First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

ياريت الاستاذ ابراهيم يرفع حد الحلقات المتاحة  للفرد كل يوم لأن حلقتين بجد مش كفاية بالأخص ليفل A1 او يخليهم حلقتين بس يفتح المراجعة للفيديوهات اللي شوفتها

تمت إجابته

1 إجابة واحدة

بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+1 تصويت

أفضل إجابة
لا كفاية انت بتدرس حضرتك لغة فمحتاج درس الى درسين لااكثر

وهو المستر بنفسه اتكلم عن هذا الموضوع واضافة الى ذلك المستر مايقدر يرفع من الحد فيه تكلفه كبيرة عليه وراح يكون فيه ضغط ع السيرفر

واصلا يعني المستوى الاول راح ينتهي لجميع اللغات

والمستوى الاول هو الاساس حلو انه درسين

وكمان ع المراجعة تقدر تراجع بس لاتفتح دروس جديده بالاول راجع الدروس ولا تحل الاختبار وبعدين افتح دروس جديدة عادي جدا ويارب اكون افدتك
بواسطة طالب جديد (21 نقاط)  
انا متفهم موضوع التكلفة العالي وغير كدة مصاريف الاستاذة كمان بس  لازم احل الاختبار وألا مش هتبقي مراجعة
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
وليش تحله لا المراجعة انك تذاكر الدرس لااكثر ولا اقل واذا انت حاب تختبر نفسك اعمل اختبار لنفسك وصحح لنفسك والله كده هتستفيد انا بعملها مراجعه ع جميع الدروس بمارس فيها النطق والكتابة والقراءة واخيرا الممارسه بمارس اللغة مع نفسي وبشوف نطقي بالمرايه بسأل وبجاوب باللغة اللي بتعلمها اعمل كده وشوف بنفسك
123 Online Users
0 Guest 123 Member
Today Visits : 8961
Yesterday Visits : 65156
Total Visits : 45674394

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...