First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

انا اتعلم الفرنسية والإنجليزية ولا أجد صعوبة في ذلك على عكس آراء الآخرين
تم إغلاقه بملاحظة: تمت إجابته.

4 إجابة

بواسطة طالب جديد (121 نقاط)  
0 تصويتات
It’s ok .keep going, my friend
بواسطة طالب جديد (3 نقاط)  
0 تصويتات
لا توجد مشكله ابدا في تعلم الإنجليزية على ZAmerican  والفرنسية على Taleek لكن إذا كنت ستبدأ فأبدا بطليق وألا فأكمل كما أنت واستعن بطليق للمراجعة والتذكر بجانب المراجعه على ZAmerican
بواسطة طالب مبتدئ (187 نقاط)  
لا انا مش مبتدئ في الإنجليزية ولكن أنا مبتدئ في الفرنسية وعشان كده بتعلم الفرنسية على طليق
بواسطة طالب مبتدئ (230 نقاط)  
0 تصويتات
ان كنت في المستوى الثالث على زي امريكان فحرام يعني تضيع كل مجهودك وتعيد من الصفر مع طليق.

من الافضل ان تُكمل مع زي امريكان وتدرس في طليق على سبيل المراجعة.

وتدرس فرنسية عادي جدا على طليق

'مثلما افعل شخصيا'
لا انا لسه في المستوى الاول في التطبيق ، أنا بعمل زيك برضو
بواسطة طالب متحمس (739 نقاط)  
0 تصويتات
بعمل نفس الموضوع بس برضو لما بينزل فيديو ع طليق برضو بشوفه كنوع من المراجعة
بس المنهج اللي ماشي بيه أستاذ إبراهيم على طليق غير اللي ماشي بيه على ZAmerican English
بواسطة طالب متحمس (739 نقاط)  
اللي لاحظته ان طليق بيبدأ للي مستواهم اقل من اللي بيبدأوا ف z american
لاني بتابع برضو طليق كمراجعة لقيته بيبدا بطريقة تناسب للي يعرف الحروف والكلمات والجمل البسيطة
وكمان لازم يكون في اختلاف والا كان استاذ ابراهيم نزل فيديوهات z american ووفر وقته بس اكيد حب يعمل فيديوهات جديدة بمنظور تاني وملاحظات يكون لاحظها ف الفيديوهات القديمة
126 Online Users
0 Guest 126 Member
Today Visits : 32104
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44202257

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...