First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

عندي استفسار [ تمت إجابته ]

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+6 تصويتات
558 مشاهدات
مااعرف هل سؤالي يوافق قوانين المنتدى او لا

ولكن اريد ان اطرح فكرة لأخواتي واخواني

هل من الممكن وضع ملفات pdf الخاصة بالدروس هنا بالمنتدى ؟ واتمنى ان نتعاون ونضع ملفات جميع اللغات اذا تمت الموافقه ع سؤالي انا سوف اضع ملفات اللغة الصينيه ليستفيد غيري ولاحظت العديد من الاشخاص اللذين يبحثون عن تطبيق طليق لغاية الملفات لكي يتدربو ع الكتابة فقلت لا بأس ان اضعها بعد اذن الاستاذ ابراهيم عادل وطاقم العمل  اذا ممكن طبعا  منكم جميعا ان نتعاون واذا سؤالي يوجد به احراج فأنا اعتذر من الجميع
تم إغلاقه بملاحظة: تمت الاجابه..

3 إجابة

بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+2 تصويتات
السلام عليكم... اعتقد ان هذه ميزه خاصه بالتطبيق وعرضها في التطبيق مجاني لكن تحميلها مدفوع

وانت بذلك ترفعيها في مكان اخر غير التطبيق ف من الافضل ان تظل كما هي

لكن علي العموم سأتأكد واخبرك ان شاءالله
اخي انا لااضعها ولا اخالف القوانين كل مافي الامر ولا راح اضعها مدفوعة انت لم بتضغط ع خاصية تحميل الملف بيحولك ع الصفحة نضع هذي الصفحه للفايده فقط وتقليل من سؤال اين التطبيق لانه الاغلب عاوز التطبيق عشان ملفات pdf وطباعتها للمراجعه انا كل نيتي بساعدهم لانه بعد تواصل معهم الاغلب منهم طلبوها للمراجعه  واذا فيه مشكله فأنا اعتذر
عارف والله ومفيش داعي للاعتذار بس اتاكد الاول وهقولك علشان ميحصلش مشكله
شاكرة وممنونة لحضرتك الله يسعدك
.. الملفات ما ينفع أبدا اي حد هنا بالمنتدي ينزلها نهائي لأنها ملكية وخاصة بالاستاذ ... هو نفسه قال في أخطاء ياما وقع فيها في قناة زي أميركان . وعلمته انه ما هيقع فيها تاني .. عشان كده الملفات ع التطبيق مجاني فقط للمشاهده داخل التطبيق المشترك فقط يقدر يحملها .. قبل كده في ناس ياما اخذت الملفات ونسبوها لأنفسهم . سرقه علني ... يعني مخالف . الموقع شئ والتطبيق شئ تاني ...
ف ممنوع
يعطيك العافيه شكرا لك
بواسطة طالب عالمي (7.7ألف نقاط)  
+1 تصويت
هل تقصدين ملفات ال pdf اللي بتكون في التطبيق ولا شي تاني ؟ :)
ايوه اللي بتكون بتطبيق طليق ياحبيبتي لكل متعلم ع التطبيق بينزل ملف بي دي اف لحد ماينزل التطبيق لانه اغلب الناس عاوزين يطبعو الملفات ويتدربو وخصوصا اني بواجههم بشكل يومي بحسابات المواقع التواصل بمنشورات طليق بيسألو عن التطبيق عشان الملفات
نعم ! أنا من الاشخاص الذين يرغبون بالتدرب وبشدة !❤❤
اتمنى أن يفعلو كذلك ولكن من سيفعل ؟
انها فكرة جمييلة حقا !❤❤
اي لغة انتي بتتعلمي اذا صيني فـ راح اضعها قريبا بعد ماباخذ اذن طاقم العمل و ان شاءالله اخواني واخواتي اللي عندهم التطبيق ينزلو باقي اللغات
انا بتعلم التركي ! :))
مع الاسف مابتعلم تركي الله يوفقك يارب وان شاءالله ناخذ رد من الاستاذ ابراهيم عادل وطاقم العمل وينزلون الملفات يارب
بواسطة طالب متحمس (919 نقاط)  
+1 تصويت
صراحه مش عارفه اذا كان ده ممكن ولا لاكن استاذ ابراهيم وضح سبب أن ملفات الpdf ماتخرجش برا تطبيق طليق أن الملفات الى كانت على zamricanenglish كان فى ناس بتاخدها وتطبعها وتبيعها بفلوس واستاذ ابراهيم عاملها مجانا بس كده
طيب حبيبتي حنا مش راح ناخذها ونطبعها ونبيعها حنا راح نضعها لوجه الله لحد ماينزل التطبيق وهذي الفئة موجوده دامه نزل التطبيق راح ياخذون اكيد شخص منهم عنده جهاز ابل اللي ماعنده ذمة راح يعمل المستحيل والله يهديهم يارب وحنا نيتنا عمل الخير ماراح ناخذ عليها فلوس حنا كل اللي راح نعمله نضع الروابط بالمنتدى للناس المحتاجه اللي كل يوم بواجههم بمواقع التواصل الاجتماعي اغلبيتهم لم بسأل ليه محتاجين التطبيق عشان الملفات والله يعني تكلمت مع فئة منهم واستفسرت واقولهم راجعو من اليوتيوب يقولونلي بنراجع بس محتاجين الملفات عشان نتعلم وخصوصا متعلمين الصينيه مثلي والله اغلبهم مش عارفين يكتبو الرموز كويس ولهذا السبب انا وضعت هذي الفكره عشان بنساعدهم وبنخفف ضغط من كثرت السؤال عن  اين التطبيق + وبيقدرو يراجعو ويكتبو كويس
بواسطة طالب متحمس (919 نقاط)  
انا فاهمه قصد حضرتك اكيد بس كنت بوضح السبب إلى ممكن تتعمل علشانه انا ايضا من متعلمى الصينيه واندرويد وانتظر
وانا انتظر الرد من طاقم العمل عشان المنتدى
119 Online Users
0 Guest 119 Member
Today Visits : 45486
Yesterday Visits : 64489
Total Visits : 45468874

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...