثوا ونرجع نصلح تاني سامحوني للاطاله انا عارفه أن مستر إبراهيم عامل حلقه عن تعليم الاطفال الانجليزي بس حلقة بس ما تنفعش احنا عايزين منهج علمي نمشي عليه فلو في كورس ولا حاجه تنزل علي التطبيق وآسفة للاطالة وياريت تدعموا السؤال عشان الطلب يوصل لمستر ابراهيم

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

2 إجابة

بواسطة طالب جديد (118 نقاط)  
0 تصويتات
الاستاذ قال الكورس على طليق ينفع لك سواء كنت شخص عمرك خمس سنوات او مئه وخمسين سنه
جزاك الله خيرا على الرد بس انا قصدي منهج محدد
واذاي ندرس للاطفال وتوصل المعلومة ليهم يعني قاعدة ذي المضارع المستمر اذاي طفل في ٣ابتدائي يفهمها
بواسطة طالب جديد (118 نقاط)  
انا ما عندي خبرة في المجال
لكن مو شرط يعرف اسم القاعدة ممكن يكون يستخدم القاعدة ولاهو عارف انها قاعده اصلا مو عارف ايش يعني قواعد
ومع تقدم السن يبدأ يعرف القواعد
فهمت قصدك جزاك الله خيرا
بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
0 تصويتات

لقد شرح هذا للأستاذ إبراهيم جزاه الله عنا خير الجزاء يمكن مشاهدة فيديو من خلال الرابط 

171 Online Users
1 Guest 170 Member
Online Members
Today Visits : 67993
Yesterday Visits : 60675
Total Visits : 45793999

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...