First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

3PQuestions on Taleek iOS APP [ تمت إجابته ]

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (9 نقاط)  
+1 تصويت
97 مشاهدات
Dear Community,

I'm using Taleek on IOS and have some questions .

1-the writing direction in the discussion forum  is from right to left. .It's really confusing, special if you don't have  Arabic keyboard. Is ether anyway to adjust it?

2- I'm using Taleek IOS but I'm not seeing the placement test option on the App .I want to learn a language without starting from scratch .Is there anything I should have changed ?

3- While Pausing the video to take notes , the pause icon is exactly in the middle of the screen and thus covering the words in this area

I hope I can find some help here.

thanks a lot in advance. Glad to be here.
تمت إجابته

1 إجابة واحدة

بواسطة طالب جديد (37 نقاط)  
مختارة بواسطة
0 تصويتات

أفضل إجابة
صراحة صعب على حد من الطلبة اني يجاوبك على الاسئله دي لان واحد و تلاته دي من المبرمجين القائمين على الموقع او التطبيق

بالنسبه ل ١ ممكن تفتح الموقع من الموبايل و تكتب بالعربي عادي و لو انا فهمت من كلامك ان معاك ايفون ثيعني ممكن تفتح سفاري و تعمل اللي الحركه هيا يفتح الموقع بس بنسخه الاكمبيوتر مش بنسخه الفون من فوق على الشمال و بيكون الموقع زي نسخه الكمبيوتر بالظبت و طبعا تقدر تكتب بالعربي

بالنسبه للسوال رقم ٢ انا مش فاهم قصدك اوي فين المشكله بس لازم تفعل الاميل من لينك بيتبعتلك علي الميل ولو عايز تتعلم ركتر من لغه للاسف لازم يكونن ليك اكتر من حساب على الطبيق
63 Online Users
0 Guest 63 Member
Today Visits : 30628
Yesterday Visits : 65470
Total Visits : 47134606

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.7ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...