First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

أحد نجوم الموقع

في تصنيف تجارب شخصيه
بواسطة طالب عالمي (5.7ألف نقاط)  
+26 تصويتات
3.5ألف مشاهدات

اليوم ثالث ايام العيد بتوقيت *سوريا * ❤️❤️❤️.

و يوم ميلاد  احلى سمووور على الكوكب  

Simran

حبيت اشارككم يا اجمل عائلة ❤️

❤️❤️❤️❤️❤️

وحبيت نقولها كل عام و هي بخير و صحة و سعادة الفنانة الجميلة ❤️❤️❤️❤️ ،صاحبة القلب الطيب و النقي ❤️❤️❤️

من الطف الناس على هذا الكوكب ❤️

اليوم فعلا من اسعد الايام ..❤️

انا شكري و امتناني لن يكفي للموقع الذي جمعنا جميعا في حب و ود و احترام سعيدة جدا بمعرفتي لكم ❤️❤️❤️❤️❤️

،

نقولها كلنا كل عام و انتي طيبة سمووور و بنحبك كتيررررر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ الحكي ما بيعبر عن اللي في قلبنا الك اكييييد و فخووورة جدا بمعرفتي لك 

قولولها جميعا كل عام و انت بخيررر سموووور ♥️♥️♥️♥️♥️♥️

التهنئه هذه ايضا من براء الجميلة ❤️و زملائنا و جميع عائلة طليق❤️

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

22 إجابة

بواسطة طالب متميز (1.7ألف نقاط)  
+3 تصويتات

السلام عليكم

كل عام وأنتي بألف خير سموره ⁦(。♡‿♡。)⁩، عسى هاي السنة الجديدة تتحقق أحلامك⁦(つ≧▽≦)つ⁩وإن شاء الله تكون سنه نجاح وتفوق وسعاده في كل جوانب حياتك❤️❤️

نهى الجميييييلة بجد ما شاء الله عليييكي حبيبة قلبي لي التهنئة الجميلة اللي من القلب دي و التصميم مبدع احسنتي والله تسلمييي اكيد سمور هتفرح بيها كتيررر هبلغها حالا ..
ربنا يسعدك يارب حبيبة قلبي ❤️❤️
بواسطة طالب عالمي (5.9ألف نقاط)  
حبيبة قلبييييييي يسلمو هالايديييين❤❤❤❤ يخليلي قلبك وانت بالف خييييير ياقلبي تسلميلي كلك زوووء والله خجلتينييي(:
يسلمووو سلومه كلك ذووق حبيبتي، سعيده إن تصميمي البسيط عجبك⁦(✷‿✷)⁩ ربي يسعدك ❤️
الله يسلمك سموره والله تستاهلين كل خير وتستاهلين أكتر من كده، ربي يخليك لينا يا قمر⁦(。♡‿♡。)⁩
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
عُدل بواسطة
+3 تصويتات

كل سنه و انتى طيبه يا سمر و عقبال 100 سنه تانى فعلا سمر طيبه جدا و من الشخصيات المحترمه الى عرفتها على الموقع ربنا يحفظها و يحققلها كل الى بتتمناه يا رب ❤❤❤

بقولك ايه يا سلمى انا عيد ميلادى يوم 1/ 8 يا سلااااام لو تفتكرينى و تعمليلى عيد ميلاد ههههههه 

منوووووول انتي في القلب بس كدا دا من عيوني أن شاء الله انتي صديقة غالية جدا عليا ربنا يسعدك يارب و يحفظك ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ اي التهنئة القمر دي ربنا يسعدكم يارب حبايبي ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
منووووولة حيااااتي هههههههه❤❤❤دخيل قلبك يا عسلللل شو حلوين هالصووور تسلم هالايديييين ❤❤❤وانت طيبة ياقلبييي انشالله نشوفك بأعلى المراتب
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
ولله لولا يا سمر ان موضوع عيد ميلادك كان مفاجئ بانسبالى و انا كمان هنيتك متأخر كنت صممتلك صوره على زوقى احسن من هذه بكثير لانك تستحقى كل خير يا قمرتنا الحلوه ❤❤❤❤❤❤❤
حبيبييييييي والله خجلتوني صرت عاجزة عن الرد ❤❤❤يخليلي قلبك حبيبي حبيبي حبيبييييي(:❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
122 Online Users
1 Guest 121 Member
Online Members
Today Visits : 49675
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44219811

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...