الملاحظات

كل ما اجي اسجل كإيميل جديد يقولى الايميل مستخدم قبل كدا او الرقم مستخدم قبل كدا ازاى رغم متعملش بيه اي حاجة قبل كدا ...

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

2 إجابة

بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
0 تصويتات
اخي انت مسوي صدقني ادخل ع الايميل حقك راح تجد رسالة من طليق فيها تفعيل الحساب فعله وسوي تسجيل دخول
بواسطة طالب جديد (16 نقاط)  
عملت كل حاجة وفعلت لكن مش بيظهر حاجة على الصفحة الرئيسية بعد الدخول
اخي هذا شي طبيعي بسبب الضغط فقط انتظر الى الصباح وادخل اليوم الاغلب دخلو الصباح فتح معهم وبعضهم كانو يحاولون من يومين انتظر للصباح لين يخف الضغط ع السيرفر
بواسطة طالب جديد (16 نقاط)  
خلاص استنا كمان انا استنيت من امبارح ف مش عارف هيا فين المشكلة ولكن هستني لبكرة ان شاء الله
اخي شوف كمية الناس كيف ع السيرفر وفيه ناس من يومين وهي تحاول واليوم الصباح دخلو والضغط ع السيرفر مش طبيعي  اطلع من الحساب وانتظر للصباح مافيه غير هذا الحل لين يتم ترقية السيرفر غير الصباح مافيه اوقات تقدر تدخل فيها
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
0 تصويتات
انا حصل معايا نفس الكلام ، ادخل على الايميل و شوف لو رسالة التفعيل وصبت ولا لا ، لو موصلتش اعمل نسيت كلمة المرور و شوف لو وصلت لك رسالة لكى تغير كلمة المرور أو لا . هذا ما اعرفة
65 Online Users
0 Guest 65 Member
Today Visits : 42830
Yesterday Visits : 100359
Total Visits : 47600505

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.7ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...