First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

تشغيل تطبيق طليق للاندرويد .. سؤال؟

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (53 نقاط)  
+7 تصويتات
463 مشاهدات
عندي مشكلة بالنسبة لنسخة الأندرويد. في المرحلة بتاعت اختيار اللغة، عن طريق الخطأ مني حددت اللغة الإنجليزية والفرنسية والعربية وبعدين اكتشفت أنه لازم اشتراك لتشغيل أكتر من لغة!

حاليا مش عارف ألغي اتنين منهم!؟ التطبيق محتفظ بالتلاتة ولذلك مش عارف اكمل بعد كده!

أتمنى أكون قادر اشرح المشكلة والاقي حل لها.

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

5 إجابة

بواسطة طالب جديد (127 نقاط)  
0 تصويتات
في البدايه عند محاوله التسجيل ، تقوم بتحديد لغه واحده فقط ، كيف قمت بتحديد اكثر من لغه؟  إي مشكله تواجهك في الحساب حاليا يجب عليك تسجيل الخروج و انشاء حساب جديد لأن لا يمكنك حل المشكله ..
اممم .. يعني مفيش حل تاني. لازم اعمل حساب جديد
شكرا
بواسطة طالب مبتدئ (160 نقاط)  
0 تصويتات
اعمل حساب جديد
اوكي .. شكرا لاهتمامك
بواسطة طالب جديد (31 نقاط)  
0 تصويتات
يجب أن يكون هناك إختيار لإرجاع اللغات التى تم إضافتها بالخطأ ،نرجو من مستر إبراهيم إضافة هذه الإمكانيه فى التحديث القادم

نظراَ لأن كثير من الناس تخطئ وتضيف أكثر من لغه (وأنا فعلت ذلك)وبعد ذلك يكتشف انه لايستطيع إستخدام التطبيق إلا بالإشتراك
المفروض التحديث ده يتعمل في أسرع وقت والله. لانه مهم جدا
بواسطة طالب جديد (11 نقاط)  
0 تصويتات
دي نفس مشكلتي ، ضغطت على اكتر من لغة لأنه كل ما اضغط علي الإنجليزية بس يطلعلي اني لازم اختار لغة تانية معاها و مكنتش اعرف ان لو ضفت اكتر من واحدة كدا لازم اشتراك و بحاول الاقي حل
حصلت معايا بسبب تهنيج التطبيق أصلا
ولا ينفع تعديل الايميل أو حذف الحساب. لازم يبقى في سلاسة في النقطة دي لانها بسيطة جدا وهتريح كل المستخدمين.

أتمنى يعدلوها في أسرع وقت.
بواسطة طالب جديد (64 نقاط)  
0 تصويتات
☹ انا ايضاً نفس المشكلة لدي بالاضافة الى ان الوحدات و الدروس لا تظهر و لا استطيع فعل شيئ ‍♀️ اسوي حساب جديد ؟؟ لو انتظر التحديث الجديد يحل المشكلة ؟؟ لان التطبيق مدا يشتغل ابدا ابدا
انا جربت اشغل التطبيق من شوية بدون ايميل اشتغل معايا تمام والدروس كويسة وموجودة.
لكن طبعا مش ليحتفظ بالتقدم لو التطبيق اتحذف أو حبيتي تستخدميه من موبايل اخر.

كمان مش معروف التحديث الجديد امته؟ ومش معروف أن كان المشكلة دي تحديدا هيبقى لها حل او لا.

فنصيحة مني اعملي ايميل جديد لان انا هعمل كدا عشان متتعطليش ع الفاضي
بواسطة طالب جديد (11 نقاط)  
طيب انا عملت اكونت بإيميل جديد و برضو نفس المشكلة ان لما اجي اختار اللغة بيبقي محدد الإنجليزي و بيكتبلي اني اختار لغة تانية معاها ف مش فاهمة اعمل ايه
اعملي تحديث للموبايل.
بالصدفة من يومين لقيت الموبايل بيقترح لي احدث السيستم عملته عادي.
من بعدها والتطبيق شغال زي الفل بس ده طبعا ع الايميل الجديد .. القديم خالص محتفظ باكتر من لغة ومفيهاش رجوع حاليا.
126 Online Users
0 Guest 126 Member
Today Visits : 42353
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44212497

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...