First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

انا كنت في مستوي متقدم ف ذى اميريكان وبدات في طليق لكن ميزه الملخصات غير متوفره لماذا؟؟؟

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

6 إجابة

بواسطة طالب عالمي (5.7ألف نقاط)  
+4 تصويتات

أهلا بك ..

الاستاذ لم يُغير كلامه أبدا الاستاذ يعد و يوفي و أكتر كمان ..الأستاذ ذكر أن الملخصات مجانية ، و بالفعل هي مجانية ..بإمكانك مشاهدتها بعد كل درس بسهولة تامة ..

أما عن تحميل الملخصات فهو مدفوع ..
و ذلك لعدة أسباب : 

تكلفة كبيرة جدا على السيرفر و ضغط كبير و يحتاج إلى أموال كثيرة ..

و ايضا كما حدث في ذا امريكان انجلش البعض يأخذ الملخصات و يسرقونها و ينسبوها لأنفسهم و يبيعهوها و هكذا ..

التعليم على التطبيق مجاني تماما .. 
اتمنى أن اكون أوضحت لك ..

دمت بخير 

بواسطة طالب جديد (48 نقاط)  
تمام متشكر جدا ليك
العفو في خدمتك دائما بإذن الله
تشرفنا جدا بوجودك معنا ♥️
طيب ممكن استفسار بس؟؟
هو مش ممكن تنزل الملخصات دى في خانه الداونلودز بحيث يمكننا رؤيتعا بدون انترنت ولا يممكن للبعض تحميلها لسرقتها
استفسار فقط؟؟❤
أسأل زي ما تحب و انا تحت امرك ❤️
والله مستر إبراهيم عايز يتيح كل دا مجانا بس دا بيتكلف كتير جدا جدا و بيسبب ضغط كبير على السيرفر اللي تكلفته عالية و بعد التحميل زي ما انت قولت ممكن تتسرق بالفعل ..في حلقات مثلا في الصيني و الانجليزي في الملخص من تحت في شيت للتمرين على الكتابة دا تقدر تحمله و تطبعه عادي ..أي استفسار تحت امرك ❤️
بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
+2 تصويتات
نعم مجانية على تطبيق ولكن تحميلها يحتاج إشتراك السبب هو أن البعض يتاجر فيهم وبثمن فوق اللازم لهذا جعل يترك كل شي على تطبيق

دمتم للمعرفة أوفياء
متشكر ليك
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
0 تصويتات
لماذا !حضرتك هو مااخلف بكلامه ركز بكلامه كويس الملخصات اللي بتقول عنها شفت عملو فيها ايه بزا اميركان اخذو تعبه ونسبوه لهم وصارت تنباع مبالغ وهو عاملها مجانا ثانيا هنا تسع لغات والسيرفرات غاليه .. فيه فقط الشيت هو المجانا والملفات سهل الموضوع اكتبها عندك بورقه تقدر تفتح وتشوف بس تحميل بإشتراك
بواسطة طالب جديد (2 نقاط)  
ازاي احمل الشيت ؟؟؟؟
بواسطة طالب متحمس (919 نقاط)  
0 تصويتات
السلام عليكم

مبدأيا الاستاذ عمره م وعد بحاجه وخلف  والملخصات مجانيه وتقدر تشوفها بعد الدرس مباشره من خلال التطبيق لاكن تحميلها خارج التطبيق هو إلى مش متاح وده لان فى ناس بتاخد الملخصات دى تطبعها وتبعها والأستاذ عاملها مجانا
مقصدش اى حاجه وحشه للاستاذ صدقينى انا كنت بستفسر بس وفهمت الاجابه وشكرا ليكى
اكيد طبعا اعذرنى لو حسيت أن طريقه الكلام ناشفه شويه بس لا والله مش كده فى النهايه احنا بنكتب مش شايفين تعابير وشنا
بالتوفيق
طب ازاى احمله واشغله اوفلاين الابلكيشن مش بيفتح غير اونلاين؟؟
ده للمشتركين فقط لازم يكون متوصل بالنت
بواسطة طالب متحمس (909 نقاط)  
0 تصويتات
السلام عليكم

تحميل الملخص لجهازك غير مسموح سواء اشتركت ام لا.

لكن تحميل الملخص على التطبيق لمشاهدته اوف لاين مسموح للمشتركين فقط.
طب ازاى احمله واشغله اوفلاين والابلكيشن مبيفتحش غير اونلاين؟؟
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
0 تصويتات
هو انت تشوف الملخص عادي بالمجان

لكن تحمله لا

هو قال عمل كده عشان في ناس بتاخد مجهوده وتنزله هي وتعمل كتب وتكسب منها من مجهوده

انا معاك ان الموضوع رخم شويه بس ممكن تكتب بقي ده الحل
شكرا يا يوستينا الاجابه وصلت❤
180 Online Users
0 Guest 180 Member
Today Visits : 19171
Yesterday Visits : 55702
Total Visits : 44244996

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...