First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

وداع من «cute girl»☘️ لكم

في تصنيف شات طليق
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
+10 تصويتات
227 مشاهدات

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخوان ✨

بصراحة ساترك المنتدى ولن احضر كثيرا الى هنا وشكرا لكم لقد سسرت بمعرفتكم 

وفي حقيقت الامر ليس هنالك اي سبب .( ان اهلي ليس لهم علاقه هذه المرة ) . .. ولكن في الفترة الاخير بسبب كوني اضحك كثيرا و امزح شعرت ان وجودي بداء يضايقكم لذلك قررت الرحيل افضل من ان ازعج اي احد منكم و ع قولت المثل (( الباب الي يجي منه ريح سدو و ستريح )) 

لذكل شكرا لكم ع تحملي و شكرا لنفسي لان تحملتكم 

ساحاول أن أتتي هنا ان أستطع وهذا شبه مستحيل والى اللقاء broken heartcrying

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

7 إجابة

بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
+6 تصويتات
تعالى هنا رايحة فين

وليه بتقولى كدة

بلاش تقولى كدة تانى وهتخليكى معانا مش هتمشى

محدش بيضايق منك

واحنا اصلا مبنزعلش من بعض لأن احنا اخوات
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
اسفه انا قلبي انكسر الصراحة
بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
مهما كان اللى حصل
انتى ليه تزعلى
اه هتضايقى شوية بس صدقينى هتنسى بسرعة  الزعل لما تعاشريهم هتلاقى نفسك مهما عملوا او حد اتضايق منك مش ممكن تزعلى
لأنك هتحسى بإحساس إنهم اخواتك نفس الاحساس اللى بحسه  
ولما حد منهم يغيب بتضايق بس بعذر
بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
بلاش اى حاجة تضايقك من المنتدى تروحى تمشى
اه اقفلى اقعدى مع نفسك هتهدى وهتلاقى نفسك رجعتى تانى
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
حسناً أن شاء الله
ثانيا انا بسرعه انسه حاحول
بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
اتمنا إنك متمشيش
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
لا تخافي
فش الشراب ❤️
بواسطة طالب عالمي (6.8ألف نقاط)  
+6 تصويتات

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ❤️

ليه كدة بس تحزنينا بها الخبر ⁦( ・ั﹏・ั)⁩

ليه راح تتركى المنتدى ؟!!!

بالعكس فرحانين جداا وأنت ِ معانا طبعا ❤️❤️

بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
كيفك يا اختي ؟!
بصراحة انا باخذ الصغير اكبيره ومش اتحمل حد بسس انا قنوعه شوي ✨❤️ هههههه
بواسطة طالب عالمي (6.8ألف نقاط)  
ههههه بس برضو مش تسيبى المنتدى تمام
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
بصراحة اذا عجبني اسيبو انا خاليه من شي اسمو مشاعر هههههه
بواسطة طالب عالمي (6.8ألف نقاط)  
ههههه لا مش تتركيه هتحرمينا منك ⁦(╯︵╰,)⁩
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
لا مشى رايحه حاقى معاكم اكيد
كنت بمزح ❤️❤️❤️❤️✨
بواسطة طالب عالمي (8.6ألف نقاط)  
+6 تصويتات
شو يا رسل هاد مو سببب لحتى تتركي

ومين قال اصلا انك تقيلة علينا او ازعجتينا مين قالك هاد انتي اختنا الصغيرة العسل الى ما نزعل منها ابدا

لا تعملي كده مش موافقين على رحيلك كلنا حصلت معنا مشاكل هنا وانا شخصيا حصلت معي مشكلة هنا لكن ما تركت وبقيت مع اخواتي واصحابي

اعملي متلي انا تركت بعد مشكلة 20 يوم تقريبا ورجعت بعدها لاصحابي واخواتي تاني

لا تضايقي حالك على شي مو مستاهل وتتركينا وتروحي انتي فرد منا واختنا الصغيرة

ارجعي فكري تاني يا رسل
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
شكرا لكي عزيزتي انتي فدوة ❤️✨
طب افكر إذا عقلي الي مش يقتنع احول اقنعه هههههه
بواسطة طالب عالمي (8.5ألف نقاط)  
+5 تصويتات

اوع تعملي كذا

أنت cute المنتدى كلنا مرت علينا مثل 

هذا الظروف و مازلنا صاااامدين

بواسطة طالب عالمي (5.9ألف نقاط)  
انا ما مرت علي

بس شنو يعني واذا الواحد ضحك  
بلا دراما رسل احنا ماننزعج من احد نهائيا
اصلا حلوة اجواء الضحك والتفاهة وهيك واحد يطلع الطفل الي جواه
ولا انت عندك راي ثاني يا رفيق
بواسطة طالب محترف (3.6ألف نقاط)  
التفاهة والطفل ده انت يجدع ههههههههه انا فطست ضحك
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
شكرا لك اخي جرير ☘️✨❤️
صامدين وكذا انا مش من الصامدين انا من المسحولين هههههه
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
عبد الخالق حته لو مره بيك انته ما عندك مشاعر تحس بيهن عاتي عاتي  هههههه ولك هو اني اضحك لو ابتلي واني مطورة بالتفاهة وكذا هههههه هههههه هههههه هههههه هههههه هههههه
بصراحة اني بعدني عايشه بالطفوله هههههه
بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
ههههههه انا افتكرت انا الوحيدة اللى طفلة وتافهة
طلع إن فى حد زيي
مفيش مانع لو طلعنا الطفولة اللى جوانا
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
ايوه كلامك صحيح مفيش مشكله يعني هههههه
بواسطة طالب محترف (3.6ألف نقاط)  
لا يا رؤى احنا كلنا اطفال متطورين هنا ههههههههه
بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
هههههههههه
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+5 تصويتات
بالعكس اختي وجودك يسعدنا

ابقي معنا .
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
ومايكاد حابجي شكرا جزيلا
ان شاء الله
بواسطة طالب محترف (3.6ألف نقاط)  
+4 تصويتات
وه متى حصل كدة وازاي ومين بيضايق من مزح التاني هون أو مين ال ضايقك وشلون سالفة الاولى

راجعي قرارك مرة اخرى وهتغيريه ان شاء الله مينفعش كدة

قليلي ال زعلك وهضربه عادي بس لي ده كله
بواسطة طالب متميز (2.1ألف نقاط)  
انا و انت تعيسان يا اخي
لم تقرا تعليقاتنا حتى
ليلة تعيسة
بالتوفيق ........
بواسطة طالب متميز (2.1ألف نقاط)  
0 تصويتات
و عليكم السلام

اممم نعم , متى ستذهبين لأجهز لك الحقائب

و لكن تذكري دوما , ما هي عاقبة من لا يسمع كلام الماما ؟

و أيضا ماذا تقصدين شكرا لكم ع تحملي و شكرا لنفسي لتحملكم

لنجتاز الأولى

هل نحن سمان لتلك الدرجة يعني

أعرف بأني لست رشيقة

ولكنني لست ثقيلة لتلك الدرجة

غضبت منك كثيرا

وعقابا لك , سأحتجزك في طليق إلى الأبد ههههه(ضجكة شريرة ) ههههه

بالتوفيق .............
31 Online Users
0 Guest 31 Member
Today Visits : 27570
Yesterday Visits : 24569
Total Visits : 27897885

24.5ألف أسئلة

122ألف إجابة

152ألف تعليقات

27.7ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
...