First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

هو طليق اب اندرويد بطئ اوي عندي ومش موجود فيه دروس ؟

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (12 نقاط)  
+2 تصويتات
274 مشاهدات
مشكلة في تطبيق طليق اندرويد الاب بطيئ جدا ومش بيدخل علي الدروس حاولت اكتر من مرة اني امسحه واحمله تاني لكن عمل تسجيل دخول ومفيش دروس برضو  .

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

8 إجابة

بواسطة طالب متحمس (507 نقاط)  
0 تصويتات
لا.. هناك مشكله في التطبيق ستحل بإذن الله
بواسطة طالب جديد (37 نقاط)  
0 تصويتات
أيوة بطئ و مدفوع عندى
بواسطة طالب جديد (134 نقاط)  
التطبيق به العديد من المميزات المدفوعه
بواسطة طالب جديد (134 نقاط)  
0 تصويتات
هذه مشكله عامه سيتم حلها قريبا
بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
0 تصويتات
التطبيق بطي شويا بسبب الضغط على السيرفر ولكن المشكل في الشبكة إذا كان لديك انترنت كويس هيشتغل على العموم التطبيق يستحق التقدير والاحترام للمبدع إبراهيم عادل
بواسطة طالب جديد (12 نقاط)  
0 تصويتات
وانا برضو الاطبيق بطيء و الدروس ما بتظهر ولما اضغط على اللغة اللي بدي اتعلمها بيطلعلي انو لازم اشترك عشان اشيل الاعلانات
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
0 تصويتات
بسبب الضغط ع السيرفر يااخي كم هائل من الناس وانت شايف فوق 15 الف شخص واغلبهم بوقت واحد ان شاءالله تتم ترقية السيرفر وتتم حل المشكله
بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
0 تصويتات
مرحبا بك هناك ضغط على السيرفر يرجى التريث وحاول في وقت لاحق تمنياتي لك رحله سعيدة تعلم اللغات
بواسطة طالب جديد (4 نقاط)  
0 تصويتات
من كتر الضغط علي سيرفرات التطبيق التطبيق مش قادر يتحمل كل عدد الناس دي زي اللي حصل قبل كده في الموقع بالظبط اكيد استاذ ابراهيم هيعرف المشكلة وهيحلها نحاول الانتظار بس يوم او يومين والمشكلة هتتحل
132 Online Users
0 Guest 132 Member
Today Visits : 24770
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44194935

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...