First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

ممكن بقي نسكت شويه

في تصنيف تجارب شخصيه
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+15 تصويتات
2.5ألف مشاهدات

السلام عليكم  

ممكن لو سمحتوا نحس شويه ونسكت

عارفين ان تاخير التطبيق لمشاكل وغصب عن المستر كل الي فيه كنا بنسال عن التطبيق وهكذا ونسنا اهم حاجه نسيتوا المستر عامل اي .... اهو المستر اصيب بكرونا  للاسف و ان شاء الله يكون بخير وصحه وسلامه

ياريت يا جماعه نقول كلام حلو ونلتمس العذر في ناس فتعليقات القناه واحياناا ناس هنا من اسلوبهم مش بيكونوا مقدرين المجهود المبذول اتمني نقول كلام كويس يرضي ربناا ويليق فعلاا بالمجهود المبذول: ) بالاضافه ان مفيش كلام يوصف هذا المجهود اصلاا

احنا اسفين لحضرتك يا مستر ابراهيم عن كل كلمه اتقالت بقصد الي قالها او من غير قصده

واحناا اهم حاجه تفرق معانا صحه حضرتك فوق كل شيئ لو التطبيق اتاخر سنين او نزل علي القناه كل شهرين تلاته ڤيديوا اهم حاجه حضرتك تكون بخير ♥️yes 

ممكن كلامي يكون ملخبط بس بجد من ضيقتي اسفه جداا ليكم ان كنت اتعصبت فكلامي 

ده الڤيديو للي مشفهوش

بالتوفيق للجميع 

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

22 إجابة

بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+1 تصويت
وعليكم السلام

كلامك مظبوت جدا ومفيهوش اي لخبطة انا بجد مش عارفة الناس اللي بتعارض دي بتعارض ليه وعشان ايه يعني اولا هما هيستفيدوا ايه لما يقعدوا يقولوا كلام زي دا مثلا هيزود من عمرهم ولا هيكتر من فلوسهم واصلا اصلا هما خسرنين ايه من الاساس يعني لما واحد ربنا يحفظه يبقي عايز يعمل للناس منتج قيم جدا و ببلاش علي قد استطعتوا هما خسرنين ايه مفيش اي ضرر عليهم اساسا يعني احنا لن فكرنا شويه هنلاقي ان المستر اللي بيعملوا دا كلوووا علشنا احنا وهو مش مستفيد اي حاجه ومش مجبر اصلا انو يعمل دا كلوا

يعني هو مش بعمل منتج سئ وبيبعوا بفلوس فا الناس مش عجبها لا بالعكس دا المستر بيحاول يطلع احسن ما عندو وزيادة وو بلاش حرفيا حسبي الله ونعم وكيل فيهم وفي امثلهم صراحة انا مش متبعه السوشيال ميديا ولكن متخيله جدا كم الوقاحة اللي بعملوها اذا كان هنا في الموقع اللي هو في رقابه ومش اي حاجه بتتقبل وبردو في اساءه للمستر اومال بقي في الانستجرام والتويتر اللي هما اصلا معلهمش اي حاجة واللي عندو اي حاجه يقولها كل اللي نقدر نعملوا اننا نقول حسبي الله ونعم الوكيل فيهم.

يعني سبحان الله ناس تعملنا اسوء منتج  واسوء جوده ونروح نحبهم وندعمهم ودول جمال لكن نيجي علي الكويس اللي عمره ما قصر في حاجه ونقولوا كلام زي دا.

حسبي الله ونعم الوكيل
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
كلاام قمه في الروعه والجمال يا جنه جزاكي الله كل خير علي كل حرف كتبتيه
معاكي حق فكل حرف اتكتب ❤️
ربناا يريحنا منهم ع خير
تسلمي علي كل حرف قولتيه ❤️
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
دي اقل حاجة ممكن تتعمل والله
يارب والله يارب
بالتوفيق حبيبتي❤️✨
بواسطة طالب متميز (2.3ألف نقاط)  
0 تصويتات
السلام عليكم

أتمنى أن تكوني بخير , أما بعد هههه , أود ان تضعي رسالتي للأستاذ ابراهيم عادل ان شاء الله

بالتوفيق .......
145 Online Users
0 Guest 145 Member
Today Visits : 40797
Yesterday Visits : 60675
Total Visits : 45766832

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...