First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

البرنامج بيفتح بسرعة ولكن بدون دروس هل من حل

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (33 نقاط)  
+3 تصويتات
223 مشاهدات
السلام عليكم

سطبت البرنامج اكتر من مرة بسبب مشكلة عدم ظهور الدروس. اليومل حاولت ادخل بحسابي البرنامج فتح بسرعة وبيتنقل جواة بسرعة برضوا بس الدروس مش بتظهر. هل دي مشكلة خاصة بيا والا المشرفين شغالين عليها. اعتقد دة مش ظبغط علي السيرفر زي ما حضراتكم ذكرتوا.  يا ريت يستعجلوا التحديث.  انا تليفوني samsung A30 S

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

3 إجابة

بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
0 تصويتات
مشكلة عدم ظهور الدروس  مشكلة يحصل عند البعض لكن ان شاء الله تنحل كل مشاكل مع مرور الوقت - حاول أن تجرب ان تذخل على التطبيق بضغط على get started كزائر ثم بعد ذلك اضغط على مربع مكتوب يمها كزائر يطلعلك تسجيل الدخول سجل هل مرة بضغط على log in or sign in عن طريق كوكل أو فيس وان شاء الله ترجعلك الدروس

بالتوفيق أخي
بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
0 تصويتات
امسح بيانات التطبيق عاود الدخول اخي
ازاي اعمل مسح لبيانات التطبيق.  انا بشيل التسطيب خالص وانزلة من جديد بس المشكلة لسة قائمة.  سؤلل تاني.  اية الفرق بين اني ادخل ب جوجل واني اسجل بالايميل مع ان الايميل هوا نفسة حوجل.  لو في فرق حد يعرفني
بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
على ماضن لايوجد فرق حسب مافهمت هل تقصد من انشاء الحساب
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
0 تصويتات
المفروض تعمل تسجيل خروج وتسجل ك زائر وتختار نفس اللغة ونسبه لحد ويفتح بعدين تطلع وتسجل عادي تاني لحد ميظهروا انا عملت كدة أظهروا وشغالين
دلوقتي ولا بيفتح كزائر ولا من خلال جيميل.  بجد انا فضلت منتظر البرنامج دة بفارغ الصبر انة ينزل ودلوقتي ميشتغلشي.  رجاءا لو ينزلوا تحديث للبرنامج.  كان الله في عونهم
ياريت يتحدث ثانيا شوف الغي تثبيته واعمل الخطوات دي يمكن يفتح معاك
واللهي يا فندم.  الواحد بيندم انة حاول يسطب البرنامج ليلة ما نزل وكان الضغط علية شديد.  جربت كل حاجه.  وللاسف بنسك موبايلات صحابي وبنزل عليها البرنامج بيشتغل كويس بس بطي شوية بس بيشتفل اما معايا انا.  لما بحاول اعمل لوجن بايكونة جوجال بيفضلل يحمل فترة كبيرة ويقولي unknown error في حين الفيس بوك بيحمل كويس وللاسف انا مليش فيش بوك.  لو حد يعرف اية الحل يفيدني
اعمل فيسبوك باميلك ولم ببعتلك على الاميل رسالة تحقق وتسجل احذف الفيس
بس حاول اكتر ومتياسش ممكن تصدف معاك وتفتح
132 Online Users
0 Guest 132 Member
Today Visits : 25028
Yesterday Visits : 58106
Total Visits : 45506499

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...