First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

" طليق فى ساعة تاريخية " ❤ Mervat ❤

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب عالمي (6.4ألف نقاط)  
+26 تصويتات
3.3ألف مشاهدات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

مساء الخير جميعا

اتفضلوا اقعدوا مش عايزة حد واقف فى حصتى ههههه قصدى منشورى أ - جعفر و أ - السراب فين باقى الاعضاء ....اااه قولتولى يأما بيذاكروا ياما بيشتغلوا...

طب مليار هات طلاب الثانوية العامة وتعالوا مافيهاش حاجة لو استريحتوا من المذاكرة خمس دقايق وانت يا نوجا جمعى طلاب الجامعة وتعالوا مش هأخركم ولو جيتوا كلكم هاندعيلكم تنجحوا والامتحانات تيجى سهلة باذن الله وانت يا مرام جمعى الباقيين الدوام خلص من ساعة انا مرقباكم ههههههه.

الحمد لله العدد كده حلو قوووى يالا نبدا بسم الله توكلنا على الله.

انا جمعتكوا النهاردة بالتحديد عشان ده دورى فى حملة طليق فى ساعة تاريخية بس

مش عشان اقولكم اننا هانتجمع يوم السبت 19 يونيو 2021 نووووو

ولا عشان اقولكم انه هايكون يوم عالمى وان الساعة 8 بتوقيت القاهرة ميعاد التجمع هاتكون ساعة تاريخية فى عمر طليق بردوا نوووووو

ولا قصدى تعرفوا ان صاحب الفكرة هو Mohamma dbattik وان الفريق مكون من Romantic love - Mervat - Ruba elzamel - Jareer almanaia - Queen myself - Bara'a - Simran - Nouf - Dr Abeer - Salma said - Safinaz

وان الفريق ده محتاج دعمكم عشان الفكرة تنجح ونوصل بالساعة دى لقمة التفاعل .

لكن عايزة اقولكم ان فى واحد تعب كتير واعطانا من جهده وصحته ووقته ووقت عيلته عشان نتعلم لغة ونتعلمها مش بالطرق التقليدية لاء بطريقة مختلفة واسلوب مختلف قربنا كلنا منه وحببنا فيه وفى علمه وغير حلمنا وقدر يغير تفكيرنا وايمانا بقدراتنا وهدفنا من ناس عايزة تتعلم تعرف تتكلم لغة لناس هدفها اكبر هدفها الاتقان وزيادة ثقافتها والرغبة فى معرفة ثقافة شعوب اخرى وكمان طموحه ماوقفش لحد هنا  لاء خلانا عايزين مش بس نتعلم لغة واحدة لاء نحب لغات تانية ونطلب نتعلمها وده بعد ما عملنا طليق عشان ننطلق ونتعلم اكتر من لغة. 

هذا الانسان تحمل الكثير من الاعباء والضغط وحملات الهاكرز على zamerican english و طليق بالاضافة الى سرقة مجهوده و...و.... حتى انه اصيب مرتين بكوفيد 19 ورغم ذلك ظل يعمل وهو مريض من اجل الوفاء بعهوده لنا وطبعا كلكم عارفين انى باتكلم عن م ابراهيم عادل واللى عمل عشانا كل ده وان ده الوقت اللى نبدأ فيه نعمل حاجة عشانه حتى وان كانت بسيطة بس هاتفرحه.

احنا متجميعين الساعة 8 م يوم السبت الجاى عشان نقدمله حاجة بسيطه تفرحه ونقوله احنا معاك واكيد انتم كمان عايزين تعملوا زينا واكتر واكيد كل اللى قرأ الكام سطر دول عايز يشارك واحنا كمان مستنينكم تشاركونا وتفرحوا معانا وتنضموا لفريق طليق فى ساعته التاريخية لان من غيركم مش هاننجح واحنا بنتمنى ننجح ونفرحه معاكم .

فى الساعة دى كل واحد مننا جميعا هايفضل على الموقع متواصل مع كل الموجودين على مدار الساعة يكتب منشور او يعلق على باقى المنشورات او يعمل تصويت المهم نفضل كلنا لحد مانوصل او نعدي 100 مشارك ونقدر ناخد صورة باسمائنا زي الصورة دى واحلى.

كده عرفتوا كل حاجة امشى انا بقى ومستنياكم فى التعليقات تقولولى مين هايشارك وحابب يشارك ازاى ولو حد يحب اشارك معاه فى اعداد اى منشور او سلسلة ونساعد بعض انا معاكم وبحبكم جداااااااا وقلوب كتيررررر

ااااوباااا نسيت اقولكم انا عاملكم رحلة يومها لمدينة شرق اسيوية... ااااااايوة هى بعينها اللى عايز يجى معايا يومها يشاركنا هاتكفل بمصاريف السفر والتسوق ههههههه وكمان فى هدية لافضل تعليق واللى مش عايز هادفعه تمن التذكرة اللى هاترجع ههههههه واللى عايز يستفسر عن شئ يقدر يستفسر من هنا.

❤❤دمتم جميعا بخير ❤❤

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

27 إجابة

بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
+3 تصويتات

انتوا نسيتونى هنا فى الزاويه

هو انا مش باينه والا ايه ههههه ممكن اكون لابسه طاقيه الاخفاء هههه 

المهم ربنا يسهل واكون موجوده بإذن الله دا لو النت مفصلش وحتى دا انا اشحت نت بس احضر ههههه 

#كلنا_موجودين

هههههههههه ضحكتيني كتير نور دمك خفيف قووووي ❤❤❤❤❤ ما نقدرش ننساكي يا جميل بس اقلعي الطاقية عشان نشوفك ههههههه
ان شاء الله النت مش هايفصل وان شاء الله هاتشاركي معانا يا قمر ويكون يوم جميل وعالمي زي ما بنتمني
مستنياكي يا جميل ❤❤❤❤
بواسطة طالب متحمس (641 نقاط)  
+3 تصويتات

وفقكم الله 

إن شاء الله نكون عند حسن الظن 

اهلا بيك حسن نورتنا ❤
مبسوطة انك هاتشارك معانا وان شاء الله تعمل منشور هايل وكلنا هانشجعك وباذن الله اليوم ينجح بيكم وبمشاركتكم
شكرا حسن ❤
شكرا
إن شاء الله
لدي الكثير من المواضيع لكن هذه الأيام مشغول بالإمتحانات. إن شاء الله بعد اجتيازهم أشارك أكثر.
بس تبقي معانا يوم السبت اتفقنا ؟ عشان ادعيلك ههههه
بالطبع
هل يوجد من يضيع حفلة كهذه ؟
هل يجب  إحضار الهدايا هههه
أم الإكتفاء بالحضور فقط
هداياااااا قلبي الضعيف لايتحمل هههههه ويا سلام لو شيكولاته ❤❤❤❤❤
لاء تعالي المرة دي فاضي والمرة الجاية هاتلي معاك شيكولاته ههههه
إن شاء الله
حسن فينك منتظرينك في منشور تنظيم الفاعلية
شكرا
لقد رأيته
فقط ذهبت لصلاة المغرب
العفو حسن
بواسطة طالب مبتدئ (408 نقاط)  
+3 تصويتات

فكرة رائعة جدا أن شاء اللّه سوف نشارك وأن شاء اللّه سوف تكون أروع ساعة

نعم للأستاذ إبراهيم عادل فضل كبير جداً علينا وهذا ابسط شيء نعمله له إلى جانب الدعاء له بأن يحميه اللّه ويحفظه ويسعده ويديم عليه الصحة والعافية والتوفيق في كل أمور حياته

كل الشكر لكم ♥️

مبسوطة قووووي انك هاتشارك معانا ربنا يكرمك وييسرلك كل الخير وان شاء الله تكون ساعة اكثر من رائعة ونقدر نفرحه ولو بحاجة بسيطة
منتظرينك شهاب باذن الله يوم السبت اوعي تنسي ههههه
آمين يارب وإياكِ أختي مرفت
أن شاء اللّه لن أنسى على الرغم من أن لدي امتحانات بس أن شاء اللّه سوف أحاول بقدر المستطاع أن اتواجد بينكم في هذه الساعة التاريخية
ان شاء الله تحضر معانا وندعيلك جميعا بالنجاح وباذن الله تجيب اعلي الدرجات وتكون الامتحانات كلها سهلة عليك وتفرح باذن الله كما تتمني
شهاب انت ثانوية عامة ؟
آمين يارب بارك اللّه فيك
لا أنا لست ثانوية عامة أنا سنة ثانية جامعة كلية الطب
بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
+2 تصويتات
كلام كتير وجميل ♥️ سلمت يداك ميرفت بالتوفيق إن شاء الله
تسلم اكرم ❤ اللهم امين يارب العالمين واياكم
بواسطة طالب متحمس (536 نقاط)  
+2 تصويتات

انا موافقة و رح كون موجودة بإدن الله و مجهزة مواضيع حلوة مع ناس حلوة

اللهم امين يارب العالمين واياكم ياجميل ويزيدك من فضله ونعمة ❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤
ايه فينك منتظرينك في منشور تنظيم فاعلية ساعة طليق
اي منشور
بواسطة طالب متحمس (919 نقاط)  
+2 تصويتات
طلاب الثانوية العامة جم اهو هههههه

متحمسه جدا للرحله

واكيد هشارك
بواسطة طالب عالمي (6.6ألف نقاط)  
أهلا بك معانا
بتنوري اختي
وحشتيني قووووي يا اميرة انت تعالي بس وانا هاقعدك علي الجناح في الهواء الطلق هههههههه
مستنياكي اميرتي ❤❤❤❤
تسلميلى ي قمر
ههههههه وانا موافقه اقعد على الجناح
انا مفضيه نفس الوقت وجايه إن شاء الله
بواسطة طالب عالمي (6.6ألف نقاط)  
الله يسلمك اختي ❤️
اميرة مستنياكي في منشور التنظيم عايزينك هناك يا بطوط
فين منشور التنظيم ويعنى ايه هههههه
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+2 تصويتات

يعني بطمة فرفوشة الموقع لازم تكون طاغية في كل حاجة 

اي دا يا ميرو اي الروعة دي بجد تحفة منشور يجنن اسلوبك ده هو الى جذب كل الاعضاء لعندك يا جميل 

بجد انتي رائعة وومميز اوي يا ميرو وكل حاجة منيح بتعجبني اوي 

اتمنى التوفيق الكم حبيتي والنجاح ويا رب تكون احلى ساعة وبما انو هتكوني مجودة فهي كذلك 

تحياتي smiley

والله وحشتيني قووووي شهود ❤❤❤❤❤
انا مش عارفة اقول ايه بعد كل الكلام الحلو ده والله مش لاقية كلام يعبرك علي الاحساس اللي وصلتهولي وتشجيعك الجميل وكلامك الاكثر من رائع بس ده كتير علي يا شهود وتسلميلي يا قلبي ويرزقك كل الخير والفرح والسعادة ويبعد عنك كل شر ويوفقك دايما ❤❤❤❤
دمت بخير وسعادة وصحة وعافية وهافضل مستنياكي تقوليلي المنشور اللي هاتشاركي بيه لاني مش هاقبل منك اعذار مستنياكي ❤❤❤❤
انتي الي وحشني اوووي والله
لا في حاجة كتير عليك يا جميل كم ميرو احنا عندنا وانا الى سعيدة لاني خليتك سعيدة يا قمر ويا رب دائما وعلى طول
بس يا ميرو انا مش هشارك بجد امتحانات الثانوية بعد 5 ايام بس وانا لازم ادرس فمش نقدر اكون مجودة
ربنا معاكي شهود وهادعيلك تنجحي وتوصلي لاعلي الدرجات والامتحانات تكون سهلة عليكي واشوفك دايما ناجحة وسعيدة ويفرح قلبك وتحققي كل اللي تتمنيه يا قلبي ❤❤❤❤
حبيتي قلبي يا ميرووو يا رب يا رب يسمع من بقك ربنا
شكرا حبيبي ❤️❤️❤️
العفو يا جميل ❤❤❤
ربنا معاكي ومع كل كل طلاب الثانوية العامة ويوفقكم جميعا ونفرح بنتيجتكم ونعمل احلي حفلة هنا علي طليق
114 Online Users
0 Guest 114 Member
Today Visits : 53552
Yesterday Visits : 64489
Total Visits : 45476937

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...