First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

الاستعانة بفريق برمجة محترف

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
+3 تصويتات
686 مشاهدات
لماذا لم يستعن فريق طليق بمبرمجين محترفين لمساعدتهم في تجهيز التطبيق. وممكن يوجد معنا من يحترف لغة البرمجة يمكن يتطوع ويساعد الفريق...

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

10 إجابة

بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
+6 تصويتات
كل تاخيرة وفيها خيرة
بواسطة طالب جديد (134 نقاط)  
+5 تصويتات
اعتقد ان الاستاذ ابراهيم خبير في البرمجه ولكن تطبيق مثل طليق سياخذ وقت اكيد لتصحيح الاخطاء
بواسطة طالب جديد (134 نقاط)  
هل كلامك موجه لي انا ؟؟
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
شويه اسلوب واحترام ياخذ وقت في ايه؟ قدر الضروف وروح شوف الحلقه اللي تكلم فيها الاستاذ عن اللي صاير  ارتقي واحترم نفسك
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+3 تصويتات
هو الاستاذ نفسو خبير برمجة و اكيد كل افراد  فريق طليق اكفاء

الاستاذ ابراهيم عادل ما محتاجش خبراء برمجة و انما محتاج فقط لبعض الوقت و حنا محتاجين شوية الصبر و الانتظار

و اكيد في القريب العاجل ان شاء الله تتصلح كل الامور

تحياتي
بواسطة طالب جديد (29 نقاط)  
+3 تصويتات
ممكن تسبرو شويه انا والله سمعت الفيديو في ذا امريكن باين انه مريض وبعد ين هو مبياخدش اجر منينا والاستاذ ابراهيم باين انو بيبذل خصار جهدو علشان يعمل احسن نتيجه فات كتير ياجماعه مبأش الا القليل يجيب علينا التحلي بالصابر
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+2 تصويتات

مساء الخير 

حضرتك مش محتاج تقول كده المستر نفيه افضبدل مبرمج ممكن تشوفه بالاصافه ان فريق طليق كلهم ممتازين ومش محتاجين حد 

والافضل نسال عن المستر الاول ونطمن عليه وندعيله بالشفاء وبعد كده نبقي نفكر في التطبيق لما يجهز خالص 

اتمني كل حد يراعي تعب الاخرين 

تحياتي 

بواسطة طالب جديد (118 نقاط)  
عُدل بواسطة
+2 تصويتات
فكرتك جميلة واتمنى تطبق.

وتحمل المندفعين في التعليقات ♥️
اخي احنا مش مندفعين احنا بنوضح الفكر الاستاذ معاه طاقم عمل لايستهان به فليش كل هذا والاستاذ قادر يوفر النسخه من زمان بس اضن ماشفت المقطع لم تكلم عن مرضه وعن ضروفه اللي صارت خارج ارادته وثاني شي الاستاذ مع طاقم عمل ثقه ويعرفهم كويس المحتوى اللي راح يقدمه خاص جدا من حيث يمنع التحميل خارج التطبيق + احتمال كبير يلغي خاصية تصوير الشاشه لانه مايبي يكرر الغلط اللي صار وتم سرقة كل اتعابه وبيعها والاستفادة منها وياليت بأسم الاستاذ يخلونها بأتعابهم وبأساميهم فصعب يجيبلك شخص من برى محترف مايعرف عنه شي حتى لو من عائلة طليق .. احنا نوضح الفكره لااكثر ولا اقل لسنا مندفعين وشكرا لك
بواسطة طالب جديد (128 نقاط)  
+2 تصويتات
جيت ارد وادافع عن الاستاذ ابراهيم عادل

لقيت عائلة طليق عملين الواجب

عاش
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+2 تصويتات
للاسف مفيش فايده وحل مع الشباب ولكن الي اقدر اقوله انا المستر جزائه علي الخير سوف يأخذه من الله باذن الله وليس منا لانه لا يريد منا سوي مساعدتنا في حياتنا المهنيه
بواسطة طالب جديد (127 نقاط)  
+1 تصويت
الاستاذ عنده افضل المبرمجين وهم يعملون على التطبيق الان، وانت ليس لك الحق في محاسبة الاستاذ
بواسطة طالب متحمس (922 نقاط)  
عفوا، لكن أحس أنه (ليس لك الحق) تعبير خشن
+1 تصويت
لو سمحت .. الاستاذ قاعد يبذل قصارى جهده وياليت شفت الحلقه لم تكلم عن اللي قاعد يصير قبل لاتقول محترف برمجه الاستاذ محترف ومعاه طاقم عمل لايستهان به والتطبيق اتأخر طيب اذا تأخر ؟ كله شهر اللي تأخر عنه اصحاب الايفون لم كانو ينتظرون زا اميركان قعدو سنه ينتظرون وفيه دروس نازله ع طليق راجعوها لين ينزل وهانت ماعاد باقي الا القليل اضافه الى ذلك ترى حتى الدروس موقفه ع تطبيق طليق
بواسطة طالب متحمس (922 نقاط)  
أنا كنت أنتظر ZamericanEnglish (وجه باكي)
رغم انه كان عندي بلاندرويد بس والله ماصدقت لين نزل ع الايفون وحملته  ماانسى هذيك الايام
125 Online Users
0 Guest 125 Member
Today Visits : 45985
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44216124

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...